doortis

doortis

پارتیشن شیشه ای درتیس ارزان و اقتصادی

پارتیشن شیشه ای به منظور تفکیک و جداسازی در فضاهای صاف و یک دست کاربری دارد.دیوارهای شیشه ای نسبت به سایر مصالح ساختمانی قیمت مناسب تری دارند به همین دلیل امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد می باشد.از پارتیشن شیشه ای در اداره ها ، منازل ، مراکز درمانی و سالن های زیبایی استفاده می کنند چرا که علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشند.برای ساخت دیوار شیشه ای از شیشه های سکوریت شده با صخامت 6 ، 8 و 10 میلی متری با توجه به محل نصب استفاده می کنند.شیشه های سکوریتی مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند وبه راحتی شکسته نمی شوند.شیشهه ای سکوریت شده تنها از لبه ها ضعیف هستند به همین دلیل معمولا لبه های شیشه توسط یک فریم مورد حفاظت قرار می گیرد.

پارتیشن شیشه ای به عنوان جداکننده فضا، به وسیله متریال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که مناسب ترین و پرکاربردترین آن پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد. شیشه سکوریت به دلیل خاصیت و مزایای ویژه خود، امروزه مورد استفاده بسیاری قرار گرفته که استفاده آن در پارتیشن های شیشه ای یکی از مهم ترین کاربردهای آن می باشد.

نکته حائز اهمیت در پارتیشن شیشه ای، همان طور که از نام آن پیداست؛ استفاده حداقلی از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است. در این سبک پارتیشن های شیشه‌ای، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد، هم‌چنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند. پارتیشن شیشه همان دیوار شیشه می باشد که با ظاهری زیبا، تاثیر چشمگیری بر روی دکوراتیو فضا دارد. پارتیشن شیشه ای یک عنصر منحصر به فرد، در جهت تفکیک فضاها و عایقی صوتی به شمار می آید.

 

انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ‌ای

هنگام انتخاب پارتیشن شیشه‌ای برای نظم بخشیدن به دفتر کار، انواع مختلفی از این نوع تقسیم بندی در دسترس است که هرکدام از آن‌ها دارای کیفیت‌های مختلف و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای از نظر نوع فریم بندی و شیشه‌ای که برای ساختشان به کار گرفته شده است، از یکدیگر متمایز می‌شوند.

جداکننده های شیشه ای در عین حال که حریم خصوصی را حفظ می‌کنند؛ با ایجاد روحیه کار تیمی، حس همکاری را در میان کارکنان افزایش می‌دهد. این نوع از تفکیک کننده ها با هر شیشه‌ای که طراحی و ساخته شوند، در زمان بسیار کوتاهی نصب پارتیشن انجام شده و علاوه بر نظم بخشیدن به محیط کار شما، طراحی مدرنی به دفتر کارتان می‌بخشند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای در انواع مختلفی از جمله  تک جداره، دو جداره، پارتیشن مات یا با شیشه‌های شفاف، شیشه‌های رنگی و طرفدار قابل سفارش هستند.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره

مقاطع پارتیشن شیشه ای

مقطع داخلی پروفیل‌های فریم‌لس ، شیشه‌های به ضخامت ۱۰ میل را در خود جای داده‌اند. در واقع امکان استفاده از شیشه‌های ۱۰ میل سکوریت شفاف، ۱۰ میل سکوریت ساتینا، ۱۰ میل سکوریت با طراحی سندبلاست، لوگو، علامت تجاری خاص، طرح خاص، شیشه‌های ۱۰ میل سکوریت رنگی، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت شفاف، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت رنگی، شیشه‌های دولایه ۵ میل سکوریت لمینت رنگی ترنسپرنت، و شیشه‌های دو لایه ۵ میل هوشمند وجود دارد. در نتیجه شما انتخاب های متنوعی از لحاظ مقطع، طرح و رنگ پروفیل آلومینیوم، رنگ و جنس شیشه‌های مورد استفاده خواهید داشت

ویژگی هایی که در پارتیشن شیشه ای یافت می شود

پارتیشن های شیشه ای یکی از رایج ترین و مدرن ترین انواع پارتیشن ها هستند که به دلیل ظاهر شیک و نصب و استفاده راحت، کاربردهای زیادی برای جداسازی فضاها دارند. برخی از ویژگی های پارتیشن های شیشه ای در زیر ذکر شده است:

  • ظاهر شیک و مدرن
  • امکان دید به سایر بخش ها
  • قیمت مناسب و مقطع
  • امکان نصب سریع و راحت
  • امکان جابجایی پارتیشن و انتقال به فضای دیگر
  • عایق مناسب برای گرما، سرما
  • عایق سر و صدا
  • تنوع بی نظیری در طرح ها و رنگ ها
  • امکان چاپ طرح دلخواه روی شیشه
  • استفاده بهینه از فضا

 

کلام آخر

پارتیشن های شیشه ای امروزه با توجه به مقاومت ، زیبایی و کم جا بودن نسبت به سایر انواع پارتیشن بیشتر مورد توجه هستند.از این دیوایدرهای شیشه ای می توان هم در منازل و هم در اداره ها استفاده کرد.

شرکت درتیس یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی طراحی و ساخت انواع glass partition می باشد.

منبع:https://doortis.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c/

 

 

. . .

 

. . .

 

 

doortis
doortis

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋