شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

رونالدو در بدترین تیم یورو 2024

کریستیانو رونالدو پس از حذف زودهنگام پرتغال از یورو ۲۰۲۴، در تیم منتخب ضعیف‌ترین‌های این تورنمنت به انتخاب روزنامه مارکا قرار گرفت.

ورزش سه: رونالدو تنها بازیکن پرتغالی است که در این تیم ضعیف جای گرفته است. این فوق ستاره ۳۹ ساله در ۵ بازی یورو ۲۰۲۴ به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد و تنها یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. اولکساندر زینچنکو از آرسنال و دومینیک زوبوزلائی از لیورپول نیز در این تیم حضور دارند.

رونالدو در تیم بدترین‌های یورو 2024

ترکیب کامل تیم منتخب ضعیف‌ترین‌های یورو ۲۰۲۴ به انتخاب مارکا: لیواکوویچ (کرواسی)؛ دی لورنزو (ایتالیا)، مانچینی (ایتالیا)، کریستنسن (دانمارک)، زینچنکو (اوکراین)؛ مک‌گین (اسکاتلند)، میلینکوویچ ساویچ (صربستان)، زوبوزلائی (مجارستان)؛ ولاهوویچ (صربستان)، لوکاکو (بلژیک)، رونالدو (پرتغال).

برنده ۵ توپ طلا که یازدهمین تورنمنت بزرگ خود را با انتظارات بالا آغاز کرده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند. این نشانه‌ای واضح است که او دیگر آن نیروی محرکه‌ای که زمانی برای پرتغال بود، به شمار نمی‌آید. از دست دادن ضربه پنالتی مقابل اسلوونی، شاید آخرین لحظه بزرگ او با پیراهن تیم ملی باشد، چرا که رونالدو در حال تصمیم‌گیری درباره آینده ملی خود است.

رونالدو در تیم بدترین‌های یورو 2024

هیچ بازیکنی تاکنون در مسابقات قهرمانی اروپا بیش از ۱۴ گل رونالدو به ثمر نرسانده است. این اسطوره فوتبال همچنان با اختلاف قابل توجهی نسبت به میشل پلاتینی که ۹ بار در دوران حرفه‌ای خود برای فرانسه گلزنی کرده است، پیشتاز است.

رونالدو پس از یک فصل طاقت‌فرسا برای باشگاه و کشور، در حال گذراندن تعطیلات خود است. انتظار می‌رود او به النصر عربستان بازگردد، جایی که امیدوار است این تیم را به قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی برساند. آینده او با تیم ملی پرتغال هنوز مشخص نیست و ممکن است همچنان در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کند.

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋