mohammad farahani

mohammad farahani

خرید و چاپ انواع پرچم تبلیغاتی 2 ساعته از کجا ؟

پرچم تبلیغاتی چیست؟

پرچم تشریفاتی بهگونهای از پرچمها گفتهمیشود که بیشتر جنبه زیبایی دارد و معمولاً از آنها در امر تبلیغات کمک گرفتهمیشود تا ذهن بیننده را به خودش مشغول کند. تا در نهایت باعث افزایش سود دهی در یکی از بخشهای سازمان میشود.

منظور از بخشهای مختلف یعنی اینکه، در برخی موارد کسانی که پرچم را مشاهده میکنند مشتری نیستند. بلکه شرکای بالقوهای هستند که شما میتوانید با استفاده از پرچمهای تشریفاتی اعتماد آنها را جلب کنید و بتوانید آنها را به شرکای بالفعل تبدیل کنید. و سود دهی سازمان را بالا ببرید.

پرچم رومیزی، یک ضرورت

تا به اینجا با پرچم تشریفاتی و کاربرد آن آشنا شدید. حالا برای درک بیشتر اینکه کدامیک از انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی مناسبتر است بهتر است که پرچم رومیزی را هم بشناسید.

پرچم رومیزی در واقع یکی از انواع پرچمهای تشریفاتی است که ابعاد کوچک و کاربردهای خاص خودش را دارد. از آن جایی که این پرچمها طراحی مینیمال دارند میتوان آنها روی میز، کنار پنجره، روی تریبون، در قفسههای کتابخانه، روی کمد و غیره قرار داد.

در جامعه تجاری کنونی بهره گیری از پرچمهای تشریفاتی اجتنابناپذیر است چرا که معتبر بودن و رسمی بودن شرکت یا سازمان شما را القا میکند. و به طبع باعث افزایش سوددهی بهصورت غیر مستقیم میشود.

پرچم رومیزی هم از این قاعده جدا نیست و پیشنهاد میشود حتماً از آنها در دکوراسیون دفتر کار یا سالنهای همایش سازمانتان استفادهکنید.

پرچم لیزری

پرچم لیزری از مدلهای پرطرفدار است، که اخیراً استقبال بیشتری از آن صورت گرفتهاست. دلیل این استقبال آن است که حاشیههای این مدل ریشه نداشته و شکلی یکدست دارد.

و همین امر طراحی مدرن آن را با دکوراسیونهای بروز دفترهای اداری هماهنگ میکند. در کنار طرح جالب توجه پرچم لیزری، دارا بودن قابلیت چاپ دوطرفه نیز یکی از ویژگیهای بارز آن میباشد. ولی ما به شما توصیه میکنیم که از چاپ یکطرفه بهره بگیرید، چون که لوگو یا متن یک طرف پرچم اگر رنگ تیرهای داشتهباشد، در طرف دیگر نیز دیدهمیشود.

پرچم ساتن

پرچمهای رومیزی ساتن بر خلاف مدل قبلی یعنی پرچم لیزری، در قسمتهای حاشیه دارای ریشه هستند که جلوهای زیبا و رسمی به آنها میبخشد. در قسمت پشتی پرچمهای ساتن از یک لایه لمینت استفاده میشود تا شکل مخروطی و شیک پرچم حفظ شود و تأثیر گذاری آش دو چندان شود.

پایه این پرچم میتواند از جنس استیل یا سنگ باشد. که پایه سنگی برای شما هزینه کمتری در بر دارد. نکته قابل تأمل در مورد پرچم رومیزی ساتن، این است که شما قادر هستید که رنگ ریشه پرچم را بهصورت دلخواه انتخاب کنید.

پرچم تی

اگر میخواهید که مدل تی را برای چاپ انواع پرچم رومیزی تبلیغاتی خودتان انتخاب کنید، بهتر است بدانید که این طراحی بیشتر برای پرچمهای ایستاده و با ابعاد بزرگتر رایج هستند. اما شما میتوانید برای اینکه برندتان را خاص تر از بقیه نشان دهید از همین طراحی برای پرچم رومیزی هم استفادهکنید.

در پرچم تی به‌جای یک پرچم از دو پرچم استفاده میشود که بهصورت موازی در کنار یکدیگر آویزان شدهاند. میله نگهدارنده این دو پرچم بهشکل حرف تی انگلیسی تولید شده و علت نامگذاری این پرچم هم همین است. این امکان نیز وجود دارد که شما از پرچم شریک تجاری اصلی ان در کنار پرچم خودتان استفادهکنید و روابط دو شرکت را به‌خوبی نشان دهید.

 با این حال باز هم میشود که هر دو پرچم لوگوی سازمان خودتان را به نمایش بگذارند. پاراگراف بعدی به توصیف و تفسیر پرچم ال میپردازد.

پرچم رومیزی ال

سازمان شما میتواند از مدل ال برای چاپ پرچم رومیزی استفاده کند. این مدل دقیقاً مثل مدل تی بیشتر برای پرچمهای ایستاده استفاده میشود. برای توصیف این پرچم باید گفت که، یک پرچم تی از کنار هم قرار گرفتن دو پرچم ال ساخته میشود. در نتیجه پرچم ال فقط میتواند یک پرچم را نگهدارد.

جنس پارچهای که در پرچمهای ال به کار میرود، ساتن براق است. همچنین این مدل قابلیت چاپ یکرو و دورو را هم دارد. پایهای که برای این مدل از پرچم استفاده میشود معمولاً از جنس استیل است. پرچم ال بر خلاف مدل ساتن، در حاشیههایش ریشه ندارد.

پرچم ال را میتوان بدون نگرانی از تغییر اندازه آن شست و دوباره از آن استفادهکرد. در پایان یعنی در بخش سخن آخر به یک جمع بندی کلی خواهیم رسید.

خرید و چاپ انواع پرچم تبلیغاتی

اینکه در نهایت کدام مورد را انتخاب میکنید به خود شما بستگی دارد. مثلاً اگر نیاز دارید که پرچمتان هزینه کمتری داشتهباشد، بهتر از پایه سنگی استفادهکنید. اگر میخواهید که پرچمتان دارای ریشه باشد، بهتر است از پرچم ساتن استفادهکنید. و مواردی از این دست. با توجه به مطالبی که عنوان شد، تصور میشود که شما به یک آگاهی کلی رسیده باشید.

همچنین برای دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر خدمات تبلیغاتی شامل هدایای تبلیغاتی نظیر: ست مدیریتی چرم، پاور بانک تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و… یا اگر بهدنبال چاپ سررسید برای هدایای آخر سال هستید، میتوانید از بخش تماس با ما، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

mohammad farahani
mohammad farahani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋