برای تماشای اولین بازی لیونل مسی در اینترمیامی ۱۱۰ هزار نفر اشتراک اپل تیوی را خریداری کردند.
ورزش سه: برای تماشای اولین بازی لیونل مسی در اینترمیامی ۱۱۰ هزار نفر اشتراک اپل تیوی را خریداری کردند.
مسی به افزایش بیسابقهای از مشترکین جدید اپل تیوی کمک کرده است. تایید شده که بیش از 110 هزار هوادار تنها برای تماشای اولین بازی او در اینترمیامی در Season Pass MLS ثبتنام کردهاند.
به گفته شرکت تجزیه و تحلیل اشتراک آنتِنا، بیش از 110 هزار عضو جدید اپل تیوی در 21 جولای ثبتنام کردهاند. این تاریخ همان روزی است که مسی اولین بازی خود را با اینتر میامی انجام داد و یک ضربه آزاد را در دقیقه آخر مقابل کروز آزول به گل تبدیل کرد.
پیش از این تنها 6 هزار نفر برای تماشای مسابقات لیگ حرفهای آمریکا در اپل تیوی اشتراک خریداری کرده بودند.
جاناتان کارسون، مدیر اجرایی آنتنا، به WSJ گفت: "فقط یک لیونل مسی وجود دارد، بنابراین این لحظه بسیار بزرگی برای ورزش در این کشور بود. ورزش قطعاً ستاره محور است، اما قبلا هرگز به چنین آمار شگفت انگیزی تبدیل نشده بود."
به عنوان بخشی از انتقال به لیگ حرفهای آمریکا، اعتقاد بر این است که مسی بخشی از درآمد مشترکان جدید Apple's MLS Season Pass را که اوایل امسال به عنوان بخشی از مشارکت 2.5 میلیارد دلاری طی 10 سال راه اندازی شد، به دست میآورد.
ماه گذشته، تیم کوک، مدیر عامل اپل، مسی را به خاطر کمک به این غول فناوری از افزایش غیرقابل پیشبینی تعداد کاربران جدید قدردانی کرد.
کوک در ماه آگوست گفت: "ما از نظر تعداد مشترکین انتظارات خود را پشت سر میگذاریم و این واقعیت که مسی به اینتر میامی رفت کمی به ما کمک کرد." خورخه ماس، مالک مشترک اینتر میامی، در ماه آگوست ادعا کرد که با آمدن مسی تعداد اشتراکها در عرض چند هفته بیش از دو برابر شده است.
در حال حاضر MLS Season Pass برای کسانی که قبلاً مشترک Apple TV+ بودند، حدود 13 دلار در ماه یا 25 دلار در فصل هزینه دارد. مشترکین جدید 14.99 دلار در ماه یا 29 دلار برای فصل پرداخت میکنند.
پاسخ ها