دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

سریالینو؛ مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با ترافیک نیم بها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دانلود سریال یاغی قسمت 16 شانزدهم کامل با لینک مستقیم و حجم رایگان (720p و 1080p)

دانلود قسمت 16 یاغی، دانلود قسمت شانزدهم سریال یاغی، برای دانلود قانونی سریال یاغی قسمت 16 شانزدهم با لینک مستقیم با ما همراه باشید. سریال یاغی قسمت 16 منتشر شد. دانلود قسمت 16 سریال یاغی (Yaghi Series Episode 16 Download) با بازی پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان به صورت قانونی از سرور رسمی

قسمت شانزدهم سریال یاغی (قسمت 16) منتشر شد. این قسمت را از دست ندهید چرا که قسمت 16 آبستن اتفاقات باورنکردنی و غیرمنتظره‌ای است.

دانلود قسمت 16 سریال یاغی قسمت شانزدهم Full HD با لینک مستقیم:

✅ دانلود با ترافیک نیم‌بها ✅

. . .

 

 

بازیگران: پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و …

ژانر : درام اجتماعی

سال تولید : 1400

روز پخش: پنج شنبه

کارگردان: محمد کارت

خلاصه داستان قسمت 16: 

پیش از مشاهده و دانلود قسمت 16 سریال یاغی بد نیست نگاهی داشته باشیم به آنچه تاکنون در این سریال جذاب اتفاق افتاده است.

هور دوباره اکبر مجلل و نشان دادن اوج خشونت و بی رحمی او در پیدا کردن فردی که به دخترش تعرض کرده و باعث نازا شدن دخترش شده نشان از آن دارد که روزهای خوبی در انتظار بهمن نیست. هر چند چهره بهمن برای مخاطب دیگر آن مرد مهربان و تواب گذشته نیست که تنها به فکر استعداد جوانان و کسب و کار حلال خودش است اما باز هم سیاهی روبرو شدن با اکبر مجلل آنقدر در ذهن مخاطب هولناک است که می‌توان هنوز هم بهمن را با تمام شرارت‌هایش همراهی کرد.

طلا با وجود آنکه بیشترین ظن و گمان بد را نسبت به بهمن در ماجرای قتل پدرش دارد اما گویا اهداف مشترک بیشتر از عشق به کار زوجی می‌آید که هر دو به دنبال قدرت گرفتن و ثروتمند شدن هستند. بهمن حتی هیچ ابایی ندارد که از همسرش استفاده ابزاری در جهت خرید مواد مخدر از طرف خارجی بکند و این اوج انحطاط اخلاقی فردی است که تا همین چند هفته پیش یکی از چهره‌های محبوب سریال یاغی به حساب می‌آمد.

زمان پخش قسمت شانزدهم یاغی 16

قسمت جدید یاغی پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. قسمت شانزدهم  سریال یاغی نیز طبق همین روال در روز پنجشنبه 3 شهریور 1401 منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

برای دانلود قسمت 16 سریال یاغی در کیفیت‌های Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p با ترافیک نیم‌بها از سرور رسمی دانلود قانونی یاغی بر روی لینک بالا کلیک کنید.

درباره سریال یاغی قسمت 16

پیش‌تولید سریال یاغی در سال 1400 آغاز و با اتمام فیلمبرداری این مجموعه از اواخر اردیبهشت ماه سال 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. سطح بالای تولید، حضور پرتعداد بازیگران توانا و محبوب در کنار فیلمنامه قوی خیلی زود یاغی را به پربیننده‌ترین سریال سالیان اخیر شبکه نمایش خانگی بدل کرد. 

اکنون شانزدهمین اپیزود این سریال نیز منتشر شده است. برای دانلود قسمت 16 یاغی (Yaghi Series E16)  روی لینک دانلود بالای همین صفحه کلیک کنید.


Rebel Series Episode 16, Outlaw Series Episode 16 Bluray

دانلود قسمت شانزدهم سریال یاغی اثر محمد کارت، دانلود قانونی قسمت 16 یاغی

دانلود قسمت 17 سریال یاغی

قسمت آینده یا به عبارتی قسمت هفدهم سریال پنجشنبه آینده یعنی 10 شهریور ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. اگر دوست دارید از اولین نفراتی باشید که این قسمت را مشاهده می‌کند، برای دانلود قسمت هفدهم 17 یاغی با حجم نیم بها به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 17 سریال یاغی (ترافیک نیم بها)

 

دانلود فیلم و سریال
دانلود فیلم و سریال سریالینو؛ مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با ترافیک نیم بها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋