شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

علیرضا بیرانوند یازده پله سقوط کرد

بر اساس آمارهای متریکا بیرانوند فصل گذشته بهترین گلر لیگ بود اما در این فصل رتبه دوازدهم را بین دروازه‌بان‌ها دارد.

همشهری آنلاین: علیرضا بیرانوند فصل خوبی را سپری نمی‌کند و گلی که در اراک از فاصله ۴۰-۵۰ متری دریافت کرد شرایط او را سخت‌تر هم کرده است. او فصل گذشته بهترین دروازه‌بان لیگ در متریکا، صدرنشین جدول کلین‌شیت‌ها و یکی از دلایل قهرمانی پرسپولیس در دو جبهه لیگ و حذفی بود. اما امسال اوضاع برای او کاملا برعکس پیش رفته است.

علیرضا بیرانوند یازده پله سقوط کرد

بیرانوند طی ۱۶بازی پرسپولیس در این فصل فقط ۷بار موفق به کلین‌شیت شده و در ۹بازی دیگر ۱۱بار دروازه‌اش گشوده شده است که گل امیر نوری در اراک یازدهمین گل خورده او بود. بیرانوند فقط گذشته ۲۹بازی در لیگ انجام داد و ۱۸کلین‌شیت داشت که آمار قابل توجهی بود و او را بالاتر از حسین پورحمیدی در صدر جدول کلین‌شیت‌ها قرار داد. اما الان پورحمیدی با یک بازی کمتر و ۱۰کلین‌شیت صدرنشین است و بیرانوند فقط ۷کلین‌شیت داشته‌ است. او فصل گذشته از روز اول تا روز پایانی فصل، صدرنشین جدول دروازه‌بان‌ها بود و بهترین گلر لیگ محسوب می‌شد. اما این فصل در جدول دروازه‌بان‌های لیگ فعلا رتبه بسیار نازل دوازدهم به او رسیده، آن هم در حالی که ذخیره‌هایش در تیم ملی به ترتیب رتبه‌های سوم و هفتم را دارند.

صدرنشین دروازه‌بان‌های لیگ در حال حاضر علیرضا جعفرپور (شمس‌آذر قزوین) است که با امتیاز ۷.۰۹ بالاتر از همه نشسته است. سیدحسین حسینی با نمره ۷.۰۴ رتبه سوم را دارد و پیام نیازمند هم با نمره ۶.۸۹ در رتبه هفتم قرار گرفته است. بیرانوند در این فصل فقط ۶.۷۹ امتیاز گرفته و در رتبه دوازدهم است. ضمن اینکه بیرو تا این هفته ۳اخطار گرفته و با یک اخطار دیگر محروم خواهد شد که با توجه به بی‌جانشین بودن او می‌تواند پرسپولیس را به دردسر بیاندازد.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋