seoinja 110

seoinja 110

تور استانبول از اصفهان 1400

هتل 3 ستاره اینتل استانبول اقامتگاهی که 5 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو Taksim فاصله دارد ، 5 کیلومتر با موزه مشهور ایاصوفیه و موزه کاخ توپکاپی فاصله دارد. اتاق های مدرن دارای کف چوبی و دکورهای رنگارنگ ، دارای وای فای رایگان و تلویزیون های صفحه تخت ، همراه با مینی بار ، و چای و قهوه ساز هستند. سرویس اتاق موجود است. یک بوفه صبحانه رایگان در یک اتاق ناهار خوری کم نظیر سرو می شود. یک تراس پشت بام نیز وجود دارد.

 

2. هتل تکسیم استار

هتل تکسیم استار یکی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول است و از نظر موقعیت مکانی و تراس متمایز با نمای پانوراما از بسفر متمایز است و دارای دکوراسیون زیبا ، مبلمان مدرن ، کف های چوبی و بالکن های شیشه ای است. به عنوان یک استخر شنای سرپوشیده و یک مرکز سلامتی ، و بسیاری دیگر از مهمترین خدمات. در این هتل علاوه بر غذاهای محلی و بین المللی ، خدمات صرافی و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز وجود دارد. صبحانه به صورت بوفه آزاد سرو می شود.

هتل پوینت تکسیم یکی از بهترین هتل های استانبول است که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد زیرا در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و چشم انداز متمایزی از بسفر را در اختیار شما قرار می دهد و اتاق هایی با دکوراسیون روشن با رنگ های طبیعی و پنجره های دو جداره را برای ارائه به شما ارائه می دهد یک اقامت آرام اتاق ها شامل امکانات مجلل مانند اتاق های ضد صدا ، اتاق ها امکانات خانوادگی ، امکانات اتاق VIP ، یک مجموعه عروس و امکانات برای افراد با نیازهای ویژه هستند. هر یک از اتاق ها و سوئیت ها شامل اتاق ناهار خوری ، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت می باشد و هتل دارای استخر شنا ، مرکز تناسب اندام مجهز، سونا ، سالن زیبایی و مرکز سلامتی و آبگرم است.

3. هتل اتوپرا استانبول

این هتل هتلی به سبک کلاسیک است که در فاصله سیصد متری میدان تقسیم و ایستگاه مترو تقسیم قرار دارد. از دکوراسیون مدرن و میز جلو 24 ساعته برخوردار است و برای علاقه مندان به عکاسی مناسب است. Autopera دارای تهویه مطبوع ، کف پارکت و تلویزیون های صفحه تخت است. یک صندوق امانات نیز وجود دارد. حمام خصوصی لوازم بهداشتی رایگان ، دمپایی و سشوار را ارائه می دهد. علاوه بر این ، میز تور ، خشکشویی و کرایه اتومبیل در محل وجود دارد.

هتل های 4 ستاره میدان تکسیم

1. هتل پرا سنتر تکسیم

هتل تایتانیک سیتی تکسیم با موقعیت عالی خود ، 5 دقیقه پیاده روی تا میدان تقسیم متمایز است ، علاوه بر اتاق های مدرن حاوی تهویه مطبوع مرکزی ، صفحه های تخت با کف چوبی و حمامهای زیبا ، همچنین دارای همام ، استخر سرپوشیده ، درمان های ماساژ ، و انواع غذاهای بین المللی خوشمزه را دارد.

 

این هتل بهترین پیشنهادات را در بین قیمت های هتل در استانبول ارائه می دهد و همچنین خدمات مختلفی از جمله حمل و نقل از فرودگاه به فرودگاه ، اتاق جلسات ، خدمات اجاره اتومبیل ، میز تور و خدمات صرافی را ارائه می دهد. این هتل همچنین شامل استخر و وان آبگرم است و دارای حمام بخار سونا ، سالن بدن سازی و دارای موقعیت ممتازی است ، چند قدم با میدان تقسیم ، خیابان استقلال و ایستگاه مترو فاصله دارد و دارای اتاق های ارتباطی مناسب برای خانواده ها است.

seoinja 110
seoinja 110

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋