داستان ادعای رسانههای ترکیه چه بود؟ دو رسانهای که به صورت همزمان اقدام به انتشار گزارشی علیه بوتاکسهای ایرانی کردند.
همشهری: رضا لاریپور، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی میگوید: همانطور که در کشور بلوغ زودرس در حال شکلگیری است یا با مساله کوتاهی قد مواجه هستیم، هجمه افراد برای انجام عمل زیبایی در سنین پایینتر هم رخ داده که ناشی از دو مساله است؛ تبلیغات ناصحیح و فرهنگ غلط. مردم فکر میکنند این قبیل خدمات در آنها تغییرات فاحش ایجاد میکند که البته تغییرات ایجاد میشود اما عوارضی دارد که غیرقابل برگشت است.
داستان ادعای رسانههای ترکیه چه بود؟ دو رسانهای که به صورت همزمان اقدام به انتشار گزارشی علیه بوتاکسهای ایرانی کردند.
در اولین گزارش دکتر کیهان اولوچ، عضو انجمن مغز و اعصاب ترکیه به حریت اعلام کرده بود: در برخی از بوتاکسهایی که شهروندان انجام دادهاند، مواردی از نشتی چشم مشاهده شده است. استفاده در ناحیه نامناسب، استفاده از دوز اشتباه، پخش شدن بوتاکس به عضلات مختلف یا استفاده از یک محصول تقلبی و تایید نشده از جمله بوتاکس ایرانی هم از جمله عوامل عوارض جانبی بودهاند.
او همچنین تاکید کرده بود که سه برند بوتاکس مورد تایید وزارت بهداشت ترکیه است و سایر محصولات از جمله محصولی به نام بوتاکس ایرانی تایید نشده و از راههای غیررسمی وارد ترکیه میشوند.
پاسخ ها