شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

ایران خطاب به اسرائیل: اشتباه کن با سوخو 24 جواب می گیری

امیر واحدی گفت: آمادگی که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم از همه زمان ها بیشتر است، فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم.

ایسنا: امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

ایران خطاب به اسرائیل: خطا کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋