شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

مقصد عجیب بازیکنی که عاشق رئال مادرید بود

چلسی در حال مذاکره با مارسی برای فروش پی‌یر امریک اوبامیانگ است.

ورزش سه: پی‌یر امریک اوبامیانگ مذاکراتی را با چلسی برای خروج احتمالی در تابستان انجام داده و اسکای اسپورت گزارش می‌دهد که مارسی علاقه خاصی به خرید او دارد.

انتظار می‌رود که باشگاه فرانسوی برای جذب بازیکن گابنی پیشنهادی رسمی داشته باشد، اگرچه هنوز مشخص نیست، با توجه به اینکه اوبامیانگ تنها یک سال دیگر قرارداد دارد، انتقالش قرضی خواهد بود یا به صورت دائمی.

این مهاجم فصل گذشته ۲۱ بازی در تمامی رقابت‌‌ها انجام داد اما تنها برای ۱۱ بازی از ابتدا در ترکیب حضور داشت. او در هیچکدام از این مسابقات نتوانست به صورت ۹۰ کامل بازی کند.

مقصد عجیب بازیکنی که رئال را دوست داشت

اوبامیانگ تنها سه گل برای چلسی به ثمر رسانده اما پیش از این در آرسنال، بارسلونا و بروسیا دورتموند یک بازیکن تاثیرگذار بود.

آبی‌ها در تابستان امسال در فروش بازیکن فعال بودند و به 11 بازیکن از جمله کای هاورتز و میسون مونت اجازه جدایی دادند. اوبامیانگ ممکن است نفر بعدی باشد. این بازیکن امیدوار است آینده خود را قبل از شروع فصل در ماه آگوست روشن کند.

مقصد عجیب بازیکنی که رئال را دوست داشت

این بازیکن که در دورتموند دوران درخشانی داشت بارها از علاقه‌اش به حضور در رئال صحبت کرده بود اما پس از انتقال به آرسنال سپس به بارسا رفت. لیگ فرانسه برای بازیکنی که پیش بینی می‌شد دوران درخشان‌تری را با جدایی از دورتموند سپری می‌کند، عجیب به نظر می‌رسد.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋