شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

آبی اناریس نسخه طارمی و پورتو را پیچید

در هفته پنجم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و پورتو در ورزشگاه خانگی بارسا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آبی و اناری پوشان موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

فوتبالی: در هفته پنجم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و پورتو در ورزشگاه خانگی بارسا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آبی و اناری پوشان موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

 آبی‌اناری‌ها نسخه طارمی و پورتو را پیچیدند

بارسلونا با این سه امتیازی که مقابل پورتو به دست آورد، اکنون صعود خود را به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است و پس از دو فصل رفتن به لیگ اروپا اکنون دوباره می تواند راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

در این بازی مهدی طارمی مقابل بارسلونا به میدان رفت. او در این بازی یک گل آفساید هم به ثمر رساند که خب طبیعتا مردود شد. تک گل پورتو را در این بازی پپه برزیلی در دقیقه 30 به ثمر رساند.

گل اول بارسلونا در این بازی در دقیقه 32 توسط ژائو کانسلو روی پاس پدری زده شد. گل دوم را هم آبی و اناری پوشان توسط ژائو فلیکس در دقیقه 57 روی پاس ژائو کانسلو به ثمر رساندند. کانسلو در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد و ستاره بارسلونا بود و آبی و اناری پوشان با کامبک زدن در این بازی هر سه امتیاز را گرفتند.

 

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋