شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

فودن: پپ هنوز فکر می کنه من بچه ام!

فیل فودن، ستاره منچستر سیتی، پپ گواردیولا را از مهم‌ترین افراد زندگی‌اش دانست.

ورزش سه: فیل فودن، ستاره منچستر سیتی، پپ گواردیولا را از مهم‌ترین افراد زندگی‌اش دانست.

فیل فودن که به‌عنوان بهترین بازیکن منچستر سیتی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس انتخاب شد، از پپ گواردیولا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین افراد زندگی خود نام برد.

فودن با کمک گواردیولا به لیست تیم اصلی سیتی راه یافت و توانست با نمایش‌های عالی در تمرینات خیلی زود جای خود را در ترکیب سیتیزن‌ها پیدا کند.

او علیرغم نیمکت‌نشینی‌های پرشمار در فصل پیش، توانست در فصل ۲۴-۲۰۲۳ دوباره خود را به سطح بهترین بازیکنان تیم برساند و از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم در قهرمانی لیگ برتر بود.

او پس از قهرمانی اخیر، در مورد احتمال جدایی گواردیولا از سیتی گفت:«در این سال‌ها من در اینجا غیر از او مربی دیگری نداشته‌ام، بنابراین وقتی او برود عجیب خواهد بود. من نمی‌خواهم زیاد در این مورد فکر کنم. می‌خواهم از کارهایی که اکنون با او انجام می‌دهیم لذت ببرم. حتی فکر کردن به جدا شدن او هم باعث می‌شود که من ناراحت شوم، به همین خاطر ترجیح می‌دهم به زمان حال فکر کنم.»

او که حالا به تیم ملی انگلیس دعوت شده و شانس زیادی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ و کسب اولین افتخار ملی دارد، یک بار دیگر در مورد رابطه خوبش با گواردیولا صحبت کرد:«بامزه است، من احساس می‌کنم که او گاهی فکر می‌کند من هنوز آن پسر کوچکم که تازه به تیم آمده بودم. حتی وقتی روی سکو می‌رفتم تا مدال قهرمانی لیگ برتر را بگیرم، او به من گفت:«الان بزرگ شدی!». خیلی خوب است که من مدت زیادی با او بودم و خاطرات زیادی داشتم.

امکان نداشت کسی بهتر از پپ گواردیولا پیدا کنم که اینقدر به من کمک کند. او با آن سن کم من در بازی‌های بزرگ به من اعتماد کرد. باید از او بسیار تشکر کنم.»

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋