sevda.edu

sevda.edu

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نماشویی ساختمان

قبل از اینکه به سراغ نحوه شستشوی نمای ساختمان برویم، بگذارید منظور از نما را شفاف کنیم. نما به هر وجه عمدتاً عمودی پوشش ساختمان، مانند دیوار خارجی میتوان اشاره کند. در واقغ یک ساختمان ممکن است بیش از یک نما داشته باشد، مانند نمای شمالی، نمای جنوبی و غیره. ساختمان های تراس دار ممکن است فقط دو نما داشته باشند - یک نمای جلو و یک نمای عقب. این  روزهای نمای ساختمان در طرح و معماری های زیبایی ساخته میشود و از متریال و مصالح گوناگونی استفاده میشود. به طور مثال برای نمای ساختمان ممکن است از کاشی، سنگ و شیشه هر سه استفاده شود. یا میتواند با اجر طراحی شود. اما چیزی که پس از مدتی اهمیت پیدا میکند شستشوی نمای ساختمان است. 

 

 

نماشویی یا همان شستشوی نمای ساختمان امروزه به یکی از خدمات رایج کسب و کارهای نظافتی تبدیل شده است. به ویژه در شهرهای بزرگی مثل تهران. این شهر پر از آلودگی پر از گرد و غبار و... است. قطعا یک نمای نوساز بعد از ۶ ماه یا یکسال کدر و کثیف میشود و قطعا به شستشو نیاز دارد. 

نماهای ساختمان باید به طور منظم از آلودگی ها، آلودگی ها، لکه ها و علائم ناخوشایند پاک شود. چرا که یک نمای تمیز نه تنها می تواند تأثیر مثبتی بر تصور عمومی داشته باشد، بلکه می تواند به جذب یا حفظ مستاجرین کمک کند و کمک مثبتی به محله اطراف داشته باشد. قطعا کسی از یک نمای کثیف خوشش نمی آید. این موضوع برای هرکسی صدق میکند. 

به طور کلی نمای بیرونی یا نمای جلوی ساختمان  این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان آن را میبینند. اگر نما هم قشنگ باشد اما کثیف باشد اصلا به چشم نمی آید. برعکس اگر نما ساده طراحی شده باشد ولی تمیز باشد خیلی شیک به نظر میرسد. . یک نمای تمیز و به خوبی نگهداری شده نه تنها ساختمان تجاری را جذاب می کند، بلکه عمر طولانی مصالح ساختمانی را تضمین می کند.

لازم است بگوییم که یک نمای تمیز همچنین برای تحت تاثیر قرار دادن رهگذران شناخته شده است و ممکن است باعث شود تعداد بیشتری از آنها وارد محوطه شوند. از سوی دیگر، یک ورودی نامناسب می تواند بر شهرت تجاری تأثیر منفی بگذارد و مشتری را دور کند. در واقع با این تفصیل میتوان گفت که شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای اندازه نظافت داخل ساختمان اهمیت دارد. 


نمای ساختمان معمولا از سنگ، چوب و شیشه ساخته می شود و گاهی ممکن است حاوی آلومینیوم یا فلزات دیگر باشد. تمام این مصالح ساختمانی با گذشت زمان و بدون تمیز کردن معمول شروع به جمع شدن کثیفی، کثیفی و لکه می کنند. برای بالا رفتن از نمای ساختمان، اصولا از طناب استفاده میشود. شستشوی نما ساختمان با طناب یا همان شستشوی نما بدون داربست هزینه خیلی مناسبی دارد. 

از آنجایی که نما بیرونی ترین قسمت ساختمان است، با همه چیز از آب و هوا گرفته تا آلاینده ها، هوا، خاک و غیره مواجه است. همه این موارد می تواند هم کیفیت و هم رنگ نما را تحت تأثیر قرار دهد و به مرور زمان ساختمان را بد جلوه دهد. پس شستشوی نمای ساختمان بدون داربست را در برنامه خود بگذارید. 

sevda.edu
sevda.edu

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋