شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ماجرای عجیب بهمن موتوری سوژه شد

پیرو انتشار خبر احتمال تعطیلی بهمن موتور به سبب جریمه سنگین سازمان تعزیرات، این سؤال مطرح است که چه کسی از تعطیلی یک خودروساز خصوصی سود می‌برد و تکلیف مصرف کنندگان چه می‌شود و از سوی دیگر رقم ۱۴ هزار میلیارد تومان از کجا آمده است؟

چند ثانیه: پیرو انتشار خبر احتمال تعطیلی بهمن موتور به سبب جریمه سنگین سازمان تعزیرات، این سؤال مطرح است که چه کسی از تعطیلی یک خودروساز خصوصی سود می‌برد و تکلیف مصرف کنندگان چه می‌شود و از سوی دیگر رقم ۱۴ هزار میلیارد تومان از کجا آمده است؟

این موضوع به آذر  سال ۱۴۰۱ بر می‌گردد، زمانی که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی گزارشی به سازمان تعزیرات، بهمن موتور را به تخلف ۹۰۰ میلیارد تومانی در عرضه خودرو در سال ۱۴۰۰ متهم کرد. 

این مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان که نحوه محاسبه آن هم محرمانه اعلام شده، ۱۵ برابر شده و این شرکت به ۱۴ هزار میلیارد تومان جریمه محکوم شده است.

کارشناسان امیدوارند که شعبه تجدید نظر تعزیرات تحت تاثیر فضاسازی های رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد و با رسیدگی کارشناسی به این موضوع، تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد که در نهایت به نفع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان توامان خواهد بود. تصمیمی که ضمن رقابتی نگه داشتن بازار با حفظ همه بازیگران آن، از مصرف کننده برای انتخاب محصول با کیفیت نیز حمایت می‌کند.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋