دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

سریالینو؛ مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با ترافیک نیم بها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال جیران (قسمت 14 جیران) کامل با حجم رایگان

دانلود قسمت 14 جیران، دانلود قسمت چهاردهم جیران، دانلود قسمت 14 سریال جیران، دانلود قسمت چهاردهم سریال جیران، دانلود رایگان قسمت 14 جیران، دانلود قسمت چهاردهم جیران قانونی کامل، خرید قسمت 14 سریال جیران، jeyran series episode 14 download، دانلود قسمت 14 سریال جیران ویدائو کامل، دانلود سریال جیران قسمت 14 چهاردهم

دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال جیران

بنابر از گزارش سریالینو، قسمت چهاردهم سریال جیران منتشر شد و دانلود قسمت 14 جیران برای علاقه‌مندان در ادامه مطلب امکان‌پذیر است. سریال عاشقانه و تاریخی جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه که به داستانی عاشقانه در دربار ناصرالدین شاه، پادشاه قاجار می‌پردازد، اکنون به چهاردهمین ایستگاه خود رسیده است. به هیچ عنوان این قسمت را از دست ندهید چرا که اتفاقاتی باورنکردنی در راه خواهد بود.

برای دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال جیران به صورت کامل روی کیفیت دلخواه کلیک کنید:

✅➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖✅

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p
‌‌

دانلود با کیفیت 1080hq
 

دانلود با کیفیت بلوری Bluray
‌‌

دانلود تمام کیفیت‌ها به صورت یکجا

✅➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖✅

. . .

 

برای دانلود قسمت‌های قبلی (قسمت 1 تا 14) نیز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود سریال جیران

 

 

خلاصه قسمت‌های قبلی سریال جیران

پیش از دانلود و تماشای قسمت چهاردهم سریال جیران، بد نیست با ما همراه باشید تا به مرور آنچه تاکنون در این سریال پرطرفدار اتفاق افتاده بپردازیم:

سریال جیران که ماجرایی عاشقانه و تاریخی دارد، ساخته حسن فتحی است. فتحی که پیش از این در سریال پرطرفدار شهرزاد تجربه موفق قصه‌ای تاریخی و عاشقانه را پشت سر گذاشته، بار دیگر دست به تولید سریالی پر بازیگر با همین تم زده است.

این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ همان‌طور که در قسمت‌های گذشته جیران مشاهده کردید، ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش داشت، یک دل نه صد دل عاشق خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد.

 

جیران را به محضر قبله عالم می‌برند، اما شاه این جیران غمگین دلمرده را نمی‌خواهد. پس او را مرخص می‌کند تا روزی که سر صف سلام به نشانه همدلی با شاه شال سرخ به سر کند. در ادامه سیاوش می‌رسد اما جیران رفته است. سیاوش نیز برای نزدیک شدن به جیران و انتقام از شاه، به قراولخانه شاه می‌پیوندد.

جیران در اندرونی شاه با چالش‌ها و دشمنی‌های زیادی روبری می‌شود. از یک طرف زن‌های قبلی شاه چشم دیدن او را ندارند و از طرف دیگر مهدعلیا او را یک دهاتی می داند و مدام از پسرش می‌خواهد جیران را از قصر بیرون کند.

همان‌طور که در قسمت گذشته (قسمت 13 جیران) ملاحظه کردید، حضور بی‌اجازه خدیجه چهریقی و پسرش عباس میرزا در مراسم جشن عروسی ملک‌زاده آشوب به پا می‌کند. شاه از این گستاخی بی‌تاب است و جیران که هنوز زیر و بم توطئه‌های پنهان و آشکار دربار را نمی‌داند پذیرای خدیجه می‌شود.

حال باید دید در قسمت چهاردهم جیران چه چیزی در انتظار جیران، سیاوش و دیگران خواهد بود. برای دانلود قسمت 14 سریال جیران به لینک‌های بالای صفحه مرجعه نمایید.

داستان قسمت چهاردهم سریال جیران

حضور بی‌اجازه خدیجه چهریقی و پسرش عباس میرزا در مراسم جشن عروسی ملک‌زاده آشوب به پا می‌کند. شاه از این گستاخی بی‌تاب است و جیران که هنوز زیر و بم توطئه‌های پنهان و آشکار دربار را نمی‌داند پذیرای خدیجه می‌شود. برای دانلود سریال جیران قسمت چهاردهم 14 با لینک مستقیم و ترافیک نیمه رایگان بر روی لینک ابتدای مطلب کلیک کنید.

 

زمان پخش قسمت 14 جیران

از متداول‌ترین سؤالات مخاطبان در هفته گذشته این بود که «قسمت 14 جیران کی پخش می شود». قسمت جدید سریال جیران جمعه هر هفته ساعت 8 صبح در شبکه نماش خانگی منتشر و توزیع می‌شود. قسمت چهاردهم 14 سریال جیران نیز مطابق روال گذشته در روز جمعه 23 اردیبهشت ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. برای دانلود قسمت 14 جیران در 5 کیفیت Bluray, 1080hq, 1080p,720p,480p علاوه بر لینک های بالای صفحه می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و دانلود نمایید:

دانلود قسمت 14

عوامل و بازیگران سریال جیران قسمت 14 چهاردهم

بازیگران: پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، امیر حسین فتحی، هومن برق نورد، امیر جعفری، رویا تیموریان، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، سمیرا حسن پور، ستاره پسیانی،  مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی ور، محمد شیری، الهام نامی، نسیرین نکیسا

نویسنده: احسان جوانمرد، حسن فتحی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

فیلم‌بردار: علیرضا رنجبران

موسیقی: فردین خلعتبری

خواننده: همایون شجریان

تدوین‌گر: بابک رضاخانی

بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر قسمت 14 جیران

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان، از جمله بازیگران توانای تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. جالب است بدانید حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان و همچنین مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز دو برادر بزرگتر مهدی پاکدل هستند.

او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

شروع کار بازیگری

مهدی پاکدل کار بازیگری را با تئاتر و ایفای نقش در نمایش «جنبش انفیه در کلکته» آغاز کرد. سپس او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. او در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی، بهرام رادان و مرحوم حسن جوهرچی همبازی بود. داستان فیلم آبی درباره دختری است به نام مهتاب که در حال مسابقه با ماشین‌ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار می‌کند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می‌افتد.

 

«با من بمان» و حضور در تلویزیون

مهدی پاکدل در سال 81 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد، پاکدل با بازی خوبی که در این سریال از خود نشان داد راه را برای خودش باز کرد و بعد از آن برای بازی در سریال مروارید سرخ انتخاب شد. با من بمان عنوان سریالی است که به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1381 تولید و از آنتن شبکه سوم سیما پخش شد، یکتا ناصر، سام درخشانی، هما روستا و افسانه بایگان دیگر بازیگران این مجوعه تلویزیونی هستند.

اولین شب آرامش؛ سکویی برای شهرت

او پس از بازی در مجموعه‌های «مروارید سرخ» و «خاموشی دریا» در سال 1384 در سریال تلویزیونی «اولین شب آرامش» به ایفای نقش پرداخت. به مهدی پاکدل در این سریال نقش جدی‌تری سپرده شد و او نیز از این فرصت استفاده کرد و بازی خوبش توانست شهرت زیادی برای خود دست و پا کند. اولین شب آرامش را احمد امینی کارگردانی کرده و شبنم قلی خانی، یکتا ناصر و امیر آقایی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند.

پس از این سریال، مهدی پاکدل در مجموعه‌های تلویزیونی پربیننده دیگری همچون ستایش و کیمیا نیز به ایفای نقش پرداخت.

مهدی پاکدل بازیگر نقش سلمان در سریال جیران

آثار سینمایی

چهارراه اتانبول، تنگه ابوغریب، مصائب دوشیزه، دایره زنگی، ماجرای نیمروز، خانه کاغذی، فردا، شبانه، مخمصه و محمد رسول‌الله از مشهورترین فیلم‌های سینمایی به حساب می‌آیند که مهدی پاکدل در آن‌ها هنرمندی کرده است.

مهدی پاکدل در سریال جیران

جالب است بدانید سریال جیران اولین حضور مهدی پاکدل در یک سریال نمایش خانگی نیست. او پیش از جیران در مجموعه‌های اپیزودیک شام ایرانی، وقت خواب و هم گناه نیز ایفای نقش کرده بود. همچنین پاکدل علاوه بر جیران، تجربه حضور در فیلمی تاریخی یعنی محمد رسول‌الله را داشته است.

مهدی پاکدل در سریال جیران در نقش سلمان، رئیس قراولخانه ناصرالدین‌شاه قاجار به هنرمندی پرداخته است. جالب است بدانید در این سریال همسر او یعنی رعنا آزادی ور نیز بازی می‌کند.

دانلود قسمت 14 جیران با حضور مهدی پاکدل

تماشا و دانلود قسمت 14 سریال جیران را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که اتفاقاتی باورنکردنی در پیش است. برای دانلود قسمت چهاردهم سریال جیران بر روی دکمه زیر کلیک کرده و کیفیت دلخواه خود را با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید:

دانلود قسمت 14

 

منبع: ویکی پدیا

. . .

 

سریال‌های پیشنهادی:

✅➖➖➖🎬➖➖➖✅
 

دانلود فصل ششم قسمت دوم سریال جوکر

دانلود قسمت هشتم سریال راز بقا
 

✅➖➖➖🎬➖➖➖✅

. . .

 

. . .

 

دانلود فیلم و سریال
دانلود فیلم و سریال سریالینو؛ مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی با ترافیک نیم بها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋