seogoodgirl1

seogoodgirl1

مرکز تعمیرات انواع مینی چیلر در تهران

مجموعه ایمن سرویس صداقت اینجاست که با آرامش خاطر و اطمینان کامل به شما انواع خدمات مینی چیلر ساختمانی یا صنعتی مانند ( سرویس مینی چیلر، تعمیر مینی چیلر، راه اندازی سرمایش و گرمایش مینی چیلر، اسیدشویی مینی چیلر، شارژ گاز مینی چیلر و…) ارائه می دهد. این مجموعه دارای سالها سابقه در زمینه تعمیر مینی چیلر و سرویس مینی چیلر توسط تعمیرکار حرفه ای می باشد که شما در تمام مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می توانید این خدمات را دریافت کنید.

در صورتی که مینی چیلر شما در انواع برند زیر دچار آسیب شده است، می توانید با مجموعه ایمن سرویس صداقت برای اعزام تعمیرکار تماس بگیرید.

  • تعمیر مینی چیلر ترین Trane
  • تعمیر مینی چیلر کریر Carrier
  • تعمیر مینی چیلر دایکین Daikin
  • تعمیر مینی چیلر یورک York
  • تعمیر مینی چیلر ال جی LG
  • تعمیر مینی چیلر Thermax
  • تعمیر مینی چیلر لیناکس Lennox International
  • تعمیر مینی چیلر پاناسونیک Panasonic
  • تعمیر مینی چیلر جانسون Johnson Controls
  • تعمیر مینی چیلر امرسون Emerson
  • تعمیر مینی چیلر کلیماونتا Climaveneta
  • تعمیر مینی چیلر آکس AUX
  • تعمیر مینی چیلر میدیا
  • تعمیر مینی چیلر تاو
  • تعمیر مینی چیلر گرین

ایمن سرویس صداقت در چه مناطقی از تهران خدمات رسانی می کند؟

این مجموعه به جهت دسترسی سریع تر شما و همچنین تعمیرکاران، در تمام مناطق تهران دارای نیروی تعمیرکار و شعب مختلف بوده تا بتواند به تمام مناطق غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران و جنوب تهران یاری برساند.

در تعمیر مینی چیلر چه کاری باید انجام شود؟

در تعمیر مینی چیلر باید برخی مراحل طی شود که کاملا به نوع خرابی دستگاه بستگی دارد. برای مثال اگر یک مینی چیلر روشن نشود، باید ابتدا برق ورودی را تست کرد اما در صورتی که آب به داخل سیکل مینی چیلر نفوذ کند، باید برد دستگاه بررسی و تست شود.

یکی از نکاتی که در زمان تعمیر مینی چیلر، توسط مجموعه ایمن سرویس صداقت بررسی می شود، تست تمام قسمت های دستگاه می باشد. یک تعمیرکار مینی چیلر حرفه ای، باید عملکرد صحیح قسمت های مختلف مینی چیلر را بررسی کند.

جهت اعزام تعمیرکار و سرویسکار مینی چیلر، با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید.

سرویس انواع مینی چیلر در تهران

جهت اطمینان از عملکرد صحیح و افزایش طول عمر مینی چیلر باید به سرویس دوره ای آن توجه داشته کنید. سرویس مینی چیلر از مهمترین امور تعمیراتی می باشد که بهتر است هر چند وقت یکبار انجام شود.

باید در نظر داشته باشید که هر مینی چیلری بدون در نظر گرفتن برند، نیاز به سرویس دارد و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشود، ممکن است خرابی های شدیدی ایجاد کند که بهترین راه برای پیشگیری از خرابی های پر هزینه، سرویس دوره ای مینی چیلر می باشد.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه ایمن سرویس صداقت ارائه تعمیر، سرویس و عیب یابی مینی چیلر می باشد که با رسوب زدایی مینی چیلر تراکمی و جذبی به کارکرد و کارایی مینی چیلر کمک بسیاری می کند.

توصیه ما به شما نگهداری و رسوب زدایی و اسید شویی مینی چیلر و سرویس مینی چیلر به صورت دوره ای می باشد که این امر موجب افزایش میزان بازدهی دستگاه می شود و همچنین از پرداخت هزینه های سنگین تر جلوگیری می کند.

مراحل سرویس مینی چیلر

سرویس مینی چیلر بسیار مهم است و باید توسط یک مرکز معتبر انجام شود. برای سرویس مینی چیلر بهتر است موارد زیر به درستی انجام شود:

  • کندانسور مینی چیلر باید تمیز شود.
  • صافی های مسیر گردش آب باید بررسی شود و در صورت مسدود شدن باید تمیز شود.
  • عملکرد پمپ و گردش آب باید بررسی شود.
  • در ابتدای فصل سرما باید آب مینی چیلر تخلیه شود.
  • فشار و دمای مینی چیلر باید کنترل شود.
  • دلایل ایجاد صدای ناهنجار در مینی چیلر باید بررسی و مشکل آن برطرف شود.
  • مقدار ولتاژ و جریان مصرفی مینی چیلر باید کنترل شود.

برای سرویس مینی چیلر خود می توانید با مجموعه ایمن سرویس صداقت تماس بگیرید.

مشکلات رایج مینی چیلر چیست؟

مینی چیلر در صورت استفاده مکرر و عدم توجه به سرویس دوره ای آن، ممکن است دچار مشکلات زیر شود. اگر مینی چیلر شما دچار مشکلات زیر شد، بهتر است آن را از برق بکشید و با یک مرکز معتبر تعمیر مینی چیلر در تهران تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن یک تعمیرکار به محل برای تعمیر مینی چیلر اعزام شود.

کمپرسور چیلر روشن نمی شود: سوئیچ وصل نیست و یا فیوز سوخته است. در سیستم کنترل مینی چیلر ممکن است قطعی وجود داشته باشد و یا سیم کشی ها دچار خرابی شده است.
کمپرسور چیلر روشن نمی شود و در مدار کنترل حفاظت آلارم می دهد: سیم کشی قطعی دارد و افت ولتاژ در مدار زیاد است. همچنین ممکن است مکانیسم داخلی کمپرسور قطع و فشار روغن آن کم شده باشد.
کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی روی دور کند نیست: ممکن است اشتباه در سیم کشی وجود داشته باشد و خازن راه انداز خراب شده باشد.
کمپرسور استارت می خورد ولی اورلود می کند: ممکن است آمپر اضافی از مدار کنترل مینی چیلر گذشته باشد و فیوز سوخته باشد. همچنین ممکن است موتور کمپرسور اتصال کوتاه داشته باشد و بلبرینگ یا پیستون کمپرسور گریپاژ کرده باشد.
رله استارت دارای خرابی است: ولتاژ بسیار بالا یا پایین می شود و رله دچار اتصال کوتاه یا نقص می شود.
خازن استارت دچار اتصال کوتاه و سوختگی شده است: کنتاکت رله چسبیده است و افت ولتاژ در مینی چیلر زیاد شده است و عدم کار صحیح رله باعث عدم کارکرد درست خازن شده است.
کمپرسور چیلر روشن می شود ولی سریع توسط اورلود قطع می شود: رله استارت چسبیده است و نقص در خازن استارت ایجاد شده است.
کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی زود خاموش می شود: نشت گاز از شیر برقی مینی چیلر و اختلال در کارکرد تجهیزات انبساط مینی چیلر می تواند باعث ایجاد این مشکل شود.

چه زمانی تعمیر مینی چیلر به صرفه نیست؟

اگر هر یک از شرایط زیر برایتان پیش آمد، بهتر است به جای تعمیر و پرداخت هزینه های هنگفت، مینی چیلر خود را تعویض کنید. البته تکنسین های مجموعه ایمن سرویس صداقت در صورتی که بتوانند مینی چیلر شما را تعمیر کنند، اصلا پیشنهادی به خرید مجدد نمی کنند.

  • هنگام تغییر فصل، آب مینی چیلر تخلیه نشده و اواپراتور ترکیده و آب وارد سیکل شده است.
  • خودتان مینی چیلر را بدون هیچ دانشی تعمیر کردید و سیستم آن به طور کلی آسیب دیده است.
  • تعمیر مینی چیلر خود را به دست افراد نابلد و مراکز نامعتبر سپرده اید.

شارژ گاز مینی چیلر در تهران

مینی چیلر یکی از تجهیزات مهم و با کیفیت در ایجاد برودت بر اساس سیکل تبرید تراکمی می باشد که با استفاده از ماده مبردی به نام گاز عملکرد صحیحی ارائه می کند. از جمله گازهایی که در مینی چیلرها استفاده می شوند می توان به R22 ، R410 ، R407 اشاره کرد. مقدار گاز مورد استفاده در مینی چیلر دارای اندازه است و در صورتی که از حد خود کمتر شود، مینی چیلر مانند سابق به خوبی عمل نخواهد کرد. به هر میزان ظرفیت مینی چیلر بیشتر باشد، تعداد دفعات بیشتری نیاز به شارژ گاز دارد.

تعمیرکار مینی چیلر در تمام نقاط تهران

به منظور رفع مشکلات متعدد مینی چیلر، به یک تعمیرکار مینی چیلر نیاز پیدا خواهید کرد که بهتر است تجربه و مهارت کافی در زمینه رفع مشکلات متعدد مینی چیلر و سرویس آن داشته باشد.

تعمیرکار خوب مینی چیلر باید به اصول عملکرد و شیوه تعمیرات قطعات مختلف مینی چیلر آگاهی کافی داشته باشد. همچنین به دلیل اینکه مینی چیلرها بسیار حساس و گران هستند، از هر فردی برای تعمیر و تعویض قطعات مینی چیلر نباید کمک گرفت.

تعمیر و سرویس انواع مختلف مینی چیلر

در این بخش به بررسی انواع مختلف مینی چیلر های صنعتی می پردازیم؛ چرا که تعمیر و سرویس مینی چیلر های معمولی با مینی چیلر های صنعتی بسیار متفاوت است:

تعمیر مینی چیلر های تراکمی

در این مینی چیلر ها یکی از مهم ترین وظایف موجود، بر عهده کمپرسور دستگاه می باشد که در این قسمت گاز موجود در دستگاه متراکم شده و سپس با استفاده از عوامل میعان، تبدیل به مایع می شود. با تکرار این سیکل به علاوه یک مرحله تبخیر دیگر، دستگاه نقش خود را ایفا می کند. مینی چیلر های تراکمی از پرکاربردترین مینی چیلر های موجود در مراکز مسکونی و تجاری می باشند که برای تعمیر آنها کافیست با مجموعه ایمن سرویس صداقت تماس بگیرید.

مینی چیلر های جذبی

مینی چیلرهای جذبی دارای انواع مختلفی می‌باشند و شارژ گاز آنها با استفاده از لیتیوم انجام می شود. شما می توانید برای تعمیرات و نگهداری انواع مینی چیلر با مجموعه ایمن سرویس صداقت تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن این مجموعه تکنسین به محل مورد نظر اعزام نماید.

هزینه تعمیر مینی چیلر در تهران

با شروع فصل گرما بهتر است برای کاهش هزینه تعمیر مینی چیلر از خدمات سرویس مینی چیلر استفاده کنید. هزینه تعمیر مینی چیلر در تهران به نوع خرابی، برند مینی چیلر، نوع مینی چیلر و نیاز به تعویض قطعات آن بستگی دارد که قیمت دهی تنها با حضور کارشناس فنی یا اعزام تعمیرکار مینی چیلر بعد از بازدید انجام می شود. در صورت اطلاع از هزینه تعمیر مینی چیلر در تهران با مجموعه ایمن سرویس صداقت تماس بگیرید.

seogoodgirl1
seogoodgirl1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋