sehofin190

sehofin190

ماگ اسموتی

اسموتی، نوشیدنی خنک و میوه ایه پر طرفداریست که در چند سال آخیر حسابی مورد توجه قرار گرفته تا نه تنها در کافه های سطح شهر، بلکه به عنوان یک میان وعده جذاب در اکثر خانه ها تهیه شود. ماگ اسموتی، یک ماگ مخصوص با ویژگی های مشخص می باشد که نوشیدن اسموتی را راحت و طعم آن‌ را دلپذیر خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با انواع لیوان اسموتی آشنا شوید.

انواع ماگ اسموتی (لیوان اسموتی)

بازار و دنیای تولید کنندگان از هر روشی برای جلب رضایت مشتریان استفاده می کنند. دیگر مانند گذشته فقط سلیقه و زیبایی محصولات مدنظر افراد نیست، بلکه طراحی هر محصول با توجه به کارایی آن مورد توجه قرار می گیرد. ماگ های اسموتی بر اساس معیارهایی مانند جنس، طراحی، اتصال به برق و باتری و… به انواع مختلفی تقسیم شده اند. به عنوان مثال ماگ های استیل، شیشه ای و یا پلاستیکی جز ماگ هایی هستند در از نظر جنس متفاوت بوده و قابلیت مقایسه دارند.

ماگ اسموتی فانتزی

شما هم با من موافق هستید که انتخاب هدیه برای نوجوانان سخت و اکثر اوقات روندی طولانی دارد! ماگ های فانتزی به دلیل داشتن اشکال عجیب و طراحی هایی با شخصیت های فیلم و سریال یا برش های نامتعارف و اندازه بزرگ تر، همان چیزی هستند که اکثر افراد در رنج سنی سیزده تا شانزده سال به آنها علاقه نشان می دهند! هرچند انتخاب این ماگ ها کاملا سلیقه ای بوده و اگر شما به عنوان فردی سی و چند ساله قصد خرید دارید قطعا این روحیه شما را تحسین می کنیم!

ماگ اسموتی چراغدار

شاید به نظر برسد تنها دلیل تولید کنندگان از خلق اینچنین محصولی با ویژگی متمایز، جلب توجه باشد! اما صبر کنید؛ اگر جز افرادی باشید که عادت دارید در تاریکی به فعالیت بپردازید، فیلم ببینید و اوقات فراغت خود را بگذرانید، میبینید استفاده از لیوان اسموتی چراغدار چندان هم عجیب نیست! استفاده از این محصول در میهمانی ها زمانی که نور سالن کم تر است نه تنها به جذابیت میهمانی کمک بسیاری می کند، بلکه تشخیص ماگ ها برای جلوگیری از ریختن مایعات را هم آسان تر خواهد کرد.

ماگ اسموتی کیوت

گربه های دوست داشتنی ای را تصور کنید که به چشمانتان خیره شده اند! تک شاخ و یونیکورن هایی با یال های رنگارنگ که روی ماگ هستند و شما را تا پایان نوشیدن اسموتی توت فرنگی، همراهی می کنند! ماگ اسموتی کیوت همان چیزی است که شما را شاد کرده و کودک درونتان را سر ذوق می آورد! این ماگ ها معمولا با طرح حیوانات بانمک و میوه های تابستانه و رنگ های شاد مثل صورتی، بنفش و زرد عرضه می شوند.

ماگ اسموتی فضانورد

رویای قدم گذاشتن‌ روی ماه هنوز هم شب های زیادی را برای انسان ها به صبح رسانده! پوشیدن آن لباس های خاص و کلاه معروف فضانوردان برای‌ بچه های زیادی فوق العاده به نظر می رسد! ماگ اسموتی با طرح فضانورد تمام ویژگی های یک ماگ زیبا و کاربردی را داشته و به دلیل داشتن طرح فضانوردان و سیاره ها برای کودکان جذابیت بصری دارد.

ماگ اسموتی نی دار

راحت ترین روش نوشیدن مایعات، استفاده از نی است! با استفاده از نی، احتمال ریختن مایعات روی لباس یا سطوح بسیار کم می شده و لذت چشیدن یک اسموتی خنک و میوه ای دو چندان خواهد شد. ماگ اسموتی نی دار، به همراه خود یک نی داشته و دغدغه خرید مداوم نی و دور ریختن آن را بر طرف خواهد کرد. برای علاقه مندان به محیط زیست استفاده از این ماگ به دلیل داشتن نی قابل شست و شو نکته ای مثبت و کاربردی خواهد بود.

ماگ اسموتی دوجداره

قبل از رفتن به باشگاه مهم ترین کار تهیه میان وعده مناسب است. حتی زمانی که قصد دارید سری به طبیعت بزنید، اصلا دلتان نمی خواهد نوشیدنی مورد علاقه تان، گرم و بد مزه شده باشد. لیوان اسموتی دو جداره، به دلیل طراحی ویژه، دمای مایعات را تا چندین ساعت به شکل اولیه نگه داشته و شما با استفاده از این محصول می توانید در تمام طول تابستان، یک اسموتی انبه خنک و جذاب به همراه داشته باشید.

ماگ اسموتی تک شاخ

اسب تک شاخ که در زبان لاتین به آن یونیکورن گفته می شود، موجودی افسانه ای در اساطیر ایران و اروپای کهن است که به دلیل زیبایی و متفاوت بودن ظاهرش، توجهات زیادی را به خود جلب کرده. حالا روی کیف و لباس و ماگ های بسیاری، این موجودات افسانه ای رنگارنگ دیده می شوند که می توانند زیبایی هر محصولی را بیشتر از قبل کنند.

ماگ اسموتی یونیکورن

همانطور که گفتیم، یونیکورن، به تک شاخ هایی افسانه ای گفته می شود که به دلیل جذابیت ظاهری، تصاویرشان نه تنها بر حکاکی های قدیمی، بلکه روی وسایل بسیاری دیده می شود. ماگ اسموتی یونیکورن، معمولا در رنگ های شاد و دخترانه تولید شده و هدیه بسیار مناسبی برای دختر بچه ها است.

ماگ اسموتی دخترانه

ماگ های دخترانه، تمام چیزی است که برای یک دورهمی دخترانه یا به عنوان هدیه تولد، نیاز دارید تا خانم های جوان‌ را خوشحال کنید! این ماگ ها که با طرح های زیبا و رنگارنگ پوشیده شده اند، می توانند با تصویری از کاراکتر های دختر انیمیشن ها و فیلم های سینمایی تکمیل شده باشند. با ماگ اسموتی دخترانه نوشیدن انواع اسموتی، با میوه های فصل جذاب خواهد بود.

ماگ اسموتی شیشه ای

برای بسیاری، دیدن محتویات نوشیدنی از اهمیت زیادی برخوردار است. در ماگ های اسموتی شیشه ای، تکه های توت فرنگی و هلو به همراه یخ به خوبی دیده می شود! اگر قصد عکاسی یا نمایش گذاشتن لایف استایل خود در شبکه های اجتماعی را دارید، خرید این ماگ را به شما پیشنهاد می دهیم؛ چراکه مشخص شدن رنگ اسموتی ها در عکس به زیباتر شدن آنها کمک بسیاری خواهد کرد.

ماگ اسموتی ساز

شاید قصد داشته باشید به مقدار کم و فقط برای یک نفر اسموتی آماده کنید. در این حالت استفاده از مخلوط کن های بزرگ چندان مناسب به نظر نمی رسد. ماگ های اسموتی ساز دستگاه هایی هستند که به دلیل داشتن تیغه هایی برنده، در له کردن میوه ها و ترکیب آنها با انواع مایعات مناسب هستند. برای زمان هایی که عجله دارید، فقط کافیست میوه های مورد علاقه تان به اضافه کمی آب و شیرین کننده مناسب، داخل دستگاه ریخته، به همراه خود ببرید و در باشگاه یا محل کار آن را روشن و پس از چند ثانیه از اسموتی خود لذت ببرید.

ماگ اسموتی ارزان

این ماگ ها با توجه به قیمت مناسب، ممکن است ویژگی بسیاری از ماگ های دیگر را نداشته باشند؛ اما بسیار پر فروش بوده و برای نوشیدن انواع اسموتی مناسب هستند. ماگ های ارزان معمولا از جنس پلاستیک و شیشه هستند و بسیاری از آنها درب مخصوص به خود را دارند. پیشنهاد می کنیم از ماگ های ارزان قیمت در خانه استفاده کنید و گزینه های دیگری برای محل کار یا باشگاه داشته باشید. می توانید به تعداد نفرات خانواده از این ماگ ها تهیه کرده و در میهمانی ها از آنها استفاده کنید.

خرید ماگ اسموتی

خرید ماگ اسموتی به فعالیتی دوست داشتنی تبدیل شده! تنوع بالا و مواجه شدن با طرح و رنگ های متفاوت هر مصرف کننده ای را سر ذوق می آورد. شما می توانید لیوان اسموتی را در فروشگاه های سطح شهر خریداری کنید. هرچند پیشنهاد ما خرید آنلاین، برای جلوگیری از اتلاف وقت و فرار از ترافیک های سرسام آور است! از طرق سایت ما که همراه با نماد الکترونیک سعی در جلب اعتماد و اعتبار قانونی داشته، می توانید انواع ماگ با رنگ، طرح و قیمت های متفاوت را مشاهده کرده و به راحتی از طریق پرداخت آنلاین، آن را درب منزل دریافت کنید.

قیمت ماگ اسموتی

قیمت این محصول با توجه به جنس و کشور سازنده متفاوت است. همانطور که می دانید ماگ های خارجی و به خصوص آنهایی که از برند های معتبر هستند، به دلیل کیفیت بالا و عمر طولانی، گران تر از ماگ های دیگر می باشند. اگر قصد خرید ماگ دو جداره از جنس استیل ضد زنگ را دارید، پیشنهاد می کنیم بهترین نمونه های بازار را تهیه کنید؛ چراکه ویژگی های مثبت ماگ های ارزان قیمت بیشتر به عنوان شعار تبلیغاتی محسوب شده و در واقعیت کارامد نیستند.

منبع : https://mugluxury.ir/product-category/smoothie-mug/

sehofin190
sehofin190

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋