mohammad farahani

mohammad farahani

خرید و چاپ کلاه تبلیغاتی 2 ساعته از کجا ؟

تهیه کلاه تبلیغاتی بازار تهران یکی از راه‌های تبلیغاتی می‌باشد که صاحبان کسب و کارها و تجارت‌های مختلف از آن به‌عنوان راهی برای هدیه دادن به مخاطبان و مشتریان کسب و کار خود، و تبلیغات از آن استفاده می‌کنند. در ایران و جهان، روش‌های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که تجارت‌ها و کسب و کارهای مختلف همواره از آنها استفاده می‌کنند.

 یکی از این راه‌های تبلیغاتی چاپ و تهیه کلاه تبلیغاتی است که روشی نسبتاً مؤثر و مناسب محسوب‌می‌شود. بحث کلاه تبلیغاتی بازار تهران از موضوعاتی است که اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا اگر که به‌روش‌های تبلیغاتی علاقمندید، برایتان جالب و مفید خواهد بود. جهت خرید کلاه تبلیغاتی با ما همراه باشید.

چندی به تابستان نمانده و استفاده از کلاه کم کم جزو ملزومات محسوب‌می‌شود. در این میان بازار چاپ کلاه تبلیغاتی نیز تکانی می‌خورد. اما کلاه تبلیغاتی چیست؟

 کلاه تبلیغاتی نیز همان کلاه معمولی است با این تفاوت که امکان چاپ کردن نوشته‌های تبلیغاتی بر روی آن وجود دارد. حتماً کلاه‌هایی را که دارای آرم یک شرکت خاص و یا یک جمله به‌خصوص که نشان دهنده یک فضای خاص می‌باشد را مشاهده کرده‌اید.

عموماً با چاپ کلاه تبلیغاتی شرکت‌های بازاریابی از نوعی تبلیغات استفاده می‌کنند. برخی از افراد نیز ترجیح می‌دهند در قسمت بالایی و یا پشت کلاه موضوع مورد نظر خود را چاپ کنند که کاملاً سلیقه‌ای است. برای چاپ کلاه تبلیغاتی و خرید عمده کلاه تبلیغاتی می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید و این محصول را پس از مشاهده قیمت سفارش دهید.

تولید کلاه تبلیغاتی همانند تیشرت تبلیغاتی فرایند چندان سختی نمی‌باشد و مهم‌ترین بخش آن را چاپ کلاه تبلیغاتی تشکیل می‌دهد. در این فرایند صاحب شرکت با یکی از شرکت‌های تبلیغاتی تولید کننده کلاه تبلیغاتی در ارتباط بوده و پس از مشاهده کاتالوگ مجموعه، بهترین گزینه را برای تبلیغات مجموعه‌ی خود انتخاب می‌کند.

شرکت‌های تبلیغاتی با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی فرایند چاپ را بر روی قسمت‌های مختلف دستگاه انجام می‌دهند و ممکن است برخی از متعلقات کار را به دلخواه و به تناسب کار تغییر دهند.

چاپ کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی یکی از هدایایی محسوب‌می‌شود که مصارف بسیار زیادی دارد. حتماً در محیط رستوران‌ها و فست فودی ها مشاهده کرده‌اید که پرسنل مجموعه علاوه بر پوشیدن لباس‌های یکدست، از کلاه‌هایی استفاده از می‌کنند که لوگو رستوران و یا فست‌فود بر روی آن گل‌دوزی شده‌است.

علاوه بر زیباتر نشان دادن فضای فروشگاه، مشتری برای دریافت خدمات و یا پرسیدن سؤال از خدمه نیز دچار مشکل نمی‌شود و می‌داند که دقیقاً چه کسی را باید صدا بزند. همچنین از این کلاه‌ها در پمپ‌بنزین‌ها و یا کارخانجات بزرگ که دارای بیش از 50 پرسنل می‌باشند نیز استفاده می‌شود.

بسیاری از ما در طول زندگی خود به شکل‌های مختلف از کلاه استفاده کرده‌ایم، بدون اینکه توجهی به نوشته‌ها و طرح‌های چاپ شده بر روی آنها داشته‌باشیم، این‌ها همان کلاه تبلیغاتی هستند که به یک ابزار مهم در بازاریابی تبدیل شده‌اند.

 اگر به گذشته خود برگردیم، پوشاندن کچلی ناشی از دستور ناظم مدرسه، جلوگیری از نور شدید آفتاب، ست کردن کلاه با لباس و تیپ، و گاهی تقلید از هنرمندان تلویزیونی تنها نمونه‌هایی از استفاده ما از کلاه هستند که در بیشتر موارد کلاه تبلیغاتی به‌عنوان اصلی‌ترین ابزار ما استفاده می‌شد.

انواع کلاه تبلیغاتی

با توجه به مکانی که از کلاه استفاده می‌شود، این محصول دارای مدل‌های متنوعی می‌باشد. برای دسته بندی این محصول نیز از فاکتورهای مختلفی استفاده می‌شود که برای هر یک باید شاخصه ویژه و منحصر به فردی در نظر گرفت.

با توجه به اینکه از کلاه استفاده زیادی می‌شود و در وهله ی اول قبل از چاپ کلاه تبلیغاتی، جنس کلاه بسیار مهم است؛ شرکت‌های تولید کننده این محصول را عموماً از نظر جنس دسته بندی می‌کنند. برخی از این دسته‌بندی‌ها به شرح زیر می‌باشد:

کلاه تبلیغاتی کاغذی

این کلاه عموماً از جنس مقوا ساخته می‌شود و عمر چندانی ندارد. چاپ کلاه تبلیغاتی کاغذی عموماً برای همایش‌ها و یا کمپین‌های کوتاه مدت استفاده می‌شود و به‌عنوان یک کلاه تبلیغاتی ارزان شناخته می‌شود. همچنین مدت زمان استفاده از آن نیز بسیار محدود می‌باشد.

کلاه تبلیغاتی فومی

این نوع کلاه نیز مانند کلاه کاغذی در پروژه‌های کوتاه مدت استفاده می‌شود با این تفاوت که قیمت بالاتری دارد و تکنولوژی چاپ آن پیچیده‌تر است. همچنین سبکی و راحتی آن باعث شده‌است که مورد توجه مشتری برای چاپ کلاه تبلیغاتی قرار بگیرد.

کلاه تبلیغاتی پارچه‌ای

کلاه‌های سبک، راحت، با تکنولوژی چاپ ساده و سابلیمیشن، قیمت ارزان و بسیار رایج در بازار هستند که طول عمر بیشتری نسبت به کلاه کاغذی و بومی دارند به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغی نامزدهای تبلیغاتی شناخته می‌شود.

کلاه تبلیغاتی کتان

رایج‌ترین کلاه استفاده شده در بین افراد جامعه به‌شمار می‌روند که از لحاظ طول عمر و کیفیت در سطح بسیار بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی قرار دارند و معمولاً قیمت آنها نیز بالاتر است. کلاه‌های کتانی توسط برخی شرکت‌ها برای مخاطبان و مشتریان خاص سفارش داده می‌شوند.

قیمت خرید کلاه تبلیغاتی

اگر برای تبلیغات مجموعه‌ی خود کلاه تبلیغاتی را استفاده کرده‌اید حتماً قیمت برای شما مهم است و برای بررسی آن به وب سایت‌های مختلفی سر زده‌اید. یکی از بهترین مراکزی که می‌تواند شما را در امر تبلیغات یاری کند مجموعه ما می‌باشد چرا که دارای گیفت هایی با قیمت مناسب است.

برای مشاهده کاتالوگ کلاه تبلیغاتی این مجموعه می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس حاصل نمایید. اما به‌هنگام خرید و چاپ کلاه تبلیغاتی بهتر است مواردی را در نظر داشته‌باشید و سپس اقدام به خرید کنید. برخی از این شرایط به شرح زیر می‌باشد:

جنس کلاه: در بخش پیشین در مورد جنس‌های مختلف کلاه تبلیغاتی به بحث و بررسی پرداختیم. پیش از چاپ کلاه تبلیغاتی جنس کلاه را در نظر داشته‌باشید و مناسب‌ترین گزینه را برای تبلیغات مجموعه‌ی خود انتخاب کنید.

نقاب کلاه: زمانی که یک مشتری در مراجعه به شرکت‌های تبلیغاتی سفارش یک کلاه با نقاب خاص می‌دهد ممکن است خمیدگی و صافی نقاب، جنس نقاب و اندازه آن را با توجه به سلیقه خود تغییر دهد و همین موضوع باعث دردسر بیشتر شرکت‌های تولیدکننده و افزایش قیمت کلاه تبلیغاتی شود. با این وجود شما در انتخاب نقاب کلاه آزاد هستید و می‌توانید شکل مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

پیچیدگی لوگو: ترجیحاً لوگو و یا شعاری را که قرار است بر روی کلاه چاپ شود به‌گونه‌ای انتخاب کنید که به‌راحتی خوانا باشد و افراد با دیدن آن سریعاً بتوانند نام برند شما را بخوانند. همچنین هرچه لوگو پیچیده‌تر باشد قیمت کلاه نیز افزایش پیدا می‌کند.

پیش از پرداختن به مسائل مختلفی مثل خرید کلاه تبلیغاتی، تولید کننده کلاه تبلیغاتی یا غیره، به موضوع اصلی یعنی کلاه تبلیغاتی بازار تهران پرداخته می‌شود.

احتمالاً شما کلاه‌هایی را مشاهده کرده باشید که در قسمت جلویی خود و بالای نقاب آنها لوگو یا مطلبی از یک تجارت یا کسب و کار چاپ شده‌است، به این نوع کلاه‌ها کلاه تبلیغاتی می‌گویند.

در تعریف دقیق‌تر کلاه تبلیغاتی بازار تهران یا هر جای دیگری، کلاهی است که در یکی از قسمت‌های آن، اطلاعاتی در ارتباط با یک کسب و کار یا تجارتی نوشه شده باشد.

یکی از راه‌های تهیه کلاه تبلیغاتی بازار تهران می‌باشد. بازار بزرگ تهران مرکز پخش تقریباً همه‌ی وسایلی است که در بازار همه‌ی محله‌ها و شهرهای مختلف وجود دارد که یکی از آیتم‌های آن هم به طبع کلاه تبلیغاتی است.

 از کلاه تبلیغاتی می‌شود برای تبلیغات در لباس فرم پرسنل استفاده‌کرد یا می‌توان آن را به‌عنوان هدیه به مخاطبین و مشتریان داد، که در هر دو حالت تبلیغ مؤثری است، زیرا یک تبلیغ متحرک است و هر فردی که آن را بر سرش بگذارد، با حرکت و رفتن به جاهای مختلف، به‌طور اتوماتیک باعث دیده شدن و تبلیغ کسب و کار شما می‌شود.

 کلاه تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید آنها را از تولید کننده کلاه تبلیغاتی تهیه کنید. برخی از آنها که کلاه تبلیغاتی با طرح دلخواه هستند، در قسمت پایینی آورده شده‌اند.

  • کلاه تبلیغاتی پارچه‌ای
  • کلاه تبلیغاتی کاغذی
  • کلاه تبلیغاتی آفتاب‌گیر
  • کلاه تبلیغاتی پلاستیکی
  • کلاه تبلیغاتی با طرح دلخواه

یکی از مسائلی که همواره مورد توجه صاحبین کسب و کارها و تجارت‌هایی که به فکر استفاده از کلاه تبلیغاتی به‌عنوان تبلیغات هستند، بحث طرح چاپی روی کلاه است.

در ارتباط با این موضوع باید گفت که بر روی کلاه با طرح دلخواه شما چاپ می‌گردد و هر نوشته، طرح، آرم یا هر چیزی که شما می‌خواهید، روی آن چاپ خواهد شد و این موضوع کاملاً در دست شما خواهد بود.

 البته درست است که پیش از اجرا و چاپ طرح بر روی کلاه، شما روی طرح انتخابی حسابی فکر کرده‌اید، اما بهتر است که نظر طراح مرکزی که به آن مراجعه کرده‌اید را هم جویا شوید. برخی چیزهای مربوط به هر کسب و کار که معمولاً بر روی کلاه تبلیغاتی بازار تهران یا مراکز دیگر چاپ می‌شوند عبارت‌اند از:

  • لوگو یا آرم کسب و کار
  • لوگو به‌همراه نام کسب و کار
  • شعار کسب و کار
  • نوشته تبلیغاتی
  • آدرس و شماره مجموعه
  • محصول یا خدمت مجموعه

همان گونه که پیش‌تر هم به آن اشاره شد، در بحث کلاه تبلیغاتی بازار تهران می‌تواند انتخاب شما برای خرید کلاه تبلیغاتی باشد، اما بهتر است که در این زمینه کمی بیشتر حساسیت به خرج بدهید.

شما می‌توانید کار سفارش کلاه آفتاب‌گیر تبلیغاتی را انجام دهید و به بازار مراجعه کنید، یا می‌توانید به‌صورت اینترنتی برای کلاه با طرح دلخواه تان اقدام کنید، که روش اینترنتی شاید تعداد یکی دو دفعه نیاز به مراجعه داشته‌باشد اما در روش حضوری و بازاری شما از اولین قدم که پیدا کردن مرکز چاپ کلاه است، تا آخر کار و تحویل گرفتن کلاه‌ها است، باید کارتان را رها کرده و به‌دنبال کار چاپ کلاه‌هایتان بیفتید.

 به‌جز این موضوع، برای خرید کلاه تبلیغاتی، شما باید چندین نکته را در نظر بگیرید. برخی دیگر نکات در ارتباط با خرید کلاه‌های تبلیغاتی هم به‌طور کلی این‌ها هستند که، در وهله اول نوع کلاهی که انتخاب می‌کنید باید مناسب تبلیغات مورد نظر شما باشد، نوشته و متنی که می‌خواهید باید از قبل آماده باشد، مرکز و تولید کننده مناسبی را باید انتخاب کنید و….

انواع روش‌های چاپ روی کلاه تبلیغاتی

یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغاتی، چاپ روی کلاه تبلیغاتی می‌باشد که این‌روزها در مراکز مختلفی مانند رستوران، کافی‌شاپ، تعمیرگاه، و حتی برخی از صنایع دولتی مشاهده می‌کنید.

 در واقع هنگامی که فردی را در خیابان می‌بینید که از یک کلاه تبلیغاتی استفاده کرده‌است سعی می‌کنید لوگو آن را ببینید تا بدانید برای چه صنفی می‌باشد. همین نگاه‌های گاه و بی گاه اطرافیان باعث می‌شود که لوگو و برند شما کم کم در میان مردم جا بیفتد و تبلیغات شما گسترده‌تر شود.

 علاوه بر این به‌دلیل اینکه نزدیک به تابستان است و بسیاری از افراد از کلاه استفاده می‌کنند از یک کلاه تبلیغاتی می‌توانید به‌عنوان هدیه به مشتری استفاده‌کنید. این روش یکی از بهترین گزینه جهت تبلیغات در تابستان می‌باشد.

تصور کنید که بخشی از افراد جامعه که روزانه در مکان‌های مختلفی می‌باشند از کلاه‌های یک شکل با آرم شرکت شما استفاده‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود توجه عابرین و سایر مردم به لوگو شما جذب شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوگو شما تحقیقاتی را انجام دهند.

 در صورتی که دارای کسب و کار می‌باشید و به‌دنبال یک روش مطمئن برای تبلیغ هستید می‌توانید با استفاده از چاپ روی کلاه تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی به برندسازی بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله با ما همراه باشید.

انواع روش‌های چاپ روی کلاه تبلیغاتی

یکی از مرسوم‌ترین و پرفروش‌ترین انواع روش‌های چاپ روی کلاه تبلیغاتی برای رنگ سفید می‌باشد که عموماً با تیراژ بالایی نیز سفارش داده‌می‌شود. بر روی کلاه‌های سفید چاپ عموماً به‌روش سابلیمیشن انجام می‌گردد که چاپ روی کلاه سفید به‌روش مستقیم بوده و رنگ طرح به خورد پارچه می‌رود.

 اما در صورتی که کلاه انتخابی شما مشکی باشد عموماً از روش لیبلی استفاده می‌شود که مقاومت پایین تری نسبت به‌روش چاپ روی کلاه سفید را دارد.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به‌روش سابلیمیشن

از ویژگی‌های چاپ روی کلاه سفید به‌روش سابلیمیشن، امکان چاپ با تیراژ پایین می‌باشد. به‌راحتی می‌توانید از این روش برای تعداد کلاه کم استفاده‌کنید و نگرانی بابت چاپ نداشته‌باشید.

تفاوت این روش با گلدوزی در این است که نسبت به‌روش گلدوزی روند چاپ آن بسیار ساده‌تر می‌باشد و هیچ‌گونه محدودیتی برای طرحی که می‌خواهد روی کلاه قرار بگیرد وجود ندارد. اما در صورتی که چاپ به‌صورت گلدوزی باشد بایستی طرح به‌صورت تک رنگ باشد و یا از زنگ‌های تفکیک شده استفاده شود.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به‌روش لیبلی

عموماً بر روی کلاه‌های مشکی از روش چاپ روی کلاه تبلیغاتی به‌روش لیبلی استفاده می‌کنند. این روش برای طرح‌هایی با تنوع رنگی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این روش از چاپ به‌راحتی می‌توانید حتی برای یک عدد کلاه هم سفارش دهید. همین موضوع روش لیبلی را نسبت به‌روش گلدوزی متمایز می‌کند. در روش چاپ روی کلاه تبلیغاتی به‌روش لیبلی هیچ‌گونه محدودیتی برای طرحی که انتخاب می‌کنید ندارید.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به‌روش کاتری

از دیگر روش‌های چاپ می‌توان به باتری اشاره داشت که برای چاپ روی کلاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این نوع چاپ می‌توانید بر روی کلاه‌های تبلیغاتی خود لوگو و یا ارم مورد نظر را به‌صورت تک رنگ چاپ کنید. روش چاپ کاتری به‌دلیل اینکه تک رنگ می‌باشد نسبت به‌روش لیبلی ماندگاری بالاتری دارد.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی به‌روش گلدوزی

اگر می‌خواهید به‌هیچ‌وجه لوگوی که بر روی کلاه چاپ کرده‌اید از بین نرود می‌بایست از چاپ گلدوزی استفاده‌کنید. این روش یکی از سخت‌ترین روش‌ها می‌باشد و صرفاً برای کلاه‌هایی با تیراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 همچنین برای چاپ به‌روش گلدوزی می‌بایست از یک رنگ و یا رنگ‌های تفکیک شده استفاده‌کنید. گلدوزی یک روش صنعتی است و برای چاپ کلاه‌های تبلیغاتی و کارگاهی بسیار مناسب می‌باشد.

 توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که به‌دلیل اینکه در این روش طرح از طریق نخ‌های رنگی بر روی کلاه گلدوزی می‌شود طبیعتاً دوام و ماندگاری این روش به‌مراتب بالاتر از روش سابلیمیشن می‌باشد.

تولید کننده کلاه تبلیغاتی در تهران

پیش‌تر به نکات پخش کلاه تبلیغاتی در تهران اشاره شد، همان گونه که دیدید در بحث تهیه کلاه تبلیغاتی بازار تهران یا از سایر مراکز، نقش تولید کننده کلاه تبلیغاتی بسیار پر رنگ و تأثیر گذار است، و می‌تواند یا باعث نتیجه گیری بهتر و بیشتر شما شود، یا می‌تواند باعث شکست تبلیغات و دور ریختن پول شما شود. از همین رو به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود که حتماً پیش از انجام کار، سری به سایت که از بهترین مراکز چاپ و تولید کلاه با طرح دلخواه شما می‌باشد، بزنید، از طریق شماره‌های درج شده در سایتشان از متخصصین شان مشاوره بگیرید، و کلاه تبلیغاتی تان را با بهترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن تهیه نمایید.

پخش کلاه تبلیغاتی در تهران

مرکز پخش کلاه تبلیغاتی در تهران کجاست؟

یکی از آیتم‌های پرطرفدار در میان هدایای تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی می‌باشد. کلاه یکی از محصولاتی می‌باشد که تقریباً تمامی افراد از آن استفاده می‌کنند به‌خصوص در روزهای گرم تابستان استفاده از کلاه می‌تواند از آفتاب سوختگی جلوگیری کند و و سایبانی را برای صورت ایجاد کند.

حتماً کلاه‌های مختلفی را بر سر مردم دیده‌اید که بر روی آنها لوگوهای خاصی و یا شعاری نوشته شده‌است. برخی از این لوگوهای و یا شعارهایی که نوشته شده در صورتی که جذاب باشند ذهن مخاطب را جذب می‌کنند و باعث می‌شود آن نام و یا شعار در ذهن فردی که کلاه را می‌بیند ثبت شود.

فرض کنید کلاهی که در معرض نمایش عمومی گذاشته شده‌است و روزانه افراد زیادی آن را مشاهده می‌کنند، حامل لوگو و یا برند شما باشد. چندین نفر روزانه با نام برند شما آشنا می‌شوند؟

 حداقل یک برندسازی اولیه صورت می‌پذیرد. استفاده از کلاه تبلیغاتی به‌عنوان یک روش برای تبلیغات در واقع یک روش سودمند می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به‌صورت طولانی مدت به تبلیغات و برندسازی بپردازید. بنابراین نیاز است که پخش کلاه تبلیغاتی در تهران را بشناسید.

پخش کلاه تبلیغاتی در تهران

کلاه‌های تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی می‌باشد که در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند که قیمت‌های مختلفی نیز دارند. در صورتی که به‌دنبال مرکز پخش کلاه تبلیغاتی در تهران هستید و می‌خواهید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید در ابتدا بهتر است که در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید تا بهترین کلاه را برای تبلیغات گسترده برگزینید.

 در تهران و شهرستان‌ها تولیدی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان کلاه مورد نظر را سفارش داد. اما یکی از بهترین تولیدی‌های کلاه تبلیغاتی در تهران مجموعه ما می‌باشد که توانسته است در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود. برای دریافت کاتالوگ مرکز پخش کلاه تبلیغاتی در تهران می‌توانید به مجموعه ما مراجعه کنید و مناسب‌ترین محصول را برای خود برگزینید.

mohammad farahani
mohammad farahani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋