parinaz

parinaz

چای کرک چیست؟

چای کرک یا چای کاداک نوعی از چای است که در مناطقی چون خلیج فارس در خاورمیانه بسیار رایج است.چای کرک از مناظر زیادی شبیه چای ماسالا است ولی تفاوت آن با چای ماسالا در این است که طعم ادویه کمتر در آن احساس می شود و به تند و تیزی چای ماسالا نیست.شما می توانید چای کرک را فقط با چای،شکر و شیر به راحتی درست کنید.چای کرک معمولا به صورت عمده در اکثریت شهر و کشور ها در دسترس مردم قرار دارد و همچنین حتی در صورتی که دسترسی به آن به آسانی نباشد افراد می توانند به راحتی از طریق اینترنت خرید عمده ی چای کرک را در برنامه ی خود به صورت آنلاین قرار دهند.

میزان ادویه ی این نوشیدنی به اندازه ای است که تاثیر آن روی وجود درونی هر فرد آرامش بخش، گرم کننده ولذ یذ است بدون آنکه زیاد و دل زننده باشد.

درست کردن چای کرک ساده است همچنین این نوشیدنی بسیار نوشیدنی خوشمزه و دلپذیری است.

 

کاراک چای از کجا سرچشمه گرفت؟
در هند معمولاً در چایخانه ها مصرف می شود، اما کلمه چای در واقع از کلمه فارسی چای به معنای چای گرفته شده است. در جاهایی مانند بحرین، قطر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بسیار محبوب شده است. در بریتانیا نیز به خوبی شناخته شده است، جایی که رستوران‌هایی مانند Dishoom آن را محبوب کرده‌اند.

ادویه‌های چای معمولاً در سراسر جهان دیده می‌شوند، با چیزهایی مانند چای لاته، و کوکی‌های ادویه‌دار چای. ادویه های معمول در هل، زنجبیل، میخک و دارچین هستند

چای کاراک سرشار از طعم دلپذیر است. شیری و شیرین و گرم و کمی تند. برای زمستان (یا هر زمانی واقعاً!) کاملاً عالی است.

نه خیلی شیرین است و نه خیلی تند و نه خیلی قوی. تعادل واقعا چیزی است که من در مورد این نوشیدنی دوست دارم!

parinaz
parinaz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋