دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

سریالینو؛ مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با ترافیک نیم بها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دانلود سریال یاغی قسمت 17 هفدهم کامل با لینک مستقیم و حجم رایگان (720p و 1080p)

دانلود قسمت 17 سریال یاغی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها، برای دانلود قسمت هفدهم 17 سریال یاغی (کامل) کلیک کنید. قسمت هفدهم یاغی منتشر شد. دانلود قسمت 17 یاغی (Yaghi Series E17) در کیفیت‌های Bluray, 1080hq, 1080p, 720p, 480p در ادامه مطلب. دانلود سریال یاغی قسمت هفدهم به صورت قانونی امکانپذیر است.

 

قسمت هفدهم سریال یاغی (قسمت 17) منتشر شد. پس از مشخص شدن شخصیت واقعی بهمن و همچنین رابطه طلا و مجلل، اتفاقات غیرمنتظره و شوکه‌کننده‌ای در قسمت 17 یاغی در انتظارتان خواهد بود. دانلود این قسمت را از دست ندهید.

دانلود قسمت 17 سریال یاغی قسمت هفدهم (کامل) با لینک مستقیم:

✅ دانلود قسمت جدید یاغی با ترافیک نیم‌بها (قسمت 17) 

. . .

بازیگران: 

 

  • پارسا پیروزفر

  • طناز طباطبایی
  • علی شادمان
  • امیر جعفری
  • فرهاد اصلانی
  • نیکی کریمی
  • مه لقا باقری
  • آبان عسکری
  • عباس جمشیدی فر
  • جواد خواجوی
  • مهدی حسینی نیا
  • الیکا ناصری

درباره سریال یاغی

 

  • کارگردان: محمد کارت

  • تهیه‌کننده: سید مازیار هاشمی
  • نویسندگان: پدرام پور امیری، حسین دوماری، محمد کارت
  • ژانر: درام اجتماعی
  • سال تولید: 1400
  • روز پخش: پنجشنبه

خلاصه داستان قسمت 17 یاغی

پیش از مشاهده و دانلود قسمت 17 سریال یاغی بد نیست نگاهی داشته باشیم به آنچه تاکنون در این سریال جذاب اتفاق افتاده است.

بهمن که تا دیروز حکم بال پرواز جاوید را داشت امروز تبدیل به ضحاک مار به دوشی شده است که مکیدن خون جوانان زیردستش را به نظاره نشسته است. جاوید که تا دیروز دل در گروی محبت بهمن داشت امروز تمام باورهایش را نسبت به «آقاجون» از دست داده و شک بزرگی در دلش نسبت به رفتارهای گذشته و حال بهمن ایجاد شده است.

بهمن با سواستفاده از فرصت کشف استعداد و پشت پا زدن به روحیه جوانمردی که در کشتی همواره زبانزد است تلاش می‌کند تجارت غیرقانونی خودش را با حضور جوانانی ادامه دهد که هر کدام امیدوار بودند زندگی تلخ گذشته را با زندگی سالم در پناه ورزش تغییر دهند و آینده خود را بر اساس اصول درست زندگی بنا کنند.

از سوی دیگر جاوید با شناختی که نسبت به بهمن و طلا پیدا کرده هوشیارتر از دیگر هم‌تیمی‌هایش نسبت به نقشه شوم و تلخ بهمن نگاه می‌کند. نوجوانی در سن و سال جاوید با اینکه سن کمی دارد اما دنیا دیده‌تر از آن است که با شنیدن رقم‌های بالا برای معامله مواد مخدر دست و پایش شل شود و قافیه را به بازی بهمن ببازد.

اما نقطه عطف داستان، مشخص شدن رابطه قدیمی طلا و مجلل بود که کمتر بیننده ای فکرش را می‌کرد. پیشنهاد می کنیم قسمت هفدهم سریال یاغی را از دست ندهید چرا که زوایای دیگری در مورد طلا، رابطه‌اش با مجلل و همچنین فکری که برای بهمن در سر دارد، مشخص خواهد شد. در این اپیزود اتفاقات غیرمنتظره ای در انتظارتان خواهد بود.

همچنین همانطور که از پوستر قسمت 17 یاغی مشخص است، در این قسمت باید منتظر دیدار مجدد جاوید و ابرا باشیم. در خلاصه داستان قسمت هفدهم آمده است:

"‌تو واقعا یه دیوونه یاغی‌ هستی، چه جوری تونستی همه چیز رو عوض کنی؛ الان با لباس ملی برسی اینجا؟! "

 

زمان پخش قسمت هفدهم یاغی 17

قسمت جدید یاغی پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. قسمت هفدهم سریال یاغی نیز طبق همین روال در روز پنجشنبه 10 شهریور 1401 منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

برای دانلود قسمت 17 سریال یاغی در کیفیت‌های Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p با ترافیک نیم‌بها از سرور رسمی دانلود قانونی یاغی بر روی لینک بالا کلیک کنید.

رمان سالتو

پیش‌تولید سریال یاغی در سال 1400 آغاز و با اتمام فیلمبرداری این مجموعه از اواخر اردیبهشت ماه سال 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. فیلمنامه سریال یاغی یا نگاهی آزاد به رمانی با نام «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش نگاشته شده است. اگرچه داستان یاغی تفاوت‌های بسیاری با این کتاب دارد اما چارچوب و تم اصلی داستان اقتباسی آزاد از کتاب ذکر شده می‌باشد. پیش‌بینی می‌شود که سریال یاغی پایانی متفاوت نیز با کتاب سالتو داشته باشد.

اکنون هفدهمین اپیزود این سریال نیز منتشر شده است. برای دانلود قسمت 17 یاغی (Yaghi Series E17)  روی لینک دانلود بالای همین صفحه کلیک کنید.

. . .

 

دانلود قسمت 19 سریال یاغی

قسمت آینده یعنی قسمت نوزدهم سریال یاغی در تاریخ 24 شهریور در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. اگر از دنبال‌کنندگان پر و پا قرص این سریال هستید برای دانلود قسمت 19 سریال یاغی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها به لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

. . .

 

Rebel Series Episode 17, Outlaw Series Episode 17 Bluray

دانلود قسمت هفدهم سریال یاغی اثر محمد کارت، دانلود قانونی قسمت 17 یاغی

دانلود فیلم و سریال
دانلود فیلم و سریال سریالینو؛ مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با ترافیک نیم بها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋