شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

هشدار ایرانی برای دوستش لیونل مسی

روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا به بهانه انتقال این ستاره گلزن ایرانی به اینتر به بررسی عملکرد او در پورتو طی سه فصل حضورش در این باشگاه پرداخته است.

فرهیختگان: خداحافظی دراماتیک مهدی طارمی در آخرین بازی خانگی پورتو با هواداران این تیم و گلی که در آخرین دقایق بازی به ثمر رساند یکی از اتفاقات جالب این هفته در فوتبال اروپا بود که بازتاب زیادی هم داشت.

زنگ خطر یک ایرانی برای رفیق لیونل مسی

حالا روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا به بهانه انتقال این ستاره گلزن ایرانی به اینتر به بررسی عملکرد او در پورتو طی سه فصل حضورش در این باشگاه پرداخته و می‌نویسد: «مهاجم ایرانی پورتو در طول 4 فصل بازی برای این تیم موفق شد 90 گل و 55 پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کند. مهدی طارمی در تابستان قبلی هم در رادار خرید اینتر قرار داشت و این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد این باشگاه چرا به خرید او اصرار داشت.

در نهایت البته دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال طارمی به توافق نرسیدند و مارکو آرناتوویچ به نرآتزوری رفت. البته میلان، تیم همشهری آنها هم تلاش‌هایی برای خرید طارمی داشت، اما حالا این بازیکن ملی‌پوش قرار است به‌عنوان بازیکن آزاد راهی جوزپه مه‌آتزا شود. این بازیکن 31‌ساله از آن دسته مهاجمانی است که هم در گلزنی و هم در گلسازی تبحر دارد و با توانایی حمل توپ بالا و همچنین قدرت بدنی خوبی که دارد می‌تواند مدافعان حریف را به دردسر بیندازد. آمار گل و پاس گل او در طول دوران حضورش در فوتبال پرتغال نشان می‌دهد او تخصص بالایی در تاثیرگذاری روی گل‌ها دارد و این می‌تواند برای هواداران اینتر در فصل آینده امیدوارکننده باشد.

در فصل 22-2021 او با 20 گل در لیگ و مجموع 26 گل در تمامی رقابت‌ها نقش بسیار مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ پرتغال داشت و سال بعد هم یکی از مدعیان عنوان آقای گلی بود. او البته این فصل کمی از آمار خوبش فاصله گرفته اما می‌تواند خریدی خوب برای اینتر باشد. او در فصل آینده برای حضور در ترکیب اصلی باید با بازیکنانی چون لئوتارو مارتینز و مارکوس تورام رقابت کند و به‌نظر می‌رسد کارش برای اینکه بتواند فیکس اینتر باشد بسیار دشوار است. با این حال کادر فنی اینتر به‌خوبی می‌دانند که این بازیکن می‌تواند با استفاده از توانایی و شم گلزنی خوبش رقیبی جدی برای مارتینز (همبازی مسی در تیم ملی آرژانتین) و تورام باشد و انگیزه آنها را برای حفظ جایگاه‌شان در تیم بالاتر ببرد. سیمونه اینزاگی تیمش را با آرایش 2-5-3 راهی میدان می‌کند و در چنین شرایطی طارمی می‌تواند شانس خوبی برای جانشینی یکی از دو مهاجم تیم داشته باشد.»

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋