شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

عکس های دیدنی از عروسی رزیتا، فرشته، سهیلا و سیمین

این مطلب تماشایی‌ست از آن جهت که لای آلبوم‌های قدیمی عکس‌هایی برایتان رو کرده‌‌ایم که حتما مشابهش را در آلبوم‌های خودتان هم دارید.

برترین‌ها: این مطلب تماشایی‌ست از آن جهت که لای آلبوم‌های قدیمی عکس‌هایی برایتان رو کرده‌‌ایم که حتما مشابهش را در آلبوم‌های خودتان هم دارید. روایت‌های مرتبط با هر عکس، نقل قول‌هایی از خود اعضای همان خانواده در عکس است پس سعی کردیم رسم‌الخط هر نوشته را حفظ کنیم تا روح آن متن مخدوش نشود. با این مطلب خاطره‌انگیز، افشاگر و جذاب همراه باشید. ضرر نمی‌کنید. این‌بار عکس‌هایی از عروسی رزیتا، فرشته، سهیلا و سیمین را مرور کردیم.

عروس خانم رزیتا ۲۵ ساله و آقای داماد علی ۳۲ ساله

عکس‌های تماشایی از عروسی رزیتا، فرشته، سهیلا و سیمین

دختر خانمشون تعریف کردن: من آناهیتا هستم. دختر این عروس و داماد قشنگ. پدرم فرهنگی، شاعر و نویسنده بود و مادرم شاغل در شرکت نفت. آشنایی مامان و بابا از طریق عمه‌ام انجام شده و مراسمشون در سالن ارکیده واقع در ظفر تهران برگزار شده بود. پیراهن عروس مادرم دنبالهٔ بلند و سنگینی داشته و پدرم به گفتهٔ مادرم، همیشه مراقب عروس خانومشون بودند همچنین چند روز قبل از مراسم ازدواجشون پدرم شعری برای مادرم می سُرایند و در رستوران شاطرعباس پارک‌وی به عروس زیباشون تقدیم می‌کنند. من تا یادم میاد عشق و احترام بین مادر و پدرم جاری بوده و عاشق همدیگه هستند و حاصل این عشق زیبا دو دختر به نام‌های آناهیتا و آرمیتا است.

عروسی فرشته خانم و حسین آقا سال ۱۳۷۷ تهران

عکس‌های تماشایی از عروسی رزیتا، فرشته، سهیلا و سیمین

عروس خانم ۲۳ ساله بودن و آقای داماد حسین ۳۰ ساله. آقای داماد برادر شوهر دوست عروس خانم بودن و معرفی شدن و ازدواج سنتی صورت گرفته. از خواستگاری تا ازدواج کلا ۳ ماه طول کشیده و حاصل این ازدواج دو دختر هست.

عروسی سهیلا خانم ۲۲ ساله و آقا هدایت ۳۰ ساله در مازندران 

عکس‌های تماشایی از عروسی رزیتا، فرشته، سهیلا و سیمین

عروس خانم خوشگلمون برام تعریف کردن: همسرم بختیاری هستن از هفت لنگهای چهارمحال و بختیاری و خودم از مهاجران آذری زبان بهشهر هستم. عقدو عروسیمون سال 1366 تو خونه مادری در شهرستان بهشهر دراستان مازندران برگزار شد و آشنایی به این صورت بود که خواهر همسر جان با خواهر خودم فولادشهر اصفهان همسایه بودن و یک بار که من از شمال رفتم خونشون منو اونجا دیدن و خواستگاری کردن. مهریه من ۱۴ سکه بود و حلقه ۶ هزارتومن شد و ساعتم که آب طلا بود ۳۵۰۰ تومن شد و لباس عروسی با کیف و کفش هم ده هزار تومن که همه رو تا الان نگه داشتم.

عروس خانم سیمین ۱۶ ساله و آقا منصور ۲۵ ساله

عکس‌های تماشایی از عروسی رزیتا، فرشته، سهیلا و سیمینعکس‌های تماشایی از عروسی رزیتا، فرشته، سهیلا و سیمین

عروسی این زوج زیبا سال ۱۳۴۴ در تهران و به صورت سنتی انجام گرفته. خواهر آقای داماد، زن‌عموی عروس خانم بودن و حاصل این ازدواج ۲ دختر و ۲ پسر و ۴ نوه هست. متاسفانه جناب داماد سال ۹۲ بر اثر بیماری آسمانی شدن. روحشون غرق نور الهی و عمر عروس خانم بلند.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋