شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

چگونه لنز طبی را آنلاین بخریم؟

خرید اینترنتی لنز طبی و استفاده از آن می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.در ادامه تمامی موارد مهم در مورد لنزها را بررسی می‌کنیم تا مشکلی بابت خرید اینترنتی لنز طبی نداشته باشید.

خرید اینترنتی لنز طبی چگونه انجام می‌شود؟

خرید اینترنتی لنز طبی و استفاده از آن می‌تواند مزایایی مانند جایگزینی عینک و بهبود زیبایی چشم داشته باشد. اما برای جلوگیری از هرگونه مشکل بهداشتی، باید نکات مربوط به بهداشت را رعایت کنید؛ به خصوص زمانی‌که خطر عفونت و انتقال ویروس‌ها از طریق لنز بسیار بالا است.

همچنین باید توجه داشت که هر چشم می‌تواند نسبت به دیگران با واکنش متفاوتی از لنزها روبرو شود. به طورکلی، استفاده از لنزهای طبی ارزان قیمت و تایید نشده می‌تواند عوارض خطرناکی برای چشم و بینایی داشته باشد؛ این عوارض شامل ناراحتی و خستگی چشم، تاری دید، قرمزی چشم، احساس سوزش یا خارش و ریزش بیش از حد اشک است.

خرید اینترنتی لنز طبی چگونه انجام می‌شود؟

در این سایت در خواست لنزهای سفارشی و تک نسخه ای امکان پذیر می باشد

lensmedical.ir

برای خرید و مشاوره با بینایی سنجی تابان با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۱۶۷۴۸

۰۹۱۲۰۳۶۹۲۳۲

آشنایی با انواع لنزهای طبی؛ مزایا و معایب هر کدام

لنزهای طبی شامل لنزهای نرم و سخت، رنگی مرئی، ورزشی یا لنزهای رنگی فیلتر نور و لنزهای چشم مات و تشدید کننده می‌شوند:

  • لنزهای نرم: لنزهای نرم، انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سایر لنزهای طبی دارند و بهترین گزینه برای مواردی مانند آستیگماتیسم، نزدیک بینی و دوربین بینی است. آن‌ها به راحتی در جای خود قرار می‌گیرند و می‌توانند به مدت طولانی و حتی شب‌ها در چشم بمانند. اما برای جلوگیری از عفونت، لازم است هفته‌ای یک بار آن‌ها را با محلول ضدعفونی کنید. لنزهای نرم یک‌بار مصرف، گزینه خوبی برای کسانی هستند که نگران عفونت چشم هستند یا آلرژی دارند. این لنزها را نمی‌توانید شب‌ها استفاده کنید و باید بعد از استفاده روزانه آن‌ها را دور بیندازید. به طور کلی، لنزهای نرم نسبت به لنزهای سخت، راحت‌تر هستند و قابلیت تطبیق بیشتری دارند. همچنین، این لنزها، به ویژه زمانی‌که به مدت طولانی از آن‌ها استفاده می‌شود، راحت‌تر هستند.
  • لنزهای سخت: لنزهای سخت مناسب برای کسانی هستند که نمره‌ آستیگمات بسیار بالایی دارند. لنزهای سخت استاندارد اکسیژن را از خود عبور نمی‌دهند و به وسیله‌ مایع یا محلولی نرم‌کننده در داخل چشم قرار می‌گیرند. این نوع لنزها راحت‌تر بر روی چشم قرار می‌گیرند و روش نگهداری از آن‌ها آسان‌تر است. لنزهای سخت، قابلیت اکسیژن‌رسانی به چشم را دارند و برای مشکلاتی مانند قوز قرنیه مناسب هستند.
  • لنزهای چشم رنگی مرئی: لنزهای چشم رنگی مرئی به چشم نمی‌آیند و استفاده از آن‌ها برای طولانی‌مدت به شدت خطرناک است. در بین گزینه‌های رنگی طبی، لنزهای چشم رنگی مرئی بدون رنگ نیستند.

خرید اینترنتی لنز طبی چگونه انجام می‌شود؟

  • لنزهای ورزشی یا لنزهای رنگی فیلتر نور: لنزهای ورزشی یا لنزهای رنگی فیلتر نور، طیف نور را تشدید کرده و به کمک آن فرد رنگ‌ها را واضح‌تر می‌بیند. این نوع لنز چشم برای ورزشکاران مناسب است.
  • لنزهای چشم مات و تشدیدکننده: لنزهای چشم مات و تشدید کننده، رنگ چشم را تغییر می‌دهند و برای زیبایی استفاده می‌شوند.
  • لنزهای سیلیکونی: اگر چشمانتان خشک است، لنزهای سیلیکونی گزینه‌ مناسبی برای شما خواهند بود، زیرا مقاومت بیشتری در برابر عوامل خارجی دارند.

مدت زمان استفاده از هر لنز چقدر است؟

هر لنزی برای زمان مشخصی قابل استفاده است:

  • لنزهای نرم و سخت: اگر قصد استفاده روزانه داشته باشید، می‌توانید هریک از لنزهای نرم یا سخت را انتخاب کنید. اما اگر فقط می‌خواهید در مواقع خاص و مراسمات آن‌ها را استفاده کنید، لنز نرم تماسی گزینه‌ مناسب‌تری خواهد بود. لنزهای نرم می‌توانند به صورت کوتاه مدت یا طولانی مدت استفاده شوند. در حالی‌که لنزهای سخت باید به صورت پیوسته استفاده شوند تا چشم به آن‌ها عادت کند و راحت باشد.
  • لنزهای روزانه یکبار مصرف: اینگونه لنزها احتمالاً هزینه بیشتری دارند. زیرا بعد از هر استفاده دور انداخته می‌شوند. با این حال، استفاده از لنزهای روزانه می‌تواند خطر عفونت چشم را به حداقل برساند.
  • لنزهای تعویضی ماهانه/هردو هفته یکبار: اینگونه لنزها اقتصادی‌تر هستند و خطر عفونت در آن‌ها کمتر است. زیرا می‌توانید هر چند هفته یا هر ماه قبل از تعویض آن‌ها استفاده کنید.

خرید اینترنتی لنز طبی چگونه انجام می‌شود؟

لنز رنگی طبی برند airoptix

نکات مهمی که پیش از خرید اینترنتی لنز طبی باید بدانید

قبل از خرید اینترنتی لنز طبی باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید اینترنتی خوبی را تجربه کنید. توجه به این نکات می‌تواند کمک بسزایی برای انتخاب گزینه مناسب در خرید اینترنتی لنز طبی باشد. این نکات عبارتند از:

توجه به مقدار محافظت در برابر اشعه‌ی فرابنفش

بسیاری از افراد لنزهای تماسی را به دلیل عدم نیاز به استفاده از عینک در هنگام ورزش یا در فضای باز انتخاب می‌کنند. اگر شما در فضای باز ورزش می‌کنید یا مدت زمان طولانی را در زیر نور خورشید می‌گذرانید، لنزهایی با محافظ اشعه‌ی فرابنفش ممکن است برای شما لازم باشند.

اگر نیاز به محافظت از اشعه‌ فرابنفش دارید، باید بدانید که تمامی لنزهای نرم این ویژگی را ندارند. بنابراین، قبل از خرید لنز چشم با پزشک خود درباره این نیاز صحبت کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که چشمان شما نیاز به محافظت در برابر اشعه‌های فرابنفش دارند و لنز تماسی تنها بخشی از این محافظت را فراهم می‌کند. بنابراین، در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید برای مدت طولانی، توصیه می‌شود از عینک آفتابی نیز استفاده کنید.

خرید اینترنتی لنز طبی چگونه انجام می‌شود؟

لنز رنگی طبی برند freshlook

توجه به معایب لنزهای نرم

برای بسیاری از افراد، لنزهای نرم راحت‌تر از لنزهای سخت است و به نیازهای آن‌ها بهتر پاسخ می‌دهد. با این حال، لنزهای نرم مانند لنزهای سخت دید خوبی را فراهم نمی‌کنند. لنزهای نرم به طور معمول آلودگی‌ها را بیشتر از لنزهای سخت به خود جذب می‌کنند. اگر مرتباً با گردوغبار و دود سیگار در تماس هستید، ممکن است قبل از خرید لنز چشم نرم با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین، به دلیل صافی لنزهای نرم، این گونه لنزها ممکن است به مواد محرک مانند صابون و لوسیون از دست شما حساس باشند. شستشوی کامل دست‌ها قبل از استفاده از لنز میزان جذب این مواد را کاهش می‌دهد، اما همچنان احتمال جذب مواد وجود دارد. بنابراین، نیاز به مراقبت دقیق‌تری است. لنزهای نرم نسبت به لنزهای سخت قابلیت شکستن بیشتری دارند؛ به طوری‌که ممکن است به آسانی آسیب ببینند یا ترک بردارند. با این حال، لنزهای نرم به سرعت قابل تعویض و تعویض هستند.

سخن پایانی

خرید اینترنتی لنز طبی امروزه بسیار گسترش یافته و از همین‌رو افراد سعی می‌کنند با بررسی گزینه‌ها و کسب آگاهی لازم برای خرید اینترنتی لنز طبی اقدام کنند. در این مقاله تمامی نکات که می‌توانند به یک خرید مناسب منجر شوند را بررسی کردیم. اگر سوالی داشتید می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید.

فروشگاه تخصصی لنز

مدیکال لنز یکی از فروشگاه‌های آنلاین با جدیدترین لنزهای تماسی در ایران می‌باشد که محصولات لنزهای طبی و لنز رنگی را با بهترین برندهای دنیا ارایه می‌دهد. این مجموعه فعالیت دیرینه‌ی حدود سی سال در زمینه‌ی لنز در ایران را دارد. جز اولین اشخاصی هستیم که در زمینه‌ی لنز فعالیت داریم، پدرم یکی از اپتومتریست‌های بنام و شناخته شده هستند که در زمینه‌ی لنز بصورت تخصصی فعالیت ویژه دارند و ایشان جز ده نفر اول تجویز لنز در ایران می‌باشند و ما با دانش و آگاهی ایشان قدم در این راه گذاشتیم که امیدواریم مفید و موثر واقع شویم.

مدیرعامل فروشگاه آنلاین لنزمدیکال: سیده ارمغان رضوی طوسی

خرید اینترنتی لنز طبی چگونه انجام می‌شود؟

شماره سفارش

۰۲۱-۸۸۲۱۶۷۴۸

۰۹۱۲۰۳۶۹۲۳۲

خرید اینترنتی لنز طبی چگونه انجام می‌شود؟

سایت سفارش انواع لنز

lensmedical.ir

 

 

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋