seogoodgirl1

seogoodgirl1

اجاره بهترین دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

به منظور پرستاری از بیماران دارای مشکل تنفسی می توانید از خدمات اجاره دستگاه اکسیژن ساز مهرگان نو بهره مند شوید. در سال های اخیر با توجه به افزایش حجم ترافیک و آلودگی شدید هوا، شمارش بیماران تنفسی افزایش یافته و دلیل داشتن منع تردد، نیاز دارند از دستگاه اکسیژن ساز استفاده نمایند. در ادامه به بررسی انواع و مزایای دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، هزینه اجاره، عملکرد و سایر مواردی که باید هنگام استفاده از این دستگاه بدانید، می پردازیم.

دستگاه اکسیژن‌ساز چیست؟

این دستگاه از تجهیزات کمک تنفسی به شمار می رود که به بیماران ریوی و قلبی کمک می‌کند تا بتوانند اکسیژن بیشتری از محیط اطراف خود دریافت کنند. دستگاه اکسیژن ساز برخلاف کپسول های اکسیژن نیاز به یک مولد خارجی مثل کپسول ندارد و به صورت خودکار از هوای اطراف استفاده کرده و با تبدیل آن به اکسیژن خالص آن را به بیمار منتقل می کند.

انواع دستگاه اکسیژن ساز

هر فردی با توجه به سطح بیماری و میزان نیاز به اکسیژن باید از دستگاه اکسیژن ساز مناسب خود استفاده کند که این دستگاه ها با ظرفیت های مختلفی مانند 5، 6، 7 یا 10 لیتر اکسیژن در دقیقه تولید می شوند و در نگاه اول دستگاه های اکسیژن ساز به دو نوع تقسیم می‌شوند که شامل انواع زیر می باشند:

دستگاه جریان مداوم اکسیژن ساز

دستگاه های اکسیژن ساز جریان مداوم به صورت چرخه‌ای و ثابت هوا را از محیط اطراف دریافت می کنند و تا میزان 3 لیتر اکسیژن را در هر دقیقه به بیمار می‌رسانند.

دستگاه جریان متناوب اکسیژن ساز

دستگاه های جریان متناوب اکسیژن ساز تنها زمانی شروع به کار می‌کنند که بیمار عمل دم را انجام دهد و به این ترتیب می‌تواند در هر دقیقه تا 6 لیتر اکسیژن دریافت نماید.

همچنین دستگاه های اکسیژن سازی که ظرفیت تولید بیشتری نیز دارند به دو دسته ثابت و قابل حمل یا پرتابل تقسیم می‌شوند که با توجه به نیاز بیمار به اکسیژن توسط پزشک تجویز می شوند.

دستگاه اکسیژن ساز ثابت

این مدل از دستگاه های اکسیژن ساز معمولا با برق کار می کنند و برای استفاده از آنها حتما باید دستگاه را به پریز برق متصل کرد. این دستگاه ها قابلیت شارژ یا حمل را ندارند اما برای سهولت در استفاده معمولا زیر آن‌ها چهار چرخ تعبیه می‌شود. افرادی که سطح اکسیژن خون آن‌ها بسیار پایین است، طبق تجویز پزشک حتما باید از دستگاه اکسیژن ساز ثابت استفاده کنند زیرا ظرفیت تولید اکسیژن آنها بسیار بالا می شود.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

دستگاه‌های اکسیژن‌ساز قابل حمل به دلیل داشتن وزن کم و بی‌سیم بودن، بسیار پر طرفدار هستند و افراد بیماری که در خارج از منزل نیز باید از این دستگاه استفاده کنند و نیاز به اکسیژن دارند نیز می‌توانند از این مدل  اکسیژن‌ساز استفاده کنند.

شرایط اجاره دستگاه اکسیژن ساز

 اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارانی که درگیر مشکلات اقتصادی، کمبود بودجه، بالا بودن هزینه درمان و… می باشند، بسیار مناسب می باشد. برای اجاره این دستگاه از مجموعه مهرگان نو بعد از تماس و ثبت درخواست باید، یک ضمانت نامه مانند کارت شناسایی معتبر به این مجموعه ارائه دهید. تا پایان زمان اجاره مدرک شما نزد کارشناسان مجموعه باقی می ماند. لازم به ذکر است که برای تحویل دستگاه نیاز به هیچ چک و سفته ای برای ضمانت نمی باشد. بعد از عقد قرارداد می توانید دستگاه را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

نکاتی برای انتخاب دستگاه اکسیژن ساز مناسب

اولین نکته ای که برای انتخاب دستگاه اکسیژن ساز مناسب باید در نظر داشت، تعیین نیازهای بیمار است. پزشک با توجه به وضعیت بیمار مدل دستگاه اکسیژن ساز را مشخص می نماید.

در زمان انتخاب دستگاه اکسیژن ساز باید به برند و مدل آن نیز توجه کرد تا بتواند نیاز های بیمار را به درستی برطرف نماید.

در زمان اجاره یا خرید دستگاه اکسیژن ساز به دنبال دستگاهی باشید که ویژگی‌هایی مانند تنظیمات جریان، آلارم کمبود اکسیژن، نبولایزر و باتری پشتیبان داشته باشد.

قیمت دستگاه‌های اکسیژن ساز نیز در مدل های مختلف دارای تغییراتی می باشد که می توانید از خدمات اجاره این دستگاه از مراکز معتبر استفاده کنید.

مزایای اجاره دستگاه اکسیژن ساز

خرید دستگاه اکسیژن ساز دارای هزینه زیادی می باشد که اجاره این دستگاه به افراد این امکان را می‌دهد که با هزینه‌ای کمتر از مزایای بیشتری بهره‌مند شوند.

در صورت اجاره دستگاه اکسیژن ساز، مسئولیت تعمیر و نگهداری آن بر عهده شرکت اجاره دهنده می باشد و بسیاری از دغدغه های این مدلی از بین خواهد رفت.

با اجاره دستگاه اکسیژن ساز می‌توانید به جدیدترین مدل‌های دستگاه‌های اکسیژن ساز دسترسی داشته باشید و با هزینه بسیار کمتری از مدل ها خارجی این دستگاه نیز استفاده کنید.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای بیمارانی مورد استفاده قرار می گیرد که به علت مشکلات تنفسی نیاز دارند در منزل به اکسیژن تراپی بپردازند. امکان تامین اکسیژن در محیط خانه با این دستگاه فراهم شده و با استفاده از فرایند الکتروشیمیایی، از هوای محیط می توان اکسیژن با کیفیت بالا تولید کرد و به استفاده رساند. اکسیژن تولید شده توسط دستگاه اکسیژن ساز خانگی، به صورت مایع ذخیره می‌شود و به بیماران از طریق لوله‌ها و ماسک‌های خاصی منتقل می شود. استفاده از دستگاه اکسیژن ساز خانگی دارای مزایایی مانند راحتی و آسانی در دسترس بودن اکسیژن برای بیماران، عدم نیاز به مراجعه به بیمارستان یا مراکز درمانی و حفظ کیفیت زندگی بیماران در محیط خانگی می باشد.

عملکرد دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه های اکسیژن ساز هوای محیط را دریافت می نمایند و با حذف نیتروژن، دی اکسید کربن و سایر گازهای موجود در هوا اکسیژن غنی شده و خالص را خارج کرده و به بیمار منتقل می نمایند. این اکسیژن تولید شده دارای خلوص بیشتری بوده و بسیاری از عناصر اضافی و آلودگی‌های مضر آن حذف می شود و با دستگاه تنفسی فرد بیمار سازگاری یافته تا تنفس راحت‌تر برای بیمار صورت گیرد. همچنین دستگاه اکسیژن ساز میزان خلوص اکسیژن تولیدی را نمایش داده و نگرانی ها بابت کمبود یا افزایش سطح اکسیژن را از بین می برد.

دستگاه اکسیژن ساز در تهران از کجا اجاره کنیم؟

کرایه دستگاه اکسیژن ساز یک گزینه مناسب و اقتصادی برای بیمارانی است که نیاز به تامین اکسیژن بیشتری دارند و باید تحت درمان اکسیژن تراپی قرار گیرند؛ برای مثال بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی یا افرادی که در زمانی خاص به اکسیژن اضافی نیاز دارند بهتر است نسبت به اجاره دستگاه اکسیژن ساز اقدام نمایند چرا که علاوه بر راحتی و تسهیل در درمان، هزینه های آنها نیز بسیار کاهش پیدا می کند. با استفاده از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی و درمانی، بیماران می‌توانند دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز خود را از مجموعه مهرگان نو با بهترین قیمت و کیفیت اجاره نمایند. بیماران می‌توانند در زمان نیاز خود دستگاه اکسیژن ساز را دریافت و پس از پایان مدت زمان مورد نیاز، آن را به این مجموعه باز گردانند. در این مجموعه انواع دستگاه اکسیژن ساز ثابت، پرتابل، فشار متناوب و مداوم را می توانید اجاره نمایید.

seogoodgirl1
seogoodgirl1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋