mohammad farahani

mohammad farahani

خرید و چاپ لیوان تبلیغاتی ماگ 2 ساعته از کجا ؟

چاپ لیوان تبلیغاتی یکی از اقداماتی است که شما می‌توانید برای تبلیغات و گسترش کسب و کارتان از آن استفاده‌کنید. در دنیای امروزه با توجه به وجود رقابت شدید در تقریباً همه حوزه‌ها، شما تبلیغات را به‌عنوان راهی برای گسترش کسب و کار و جلب مشتری پیش‌رو ندارید، بلکه به‌عنوان یک اجبار و کاری که برای چرخیدن چرخ کسب و کارتان لازم است، پیش‌رو دارید.

اما همین تبلیغات خود دنیای بزرگی دارد و به شیوه‌های مختلف و متنوعی انجام‌می‌شود که یکی از آنها دادن هدایای تبلیغاتی و به‌خصوص چاپ لیوان تبلیغاتی می‌باشد.

چند سالی است که خرید و هدیه دادن ماگ تبلیغاتی تهران و سایر شهرهای کشور (اغلب کلان‌شهرها) رواج زیادی پیدا کرده‌است. دلیل این رواج هم به این بر می‌گردد که ماگ ها در کنار قابلیت تبلیغاتی ای که دارند وسایل پر کاربردی هستند و افراد تا زمانی که ماگ شان گم بشود و یا بشکند از آن استفاده می‌کنند، به‌نوعی می‌شود گفت که ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهرها، یک تبلیغ دائمی یا حداقل طولانی مدت است.

 در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و به‌دنبال راهی برای تبلیغ و بازاریابی کسب‌وکار هستید و یا اگر که به حوزه و صنعت تبلیغات علاقمند هستند، ادامه مقاله ماگ تبلیغاتی تهران را از دست ندهید. با مجموعه هدایای تبلیغاتی ما همراه شما هستیم.

پیش از پرداختن به‌صورت عمده به ماگ های تبلیغاتی مثل ماگ تبلیغاتی تهران، بهتر است که کمی درباره خود ماگ ها صحبت کنیم. ماگ ها لیوان‌هایی از جنس شیشه یا سفال اند که دارای روکش‌های مختلفی از جمله سفال، سرامیک و… می‌باشند.

ماگ ها غالباً برای نوشیدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته بعضی‌ها برای درست کردن برخی کیک و کاپ کیک‌ها هم از ماگ ها استفاده می‌کنند. ماگ ها هم درست به‌مانند لیوان‌ها این امکان را به شما می‌دهند که ایشان برای نوشیدن نوشیدنی‌ها گرم و سرد، مثل انواع قهوه، نوشابه، چای، دم نوش‌ها و… استفاده‌کنید.

 تفاوت ماگ ها با لیوان‌ها هم در بحث اندازه می‌باشد و به‌طور معمول ماگ ها از لیوان‌های معمولی و فنجان‌ها بزرگ‌تر بوده و حجم بیشتری از نوشیدنی را در بر می‌گیرند. همچنین درست است که گفتیم ماگ ها هم برای نوشیدنی سرد کاربرد دارند هم برای نوشدنی گرم، اما استفاده اصلی و بیشتر آنها برای نوشیدن نوشیدنی‌های گرم است.

انواع ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی خود نیز به‌مانند تمامی وسایل در این دنیا انواعی دارد، این انواع هم از آن جهت مورد اهمیت هستند که، شمایی که قرار است از ماگ برای تبلیغات کسب‌وکار خود استفاده‌کنید، می‌توانید بر حسب علاقه یا نیاز یکی از این انواع را انتخاب و بر روی آن مانور دهید. به‌طور کلی ماگ های تبلیغاتی به سه دسته عمده تقسیم می‌شوند.

در بخش پایینی یکسری از این ماگ ها که قابل استفاده به‌عنوان ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهرها می‌باشند را با هم دیگر می‌بینیم.

ماگ گلس Glass Mug: از انواع ماگ ها که شما می‌توانید از آن به‌عنوان ماگ تبلیغاتی در تهران یا شهرستان‌ها، برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده‌کنید، گل ماگ که به همان معنای ماگ شیشه‌ای است، می‌باشد. تفاوت عمده این ماگ با ماگ معمولی در این است که جنس آن از شیشه است و با توجه به همین هم بیشتر برای نوشیدنی‌های سرد کاربرد دارد تا نوشیدنی‌های گرم.

ماگ یا Mug: همانطور که دیدیم تعریف ماگ را در قسمت قبل گفتیم اما در این جام هم صرفاً آن را مروری می‌کنیم. ماگ که همان نوع معمول و ساده ماگ است، پر استفاده ترین نوع ماگ ها می‌باشد و به‌طور معمول از جنس سفال یا سرامیک ساخته شده‌است و سایزی بزرگ‌تر از لیوان‌های ساده دارد.

ماگ کاپ Cup Mug: این دسته از ماگ ها هم ماگ هایی هستند که هم می‌توانند در نوع شیشه‌ای یا گلس ماگ تولید شوند و هم می‌توانند همان از جنس سفال یا سرامیک ماگ ساده باشند، تفاوت اصلی این ماگ ها با دو ماگ قبلی در این است که ماگ کاپ‌ها سایز کوچک تری دارند و اغلب برای نوشیدن چای و قهوه از آنها استفاده می‌شود.

سفارش ماگ تبلیغاتی

در صورتی که با توجه به استراتژی تجاری و تبلیغاتی کسب و کار خود به این نتیجه رسیدید که از ماگ تبلیغاتی تهران و یا شهرستان‌ها برای تبلیغ، بازاریابی و گسترش کسب و کار خود استفاده‌کنید، نوبت به آن می‌رسد که ماگ تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

برای اینکه ماگ تبلیغاتی مد نظرتان را سفارش دهید، حتماً باید این موضوع را مد نظر داشته‌باشید که از کدام نوع ماگ می‌خواهید برای تبلیغ استفاده‌کنید، ساده یا شیشه‌ای یا فنجان؟.

خرید ماگ تبلیغاتی

از دیگر کارهایی که می‌توانید برای استفاده از روش بازاریابی ماگ تبلیغاتی، انجام دهید، خرید ماگ تبلیغاتی است. در صورتی که شما قصد دارید، با استفاده از ماگ ها تبلیغ کسب و کار خود را بکنید و برایتان فرقی نمی‌کند که اسم برند تان بر روی ماگ خورده باشد یا نه، می‌توانید یکسری ماگ که به‌طور پیش فرض طرح‌هایی را در حوزه کسب و کار شما دارند، خریداری کنید، البته این روش زیاد توصیه نمی‌شود.

همچنین شما در صورتی که قصد استفاده از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهرها را دارید و می‌خواهید مستقیماً برند و کسب وکارتان هم بر روی لیوان نوشته شده باشد، خرید ماگ تبلیغاتی از مراحل انجام کارتان است.

پس از اینکه تصمیم گرفتید از ماگ تبلیغاتی تهران یا سایر شهرستان‌ها استفاده‌کنید و به این نتیجه رسیدید که بهتر است به‌جای استفاده از ماگ های آماده، از ماگ های تبلیغاتی با نام و برند کسب و کار خودتان استفاده‌کنید، به مرحله‌ای به اسم تولید ماگ تبلیغاتی می‌رسید که در آن یا می‌توانید به همان تولیدی ماگ ها سفارش 0 تا 100 کار را بدهید و یا می‌توانید ماگ های بدون طرح و رنگ را خریداری کرده و بر روی آنها نام، برند یا هر نوشته‌ای که می‌خواهید را پرینت یا چاپ کنید.

سفارش ماگ تبلیغاتی ارازن

در صورتی که با خواندن مطالبی که در طول مقاله ماگ تبلیغاتی تهران گفته شد به این جمع بندی رسیدید که از این روش بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده‌کنید و نوع و نحوه سفارش خود را هم مشخص کردید، به شما پیشنهاد می‌شود که برای انجام کارها و طی کردن مراحل انجام کار، به مرکز معتبری مثل ما مراجعه نمایید.

چاپ لیوان تبلیغاتی

اما قبل از اینکه به مسائلی مثل چاپ لیوان تبلیغاتی کاغذی یا لیست قیمت لیوان تبلیغاتی بپردازیم، بهتر است که با یکی از شیوه‌های چاپ بر روی لیوان کمی آشنا شویم.

چاپ سابلیمیشن یکی از شیوه‌های چاپی است که از آن می‌توان برای چاپ نوشته‌ها و متون مختلف بر روی وسایل و لوازم مختلف استفاده‌کرد. چاپ سابلیمیشن یکی از شیوه‌های چاپی است که می‌توان متون و نوشته‌های مختلف را به‌کمک آن بر روی هدایای تبلیغاتی چاپ کرد.

در دنیای تبلیغات و مارکتینگ و هدایای تبلیغاتی می‌توان از چاپ سابلیمیشن برای چاپ بر روی لیوان‌های تبلیغاتی، انواع لباس‌ها و پوشاک تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و… استفاده‌کرد.

اما نمی‌شود که در مورد لیست قیمت لیوان تبلیغاتی مثل چاپ لیوان تبلیغاتی صحبت کرد اما با تعریف خود لیوان تبلیغاتی آشنا نبود. هدایای تبلیغاتی خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که برخی از آنها تحت عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی که تأثیر و بازده بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند، شناخته می‌شوند که لیوان تبلیغاتی هم در این دسته قرار میگرد.

زیرا لیوان وسیله ایست که همواه انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و حتی آب که ساده‌ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می‌کند، و وسیله‌ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد. برای تهیه لیوان تبلیغاتی می‌توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

چاپ لیوان تبلیغاتی سرامیکی

چاپ لیوان تبلیغاتی سرامیکی که به آن لیوان سابلیمیشن هم می‌گویند، یک لیوان از جنس سرامیک است که پوشش و لایه‌ای مخصوص برای انتقال حرارتی طرح چاپ شده بر روی خود دارد و برای افراد این امکان را فراهم می‌آورد که طرح مورد نظر را بر روی تمام سطح لیوان چاپ کنند.

 لیوان تبلیغاتی سرامیکی از بدو معرفی شدن به بازار، به‌دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. از دیگر ویژگی‌های به‌خصوص لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم می‌توان به قابلیت چاپ بر روی آن و سبک بودنش اشاره کرد.

چاپ لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

 چاپ لیوان تبلیغاتی پلاستیکی که می‌توانید آن را با توجه به لیست قیمت لیوان تبلیغاتی از گروه معتبر ما تهیه نمایید، دقیقاً شرایطی به‌مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی دارد، با این تفاوت که باز، ممکن است از لیوان تبلیغاتی کاغذی چند باری استفاده شود اما از لیوان تبلیغاتی پلاستیکی به‌طور معمول تنها یک‌بار استفاده می‌شود و بهتر است به‌مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی به‌طور عمده و به تعداد هدیه داده شود.

چاپ لیوان تبلیغاتی کاغذی

این‌روزها چاپ لیوان تبلیغاتی کاغذی بهترین جایگزین استفاده از لیوان‌های پلاستیکی شده‌است. دلیل این جایگزینی، تجدید پذیر بودن کاغذ و بازگشت آن به طبیعت می‌باشد.

 همانطور که می‌دانید لیوان پلاستیکی تجدید ناپذیر است و چند صد سال طول می‌کشد تا به چرخه‌ی طبیعت بازگردد. در سال‌های اخیر طی تحقیقاتی که انجام شد، بسیاری از سازمان‌ها متوجه شدند که پلاستیک باعث ایجاد اختلال در چرخه طبیعت می‌شود و ضررهای زیادی برای بدن انسان دارد. با توجه به این نکته تولید لیوان پلاستیکی محدود و تولید لیوان کاغذی جایگزین آن شد.

چاپ لیوان تبلیغاتی شیشه‌ای

لیوان شیشه‌ای (شفاف) یکی از کالاهایی است که شما می‌توانید با چاپ لیوان تبلیغاتی شیشه‌ای از طریق ما، از آن برای تبلیغ و گسترش کسب و کارتان استفاده‌کنید.

استفاده از لیوان‌های شیشه‌ای تبلیغاتی با پرداخت لیست قیمت لیوان تبلیغاتی در دنیای امروز طرفداران بسیاری دارد. امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پرسنل و کارمندان، و حتی برای میهمانان خود ترجیح می‌دهند که ظروفی را در نظر بگیرند که آرم و یا لوگو بر روی آن ظروف چاپ شده باشد تا به‌صورت مداوم آرم، لوگو و یا شعار تبلیغاتی آنان در معرض دید همگان قرار گیرد.

چاپ لیوان تبلیغاتی در تهران

همواره یکی از مسائل تأثیر گذار در زمان خرید هر وسیله یا محصولی، قیمت آن وسیله یا محصول می‌باشد. اهمیت این قضیه بر روی تصمیم انسان به قدری است که می‌تواند باعث پشیمانی کامل انسان از انجام آن کار شود.

 از همین منظر اینکه شما پیش از تهیه لیوان تبلیغاتی از طریق گروه حرفه‌ای ما با لیست قیمت لیوان تبلیغاتی آشنا باشید موضوع مهمی است و تا حدی می‌تواند مشخص کند که آیا برایتان ممکن است که از این روش تبلیغاتی مؤثر استفاده کنید، یا اینکه این روش به درد شما و به بودجه بندی نان نمی‌خورد.

 اما در مورد لیست قیمت لیوان تبلیغاتی باید گفت که به مسائل و موارد مختلفی بستگی دارد و نمی‌شود نظر قطعی ای درباره آن داد، زیرا در بازار امروز قیمت‌ها دائماً در حال بالا و پایین شدن هستند و مقدار ثابتی ندارند، به‌همین‌خاطر، در صورتی هم که مبلغی برای قیمت لیوان تبلیغاتی در اینجا بیان شود، نمی‌توانید قیمت مرجع شما برای چاپ لیوان تبلیغاتی سرامیکی باشد، زیرا ممکن است در عرض چند ساعت یا حتی چند دقیقه، اعتبار خود را از دست بدهد.

به همین دلیل به شما توصیه می‌شود که برای اطلاع از لیست قیمت لیوان تبلیغاتی و در کل چاپ هدایای تبلیغاتی مختلف مثل چاپ لیوان تبلیغاتی پلاستیکی سری به سایت بزنید.

 اگر که تصمیم گرفتید از لیوان‌های تبلیغاتی برای بازاریابی و گسترش کسب و کار خود استفاده‌کنید، پیشنهاد می‌شود که سری هم به سایت ما بزنید، که با داشتن گروهی حرفه‌ای و مجرب، و با چاپ لیوان تبلیغاتی شیشه‌ای و…، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی

آیا با ماگ تبلیغاتی سرامیکی آشنایی دارید؟، آیا می‌دانید که این نوع از هدایای تبلیغاتی چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارند؟

در دنیای امروزه به هر زمینه کاری ای که شما آن را نگاه کنید، تعدادی کسب و کار را خواهید یافت که در آن حوزه فعالیت می‌کنند. به‌طوری که می‌توان گفت در دنیای امروز حوزه‌های کاری بسیار کمی را خواهید یافت که تنها یک کسب و کار در آنها فعالیت کند.

به‌همین‌خاطر و به‌دلیل همین رقابتی که وجود دارد، شمایی که یک کسب و کار هستید، اگر تبلیغات نکنید، دیده نخواهید شد و در نتیجه وضعیت درآمدی مناسبی نخواهید داشت.

 یکی از این شیوه‌های تبلیغاتی بسیار مؤثر هم اما، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در ادامه بحث هم همراه ما باشید تا بیشتر و بهتر در مورد مسائلی مثل ماگ تبلیغاتی سرامیکی ارزان، قیمت لیوان تبلیغاتی سرامیکی و… بدانید.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی

پیش از شروع به صحبت درباره مسائلی مثل خرید ماگ تبلیغاتی سرامیکی، بد نیست که کمی تعریف خود هدایای تبلیغاتی را کمی مرور کنیم. هدیه تبلیغاتی کالایی است که معمولاً بر روی آن آرم یا لوگوی شرکت به‌تنهایی یا با همراهی شعار هر کسب‌وکار یا شرکت بر روی آن قرار می‌گیرد.

برای تعریف ساده و خلاصه هدیه تبلیغاتی که از تبلیغات پارتزانی یا همان چریکی محاسبه می‌گردد، می‌شود گفت که هدیه تبلیغاتی نوعی هدیه است که مشخصات مورد علاقه یک شرکت و یا یک برند خاص بر روی آن ثبت شده و با هدف معرفی محصول و یا ارتباط گرفتن با افراد به آنها داده‌می‌شود، البته منظور از افراد، افراد و مخاطبین است که در حوزه فعالیت شرکت یا برند شما کار می‌کنند، و یا کسانی هستند که به خدمات برند یا کسب و کار شما نیاز دارند. شما می‌توانید برای تهیه هدایای تبلیغاتی سری به سایت گروه معتبر ما بزنید.

نوبتی هم که باشد، نوبت آن است که پیش از پرداختن به سفارش ماگ تبلیغاتی سرامیکی، کمی درباره لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی صحبت کنیم. هدایای تبلیغاتی خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که برخی از آنها تحت عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی که تأثیر و بازده بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند، شناخته می‌شوند که لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی هم در این دسته قرار میگرد.

زیرا لیوان وسیله ایست که همواره انسان برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و حتی آب که ساده‌ترین نوشیدنی است به آن نیاز دارد و تا مدت زمانی که سالم باشد و دچار مشکلی نشود، انسان از آن استفاده می‌کند، و وسیله‌ای نیست که انسان پس از یک یا دوبار استفاده آن را دور بیندازد.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی ارزان

یکسری از انواع ماگ تبلیغاتی سرامیکی ارزان که می‌توانید آنها را با پرداخت قیمت لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی، از مراکز و فروشگاه‌های معتبر هدایای تبلیغاتی مثل ما تهیه نمایید را در زیر با هم می‌بینیم.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی حرارتی

یکی از لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی‌هایی که این‌روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد لیوان‌های حرارتی می‌باشد. این لیوان‌ها به این صورت می‌باشد که در صورت ریختن آب داغ و یا چای داغ درون آن، طرح روی لیوان ظاهر می‌گردد.

این ترفند گزینه بسیار مناسبی برای جلب توجه مشتری است. مشتری با هربار استفاده از لیوان طرح روی لیوان را نیز مشاهده می‌کند. در ظاهر لیوان‌های سرامیکی حرارتی مشکی می‌باشند و با تغییر دما می‌توانند به‌رنگ مورد نظر شما تبدیل شوند.

فنجان تبلیغاتی سرامیکی حرارتی

از دیگر محصولاتی که در مجموعه ما می‌توانید مشاهده و تهیه کنید فنجان سرامیکی حرارتی می‌باشد که می‌توانید آن را به مشتریان خود هدیه دهید و نام برند خود را بر روی آن درج کنید.

 این ماگ ها هیچ‌گونه محدودیت رنگی ندارد و می‌توانید طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. تهیه، تولید و چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالایی توسط ما صورت می‌پذیرد.

ماگ تبلیغاتی سرامیکی اکلیلی

از لیوان‌هایی که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌است لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی اکلیلی می‌باشد. این لیوان‌ها به‌دلیل زیبایی جلوه و نمایه فوق العاده ای دارند، می‌توانند لوگو و برند شما را نیز شکیل تر به نمایش بگذارند. تولید و چاپ لیوان‌های اکلیلی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و ارکیده قابل انجام می‌باشد.

قیمت ماگ تبلیغاتی سرامیکی

قیمت ماگ تبلیغاتی سرامیکی موضوعی نیست که به‌راحتی بشود آن را بیان کرد. دلیل این موضوع هم این می‌باشد که در کشور ما دائماً قیمت‌های تمامی مواد و وسایل در حال بالا و پایین شدن هستند و هیچ‌چیزی قیمت ثابتی ندارد، که انواع لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 اگر که به‌دنبال خرید هدایای تبلیغاتی مثل کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی کاربردی مثل لیوان سرامیکی و… هستید و می‌خواهید از قیمت آنها مطلع شوید، به شما توصیه می‌شود که حتماً سری هم به سایت ما بزنید.

خرید ماگ تبلیغاتی سرامیکی

یکی از موضوعات مهم در رابطه با سفارش ماگ تبلیغاتی سرامیکی، مرکزی است که سفارش تهیه و تولید ماگ تبلیغاتی تان را به آنجا می‌سپارید. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد، که هر کدام از این مجتمع‌های تولیدی، سطح کیفی نان با یکدیگر متفاوت است، و هر شرکت و تولید کننده از متریال‌های مشخصی در روند آماده سازی هدیه تبلیغاتی مد نظر شما استفاده می‌کند که از سطح کیفی مشخصی برخوردار است و با سطح کیفی محصولات سایر تولید کننده‌های هدایای تبلیغاتی متفاوت است. از همین رو برای خرید ماگ تبلیغاتی سرامیکی، به شما توصیه می‌شود که به سایت تولید کننده لیوان سرامیکی تبلیغاتی معتبری مثل ما مراجعه کنید.

سفارش ماگ تبلیغاتی سرامیکی

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله مثل خرید ماگ تبلیغاتی سرامیکی برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشند. بسیاری از شرکت‌ها برای اینکه لوگو خود را برای بازاریابی استفاده‌کنند و یا برندسازی انجام دهند از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. یکی از این هدایای تبلیغاتی لیوان سرامیکی می‌باشد که این‌روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. تصور کنید که برند شما بر روی میز بسیاری از کارمندان شرکت‌های مختلف قرار بگیرد. جهت سفارش لیوان سرامیکی تبلیغاتی می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی را برای خود انتخاب کنید.

mohammad farahani
mohammad farahani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋