شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

لیزر موهای زائد در شرق تهران ویژگی ها و فواید

لیزر موهای زائد در شرق تهران برای افرادی که در شرق تهران ساکن و به دنبال مرکز لیزر مجهز با دستگاه‌های به روز هستند بهترین گزینه است.

شاید شما نیز به خوبی از این موضوع مطلع باشید که لیزر موهای زائد به یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش ها برای رفع تمامی موهای ناخواسته بدن انتخاب شده است که در سال های اخیر نیز متقاضیان بسیار زیادی برای انجام این کار به کلینیک های مختلف مراجعه کرده اند. به کمک این روش برای همیشه از دست سالن های اپیلاسیون، تیغ، موم، موبر و دستگاه اپیلیدی و جوش ها و موهای زیر پوستی خلاص خواهید شد.

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

برای بهرمندی از تخفیف افتتاحیه مرکز لیزر شایما در شرق تهران

با جدیدترین دستگاه لیزر

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۲۹۶۱۰۲

۰۹۳۵۷۸۷۸۸۰۰

همانطور که می دانید لیزر موهای زائد نیز مانند تمامی تکنولوژی های جدید دیگر ممکن است مورد سو استفاده قرار بگیرد و افراد سود جوی بسیار زیادی وجود دارند که حتی بدون مطالعه قبلی و تنها بر اساس وجود تبلیغات و قیمت ارزان تر نسبت به سایر کلینیک ها سعی می کنند اقدام به انجام لیزر موهای زائد کنند که البته این کار ممکن است مضرات و عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

ما امروز قصد داریم برای شما در رابطه با لیزر موهای زائد در شرق تهران مطالبی را بیان کنیم تا با دراختیار گذاشتن اطلاعات مهم در این زمینه و روش های صحیح انتخاب مرکز مناسب به هیچ عنوان وقت و پول و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر نیندازید. دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

عملکرد لیزر موهای زائد در شرق تهران چگونه است؟

نور لیزر از این قابلیت برخوردار است تا هر چیزی که تیره رنگ باشد را حرارت داده و آن را بسوزاند. با وجود حرارت وارد شده به داخل فولیکول و سوزاندن موی تیره رنگ خود فولیکول نیز آسیب پیدا کرده و به طور کلی از بین می رود.

هر یک از موهای بدن دارای چرخه رشد و استراحت مشخصی می باشند. در زمان مشخص اکثر موهای بدن در فاز استراحت و تعداد بسیار کمی از آن ها در فاز رشد می باشد.

چنانچه هنگام انجام لیزر موهای زائد در شرق تهران فولیکول های مو در فاز استراحت قرار گرفته باشد، اشعه لیزر هیچگونه تاثیری روی آن نخواهد داشت. با توجه به در نظر گرفتن این موضوع نیز لازم است جهت از بین بردن کلی موهای زائد حداقل چندین جلسه آن هم در بازه های زمانی مشخص مراجعه فرمایید. در طی هر جلسه برای لیزر موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال سوخته می شود و پس از پشت سر گذاشتن مدت زمان تعیین شده تمامی موهای زائد از بین خواهند رفت.

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد در شرق تهران

جهت انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد در شرق تهران باید به دو نکته مهم توجه داشته باشید

  • نوع تکنولوژی مربوط به دستگاه
  • نوع برند آن

دو نوع از شناخته شده ترین تکنولوژی های روز دنیا در رابطه با دستگاه لیزر موهای زائد، الکساندرایت دایود و نوع کمتر شناخته شده آن N  دی یاگ می باشد.

معمولاً برند معتبر شناخته شده برای دستگاه لیزر موهای زائد با تکنولوژی الکساندرایت شامل کندلا و سایناشور که البته نوع قویترین الکساندرایت محصول کشور آمریکا و سایر برندهای مختلف دیگر شامل آلما، دکا، کوتراو دوبلکس است که تولید کشورهای چین کره یا اروپا می باشد.

مقایسه سیستم الکساندرایت و دایود:

سیستم دایود با توجه به داشتن طول موج بیشتر از عمق و نفوذ بالاتری نیز برخوردار می باشد. تکنولوژی الکساندرایت تنها به دلیل داشتن مواردی همچون سهولت کار، بدون درد بودن، خنک کننده های قوی و امکان افزایش توان دستگاه جواب دهی بیشتری را به دنبال دارد.

لازم به ذکر است به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که دستگاه الکساندرایت آن هم از برند کندلا با توجه به داشتن مزیتی همچون پرتاب یخ، بی حسی و بی دردی را به دنبال دارد که نسبت به سایناشور از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد در شرق تهران

قصد داریم در ادامه برای شما از دستگاه لیزر رفع موهای زائد در شهر به تهران نام ببریم تا با اطمینان بیشتری برای انجام این کار مراجعه فرمایید.

لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر: این دستگاه به عنوان یکی از پیشرفته ‌ترین دستگاه‌های لیزر در سراسر دنیا برای رفع موهای زائد است که توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخت و تولید می شود.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این دستگاه می ‌توان به داشتن قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز جهت درمان انواع مختلف پوست و مو اشاره کرد. در میان تمامی روش های موجود در دنیا جهت از بین بردن موهای زائد شده از کارایی و خطر کمتری برخوردار است.

لیزر موهای زائد در شرق تهران با دستگاه الکساندرایت به صورت طولانی مدت باقی می ماند و هیچ گونه عوارضی به دنبال نخواهد داشت و از این طریق تمامی انتظارات بیمار به طور کامل برآورده خواهد شد.

لیزر دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتر: این امکان فراهم است تا از دستگاه نام برده شده برای انواع مختلف پوست ها حتی پوست های تیره نیز استفاده کرد و تنها به دلیل داشتن قدرت نفوذ فوق‌العاده زیاد به عمق پوست امکان از بین بردن موهای زیر پوستی را نیز فراهم خواهد کرد.

لیزر مو های زائد در شرق تهران چه مزیت های دارد ؟

از جمله مزیت های مهم و ویژه لیزر موهای زائد در شرق تهران عبارتند از:

  • بدون عارضه

همانطور که گفته شد در بین تمامی دستگاه های موجود برای لیزر موهای زائد عوارض مربوط به دستگاه لیزر الکساندرایت بسیار کمتر است.

  • بدون درد

لیزر موهای زائد در شرق تهران با دستگاه Alex آمریکایی صورت می ‌گیرد که کاملا پیشرفته و دارای دستگاه خنک کننده می باشد و از این طریق شما هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

  • برخورداری از اثربخشی سریع

لازم به ذکر است بار دیگر به توضیح این موضوع بپردازیم که یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد که ساخت کشور آمریکا بوده و به هیچ عنوان نمی ‌توان آن را با سایر دستگاه های آسیایی و اروپایی مقایسه کرد و با توجه به تکنولوژی فوق العاده ای که به همراه دارد از ۲ تا ۳۳ جلسه از طول درمان شما کم خواهد کرد.

به هیچ عنوان احتیاج به بستری نیست و پس از پایان یافتن جلسه می ‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید.

  • در مقایسه با سایر روش های موجود، کاملاً بدون هرگونه ناراحتی و درد غیر قابل تحمل می باشد.
  • فرایند انجام لیزر موهای زائد در شرق تهران با سرعت بالای صورت می‌ گیرد و با توجه به در نظر گرفتن ناحیه لیزر امکان دارد از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.
  • دستگاه لیزر از این قابلیت برخوردار می باشد تا با توجه به مناطق حساس بدن آن را تنظیم کرد.
  • در زمان پشت سر گذاشتن جلسات لیزر می توانید اطمینان داشته باشید که به هیچ عنوان در این روش پوست درگیر نمی شود.

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با لیزر موهای زائد در شرق تهران مواردی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید یادآور این موضوع شویم که انتخاب کلینیک برای لیزر موهای زائد از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد، چرا که در صورت غفلت و تنها برای پرداخت هزینه پایین تر به کلینیک نامعتبری مراجعه کنید ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای پوست شما ایجاد شود، پس پیشنهاد می دهیم که حتماً قبل از مراجعه در رابطه با کلینیک تحقیقات لازم را به عمل آورید تا از این طریق ‌بتوانید با اطمینان کامل به مکان مورد نظر مراجعه فرمایید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

مرکز لیزر و زیبایی شایما

  • بزرگترین کلینیک لیزر و لاغری شرق تهران
  • مرکزتخصصی لاغری تحت نظر ۳ پزشک مجرب
  • اولین دستگاه لیزر موهای زائد با ۳ طول موج ۲۰۲۲
  • بدون تماس با پوست
  • بدون ژل، درد و سوختگی
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • مزوتراپی
  • پلکسر
  • فشیال
  • بلفاروپلاستی

برای نوبت دهی کلیک کنید.

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۲۹۶۹۵۱

۰۲۱-۷۷۲۹۶۱۰۲

۰۹۳۵۷۸۷۸۸۰۰

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

برای مشاهده نمونه خدمات مرکز شایما وارد اینستاگرام شوید.

shaima.clinic@

لیزر موهای زائد در شرق تهران | ویژگی‌ و مزایا

فلکه سوم تهرانپارس، رو به روی بیمارستان تهرانپارس، جنب شهر قهوه، پلاک ۳۴۹، طبقه اول، واحد ۱

 

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋