شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

زانوی ستاره تیم ملی فوتبال ایران عمل شد

لژیونر ایرانی لخ پوزنان به دلیل آسیب دیدگی زیر تیغ جراحی رفت.

ورزش سه: علی قلی‌زاده در فیفا دی اخیر دو بازی برای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان انجام داد ولی در بازگشت به لهستان فقط در یک دیدار لیگ استراکلاسا استال می‌یلتس به میدان رفت و آخرین بازی خود را برای لخ پوزنان انجام داد و پس از آن به دلیل مصدومیت در دو دیدار جام حذفی و یک مسابقه لیگ نتوانست به میدان برود.

زانوی ستاره تیم‌ملی فوتبال ایران جراحی شد

وینگر تکنیکی تیم ملی ایران که پس از پیوستن به لخ پوزنان شرایط سختی را تجربه کرده و یک دوره مصدومیت طولانی مدت داشت و از سوی دیگر هنوز نتوانسته در لیگ استراکلاسا یا جام حذفی لهستان گلزنی کند یا پاس گل بدهد، با آسیب دیدگی جدیدی مواجه شده که تحت عمل جراحی قرار گرفت.

علی قلی‌زاده که مینیسک زانوی خود را چند ماه قبل با منگنه کردن بافت زانوی پای خود انجام داده بود، در دقایق پایانی دیدار مقابل استال می‌یلتس در یک برخورد با مصدومیت دوباره مواجه شد تا روز گذشته در بیمارستانی در لهستان تحت عمل جراحی جدیدی قرار بگیرد.

قلی‌زاده به دلیل باز شدن منگنه زانوی پای خود روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و با این شرایط گفته می‌شود بین 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود ولی ممکن است مدت دوری او از بازی‌ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋