شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

راهنمای اخذ اقامت توریستی در کانادا

کانادا یکی از ثروتمندترین کشور های توریستی جهان است.اگر می خواهید اقامت توریستی کانادا را دریافت کنید، در ادامه این مطلب با توریک همراه باشید.

 راهنمای اخذ اقامت توریستی در کانادا

ویزای توریستی کانادا چیست؟

کانادا به علت دست انداز های دست نخورده به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در جهان به حساب می آید.ویزای توریستی کانادا ، یک ویزای موقت است که به شما امکان می دهد تا شش ماه در کانادا بمانید.این کشور این ویزا را به بازدید کنندگان می دهد تا از چشم انداز ها و زیبایی های این کشور استفاده کنید.دولت کانادا به علت حجم بالای درخواست های ویزای توریستی کانادا، قوانینی بسیار جدی در این زمینه برای ورود متقاضیان خارجی وضع نموده است .در ادامه این مطلب با توریک همراه باشید.

راهنمای اخذ اقامت توریستی در کانادا

کشور کانادا جاذبه های زیادی برای بازدید گردشگران دارد.کسانی که قصد سفر برای گردش به کانادا را دارند باید ویزای این کشور را داشته باشند.ویزای توریستی نیز یکی از انواع ویزای کانادا است. 

انواع ویزای کشور کانادا

ویزای کانادا به جز ویزای توریستی انواع مختلفی دارد از جمله: ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای نمایشگاهی...  به طور کلی ویزای توریستی کانادا را نمی توان به صورت مستقیم به ویزاهای دیگر تبدیل کرد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا (توریستی)

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی عبارتند از مدارک مالی ،مدارک هویتی و مدارک شغلی می باشد که بهتر است با توجه به اهمیت تکمیل مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا ابتدا با کارشناسی با تجربه مشورت کنید.

 راهنمای اخذ اقامت توریستی در کانادا

 هزینه ویزای توریستی ویزای کانادا

افرادی که متقاضی ویزای توریستی کانادا می باشند باید بدانند هزینه ای که برای درخواست ویزا پرداخت می کنند شامل:هزینه بررسی پرونده ،هزینه انگشت نگاری و هزینه وقت سفارت می باشد.

زمان صدور ویزای توریستی کانادا

مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا حدود 121 روز کاری است.افرادی که درخواست آن ها رد شده باشد و جواب ویزای آن ها منفی باشد میتوانند بلافاصله دوباره درخواست ویزای توریستی کانادا را بدهند تا در مدت زمان کوتاه تری ویزای خود را دریافت کنند.

علت رد شدن ویزای توریستی کانادا

مهمترین دلایل ریجکت ویزای توریستی کانادا عبارتند از:

  • نداشتن وضعیت سغلی مناسب در کشور مبدا
  • نداشتن تمکن مالی قوی
  • ارائه نکردن مدارک کافی

زمان درخواست مجدد ویزای کانادا پس از ریجکت شدن

شما پس از دریافت نامه ریجکتی پس از گذشت 1 روز می توانید برای بار دوم رخواست ویزای خود را انجام دهید. محدودیت زمانی رای انجام این کار وجود ندارد.باید پس از برطرف کردن نواقصی که در پرونده خود وجود دارد و بررسی کامل و دقیق نامه ریجکتی درخواست خود را ارسال کنید.گاهی اوقات یک اشتباه کوچک هنگام آپلود مدارک و یا وجود نواقصی در آن میتواند پروسه دریافت ویزای توریستی کانادا را طولانی کند

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋