parinaz

parinaz

مزایای پکیج بوتان پرلا پرو 24000

پکیج بوتان پرلا پرو 24000

با توجه به اهمیت روزافزون بازدهی انرژی در تجهیزات گرمایشی، استفاده از دستگاه‌های پربازده با کمترین تلفات حرارتی بسیار حیاتی است.پکیج بوتان پرلا پرو 24000 تامین بار حرارتی برای ساختمان‌ها یکی از عوامل مهم در کاهش مصرف گاز در بخش خانگی می‌باشد. پکیج بوتان پرلا پرو 24000 در این راستا، پکیج شوفاژ دیواری به عنوان یک جایگزین کارآمد برای آبگرمکن‌ها، بخاری‌ها و موتورخانه‌های مرکزی مطرح شده است.

 

مزایای بارز پکیج دیواری عبارتند از گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی برای هر واحد مسکونی به صورت مستقل، قابلیت کنترل سیستم از داخل ساختمان، راندمان بالاتر و مصرف سوخت کمتر نسبت به موتورخانه، امنیت بالا، ابعاد کوچک، و تنظیمات دما به میزان دلخواه. پکیج‌های شوفاژ دیواری بوتان، با استفاده از تجهیزات و ایمنی کامل، بدون اشغال فضای مفید ساختمان و به طور کاملاً مستقل برای هر واحد مسکونی، نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند.

ویژگیهای پکیج بوتان پرلا پرو 24000

مدل Perla Pro 24RSi از پکیج شوفاژ دیواری بوتان، با بازدهی بیش از 92٪، آیونیزه و محفظه احتراق بسته است. در این مدل، عمل تخلیه دود و مکش هوا از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص انجام می‌شود. این شوفاژها با یک فن نیز مجهز شده‌اند تا با استفاده از دودکش دوجداره، هوای لازم برای احتراق را از فضای آزاد به دستگاه برسانند و گازهای ناشی از احتراق را به فضای آزاد هدایت نمایند.

این گازسوزها به عنوان "ایزوله از محل نصب" شناخته می‌شوند؛ زیرا در این مدل، هوای لازم برای احتراق از فضای نصب تامین نمی‌شود. این پکیج‌ها با تأکید بر کارایی و ایمنی، علاوه بر تأمین آب گرم بهداشتی فوری، گرمایش مطلوبی را نیز فراهم می‌کنند.

parinaz
parinaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋