hossein barati

hossein barati

مشاوره کسب و کار در سمنان – بررسی 5 نکته استراتژی محتوایی

مشاوره کسب و کار در سمنان در واقع نوعی فرایند است که به شما کمک می کند که کسب و کارتان را بهتر و جذابتر در اینترنت نمایش دهید. در این فرایند مشاوره ما به عنوان یک تیم به شما کمک می کنیم که سایت را جذاب تر کرده و محتوای تولید شده را به بهترین شکل ممکن روی سایت منتشر کنید تا کاربران بیشتری جذب سایت شما شوند .

اهمیت استفاده از مشاوره کسب و کار در سمنان

شاید در نگاه اول فرایند مشاوره کسب و کار در سمنان کمی ساده باشد. مانند دیگر مشاوره ها ما در طی یک جلسه به شما بگوییم که چه کاری بکنید و چه کاری نکنید ! در صورتی که اینگونه نیست . حال که تصمیم گرفته اید از بازاریابی محتوا برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید باید نقشه راهی برای این کار داشته باشید. این کار به وسیله استراتژی تولید محتوا امکان پذیر است. شما می توانید به راحتی با تعیین یک استراتژی مناسب محتوای اختصاصی خود را تولید کرده و به راحتی آن را در بین کاربران مقصد منتشر کنید تا بهترین بازخورد را دریافت کنید.

اهمیت استفاده از مشاوره کسب و کار در سمنان

نحوه دریافت مشاوره کسب و کار در سمنان

حال می توان در خصوص مشاوره کسب و کار در سمنان صحبت کرد.اگر یک سایت برای کسب و کار خود دارید یا می خواهید سایتی داشته باشید که از محتوای فاخر و استاندارد مخصوص خودتان استفاده می کند اینجا بهترین محل برای شما است . ما در این مجموعه با استفاده از روش های استاندارد و اصولی به شما یاد میدهیم که چگونه محتوای مناسب تولید کنید.

در فرایند مشاوره کسب و کار در سمنان شما می توانید به راحتی با استراتژی محتوا و فرایند استراتژی تولید محتوا آشنا شده و با استفاده از آنها به راحتی محتوای مورد نیاز خودتان را تولید کنید. در نتیجه می توانید هم از خدمات مشاوره ای ما استفاده کرده و هم محتوای خاص و اختصاصی خودتا را تولید کنید . برای اینکه به خوبی با استراتژی محتوا آشنا شوید بهتر است موارد ارائه شده در ادامه را با دقت مطالعه کنید .

مشاوره کسب و کار در سمنان در واقع به عنوان یک محرک برای بهبود سایت شما عمل می کند. در این فرایند مشاوره ای شما در نهایت سایتی بهتر ، محتوایی استاندارد تر و کاربرانی بیشتر خواهید داشت. یک مدیر موفق به خوبی می داند که هرچه تعداد کاربران یک سایت بیشتر باشند به معنی افزایش اعتبار سایت و کسب و کار است. در نتیجه خرید و سود کسب و کار هم بیشتر خواهد شد .

تفاوت استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی

قبل از همه چیز باید تفاوت استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی را با هم بررسی کنیم. تعداد زیادی از افراد این دو مورد را با هم اشتباه می گیرند. این دو مورد یکسان نبوده و هر کدام بر اساس نیاز کاربر تعریف می شوند. در واقع در بازاریابی محتوا شما با ایجاد یک تقویم و ترویج چرخه تولید باعث می شوید که محتوا به صورت منظم و پیوسته به دست مخاطب برسد اما در استراتژی محتوا شما اصول و دستورالعمل های داخلی محتوا را انجام می دهید. این دو بخش در مواقعی با هم ادغام می شود که در آن چشم انداز و اهداف محتوا تعیین شده و ایده و چارچوب ها برای مخاطبان نهایی مشخص می شود.

در واقع استراتژی محتوا به چشم انداز نهایی محتوای شما اهمیت می دهد. در این حالت جزئیات و چگونگی محتوایی که ایجاد شده است بررسی می شود. در این نوع استراتژی شما می توانید روی تمامی محتواهایی که به کاربران خود ارائه می دهید تمرکز داشته باشید. در بازاریابی محتوا شما باید روی تاکتیک های ارائه محتوا و نحوه اجرای آنها زمانی که به دست مخاطب نهایی می رسد تمرکز کنید. در این حالت محتوا برای مقاصد خاص بازاریابی می شود. این موارد خاص می تواند هر چیزی باشد و هدف نهایی در این حالت تولید و ارائه محتوایی است که منجر به خرید کاربر شده و باعث بهبود کسب و کار شود.

استراتژی تولید محتوا چیست و چه کمکی به شما می کند؟

در حالت کلی استراتژی تولید محتوا مانند یک چراغ شما را به در مسیر درست هدایت می کند. در این مسیر شما به استراتژی نیاز دارید که به خوبی مخاطبان شما را به اهداف شرکت و مجموعه شما آشنا کند. این استراتژی باید به اندازی کافی انعطاف پذیر باشد و بتواند به راحتی خود را با شرایط شرکت شما وفق داده و در مواقع لزوم هم تغییر کند.


برای اینکه یک استراتژی تولید محتوای موفق و درست داشته باشید باید موارد زیر را به دقت انجام داده و در مسیر تولید محتوای خود از این موارد استفاده کنید:

تعریف مخاطب

اولین قدم در استراتژی تولید محتوا این است که باید مخاطبان خود را به درستی تعریف کنید. به عنوان مثال شما باید درک درستی از مخاطبان سایت، جنسیت، سن و موقعیت مکانی آنها داشته باشید؛ این اطلاعات را می توانید به راحتی از ابزار هایی مانند گوگل آنالیتیکس سایت به دست بیاورید.با استفاده از این اطلاعات می توانید بفهمید که چه افرادی با چه سنی و از کجای دنیا سایت شما را بازدید می کنند.اینکه این افراد ایا از توییتر به سایت شما آمده اند و یا از طریق پست های اینستاگرام با سایت شما آشنا شده اند. چه کلماتی را در گوگل سرچ کرده اند که به سایت شما رسیده اند. با بررسی کلمات سرچ شده توسط آنها می توانید به نیاز های آنها پی ببرید.

در نتیجه با استفاده از استراتژی محتوا می توانید گستره مناسبی از مخاطبان را برای خود تعریف کرده و بر اساس علایق آنها اقدام به تولید و انتشار محتوا کنید. همچنین بستر های محبوب در بین آنها را شناسایی کرده و در همان بستر ها برای آنها محتوای مورد نظر را تولید کنید.


بررسی محتوا

بررسی محتوا یکی دیگر از مهمترین اقدامات در استراتژی تولید محتوا است. در این بخش شما باید نگاهی عمیق به محتوای خود داشته باشید و به آن به دید یک پژوهش علمی نگاه کنید. تحقیق در مورد محتوا بخش اول در خصوص بررسی محتوا بوده و به عنوان یکی از مهمترین بخش های این استراتژی شناخته می شود. در بررسی محتوا شما باید از اصول مهمی پیروی کنید این اصول خیلی هم دشوار نیستند ولی می توانند تاثیر بالایی در استراتژی تولید محتوای شما داشته باشند.

اصول مهم در بررسی محتوا

1.بررسی محتواهای فعلی

قبل از اینکه بخواهید در خصوص تولید محتوا تحقیق کنید لیستی از مطالبی که در حال حاضر در سایت و یا در اختیار دارید را آماده کنید.

2. سازماندهی کلمات کلیدی در تولید محتوا

شما باید کلمات کلیدی و برچسب ها را در لیستی که آماده کرده اید سازماندهی و مدیریت کنید. در نتیجه شما باید موارد زیر را بررسی کرده و انها را نظم دهید:

  • طول محتوا باید متناسب و منظم باشد.
  • موضوع محتوای باید پیوستگی داشته باشند.
  • لحن محتوا باید یک شکل باشد.
  • محتواهای تولید شده باید با هم ارتباط موضوعی داشته باشند.
3. اضافه کردن معیار های موفقیت محتوا

در این مرحله باید به محتواهای قبلی معیارهای موفقیت یک محتوا را اضافه کنید. در نتیجه محتواها را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

4. تجزیه و تحلیل داده ها برای پیدا کردن یک الگوی مناسب

شما باشد داده هایی را که به دست می آورید همواره پردازش کنید تا بتوانید بر اساس آنها الگوی رفتاری کاربران را پیدا کنید. در نتیجه با این کار می تواند خلا تولید محتوا در سایت خود را به خوبی پوشش داده و محتوای پیشرفته تری نسبت به سایر سایت ها تولید کنید.


تنظیم اهداف از تولید محتوا

تنظیم اهداف از تولید محتوا


تنظیم اهداف از تولید محتوا

یکی از مهمترین بخش ها در استراتژی محتوا تنظیم اهداف است و شما باید مشخص کنید که با هر محتوا چه هدفی را دنبال می کنید و مخاطب نهایی شما چه افرادی است. این نکته را به یاد داشته باشید که بررسی اهداف بر اساس نیاز های کسب و کار شما صورت می گیرد و هر کسب وکاری اهداف متفاوتی را برای خود باید ترسیم کند.

در هنگام تنظیم اهداف باید به این نکات دقت داشته باشید که اهداف شما باید معنادار، قابل اندازه گیری و مقید به زمان باشند. این به این معنی است که شما باید برنامه جامعی برای اهداف خود در نظر داشته باشید و این برنامه باید روی کاغذ پیاده سازی شده باشد. درنتیجه شما در هر زمان باید بر اساس اهداف خود برنامه تولیدی محتوایی را پیاده سازی کرده تا در زمان مقرر به اهداف خود دست پیدا کنید.


شناسایی سبک و سیاق تولید محتوا

سبک نوشتاری شما در تمامی محتوای های ارائه شده باید یکسان باشد. شما باید دقیقا بدانید که در چه زمانی از کاما استفاده کنید. در محتواهایی که به صورت راهنمایی برای مشتری و کاربر می باشد ما باید دقیقا مشخص کنید که این محتوا چه نیازی از کاربر را برطرف می کند. ایجاد یک سبک و سیاق نوشتاری در استراتژی محتوا باعث می شود که برند و سبک شما بین افراد کم کم شناخته شود.


مستند سازی

استراتژی باید برای افراد قابل درک باشد. در نتیجه باید محتوای تولید شده خود را بر اساس اصول خاصی تولید کنید. شما باید این اصول را به دیگران نیز نشان دهید. در نتیجه باید تمام بخش ها و اصول و قواعد را به صورت مستند در اختیار خود داشته باشید.

این کار باعث می شود که نویسندگان جدید مجموعه شما به راحتی با اصول و استراتژی محتوای شما آشنا شده و خیلی سریع سبک نوشتاری خود را با سبک نوشتاری شما تطبیق دهند. برای تولید و مستند سازی استراتژی محتوا شما می توانید از فرم های آماده استفاده کنید.

این فرم ها در سایت های خارجی به راحتی در دسترس است و شما می توانید به سایت Moz مراجعه کرده و نمونه این فرم ها را به رایگان دانلود کنید. این مستند سازی به شما کمک میکند پژوهش های اولیه را به درستی انجام دهید. اهداف خود را بر اساس پژوهش ها ایجاد کنید و استراتژی تولید محتوای خود را بر اساس فرآیند تولید محتوا ایجاد کنید در نتیجه مدیریت محتوا و اطلاعات و کاربران برای شما ساده تر خواهد بود.


استفاده از خدمات مشاوره ای مجموعه حسین براتی

حال با بررسی یک بخش کوچه از فرایند مشاوره کسب و کار در سمنان متوجه اهمیت آن شدید در واقع استراتژی محتوایی تنها بخشی کوچک از فرآیند های مشاوره ای است که ما به شما ارائه می دهیم . باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به کسب و کار های بزرگ و کوچکی که در سمنان وجود دارد ، رقابت ها بسیار سنگین و بالا است. در نتیجه شما باید به خوبی بتواند استراتژی های خود را در قبال معرفی بهتر محصولات خود از طریق سایت ، تنظیم کنید. هرچه استراتژی شما بهتر و مفیدتر باشد سایت و محتوای شما بیشتر دیده شده و در نتیجه کسب و کار شما بیشتر دیده می شود.


حسین براتی:

فرآیند مشاوره کسب و کار در سمنان به عنوان یک راه حل مناسب برای بهبود وضعیت سایت ها و تولید محتوا و سئو شناخته شده است. در حال حاضر مجموعه ها و شرکت های زیادی هستند که از مشاوران حرفه ای برای بهبود شرایط خود استفاده می کنند. حال نوبت شما است که نسبت به این حرکت رقبا واکنش نشان دهید !

 

معرفی حسین براتی

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.

استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.

خدمات ما – معرفی 4 فعالیت اصلی
 

ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها

من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.

همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کنم. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده توسط من برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

hossein barati
hossein barati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋