mohammad farahani

mohammad farahani

چاپ روبان فوری 50 متری 2 ساعته از کجا؟!

 

از دیگر هدایای تبلیغاتی پر کاربردی میتوان به چاپ روبان تبلیغاتی اشاره کرد. روبان ها میتوانند یکی از بهترین ابزار برای تبلیغات ما باشند. روبان ها کاربردهای زیادی از جمله استفاده در مراسم جشن عروشی، جشن تولد، گردهمایی و افتتاحیه ها و…. کلیه مناسبت های دیگر  دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. گروه تبلیغاتی ما تامین کننده بهترین روبان های تبلیغات با چاپ و تولید انواع روبان ارزان و با کیفیت در خدمت شماست .

چاپ روبان تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب است که کاربرد فراوانی دارد. چاپ روی روبان در کنار اینکه بسیار ارزان است تأثیر بسیار خوبی برای تبلیغات شما دارد.

این کالا عموماً جهت استفاده برای بستن درب ساک دستیهای آماده کاغذی، برای بستن بهدور جعبه و کارتن استفاده میشود. شما با چاپ برند خود روی روبان به کسب و کار خود اعتبار ویژهای میدهید.

با سفارش و خرید روبان تبلیغاتی خود را از رقبا متمایز و فروش خود را بیشتر کنید.

قیمت چاپ روبان تبلیغاتی

هزینه چاپ روبان یا بهتر است بگوییم چاپ روی روبان بسته به چند گزینه دارد : حجم سفارش مشتری یا به عبارتی متراژ روبان، نوع چاپ روبان، کیفیت جنس روبان.

کاربردهای روبان در تبلیغات
روبان برای مناسبت هایی چون شب چله، عید نوروز، ولنتاین و…. استفاده می شود اما عمده مصرف روبان تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف است . چاپ روی روبان میتواند در بسته بندی محصولات برند شما را به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

دیده شدن شیک تر و جلوه بهتری از برند شما میتواند روی روبان پیاده شود. علاوه بر تبلیغات در محیط های عمومی، خودروها و…، چاپ روبان تبلیغاتی در صنف های زیادی نیز  کاربرد دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد  :

  • چاپ روی روبان جعبه شیرینی
  • چاپ روی روبان ویژه فروشگاه پوشاک و مخصوصا کفش و کتانی
  • چاپ روی روبان ویژه  بسته بندی عطر و ادکلن
  • چاپ روی روبان ویژه بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی
  • چاپ روی روبان ویژه تبلیغات گالری های  طلا جواهری و زیور آلات
  • چاپ روبان ویژه تبلیغاتی در مراسمات جشن تولد، عقد و عروسی و….
  • چاپ روبان ویژه   تبلیغاتی گلفروشی، لوازم تزیینی و…..

هر کسب و کاری که در بسته بندی نیاز به ظاهری شیک تر داشته باشد از چاپ روبان استفاده می کند .

دستگاه چاپ روبان چیست ؟

دستگاه کلندر یا همان چاپ روبان سیستمی است که اغلب با چاپ مسقیم روی روبان کار خود را شروع میکند . سرعت چاپ روی روبان توسط این دستگاه ها میانگین 50 میلیمتر در ثانیه و و حدودا بین 30 تا 60 درجه سانتیگراد دمای مصرفی دارند.

فویل های مصرفی در این دستگاه ها معمولا متالک، هولوگرام و رنگی بوده و طول و عرض این دستگاه ها نیز بسته به قابلیت  وسرعت عمل چاپ این دستگاه ها متفاوت میباشد .

چاپ روبان تبلیغاتی در چه رنگ‌هایی موجود است؟

رنگ چاپ روبان‌های تبلیغاتی تقریباً در تمامی رنگ‌ها موجود است و محدودیتی ندارد البته همانطور که گفته شد بایستی هارمونی رنگ‌ها را در نظر داشته‌باشید و بهترین رنگ برای چاپ را انتخاب کنید.

سایز روبان تبلیغاتی چقدر است؟

سایز روبان تبلیغاتی در مقیاس میلی‌متر mm محاسبه می‌شود.
•    7 میل
•    12 میل
•    25 میل
•    4 سانت

حداقل سفارش چاپ روبان

حداقل سفارش چاپ روبان 100 متر می‌باشد که به‌طور معمول برای حدود 100 عدد ساک دستی یا 200 عدد جعبه کافی است.

قیمت چاپ روبان

قیمت چاپ روبان بسته به مقدار سفارش، اندازه قطر روبان، نوع چاپ و زمان تحویل متفاوت است شما می‌توانید جهت مطلع شدن از قیمت‌های روز و ثبت سفارش با شماره‌های درج شده بالای سایت یا کلیک روی دکمه تماس با ما و ارتباط از طریق واتس آپ ارتباط برقرار کنید.

سفارش چاپ روبان تبلیغاتی

برای سفارش روبان تبلیغاتی حداقل 500 متر چاپ روبان پذیرفته میشود

تحویل سفارش شما بین 2 تا 5 روز کاری زمان میبرد

قیمت چاپ روبان نیز بسته به قیمت روز متفاوت میباشد و جهت استعلام آن  با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

چاپ لوگو روی روبان

برای تبلیغات خود از هر ابزاری میتوانید استفاده کنید اما گاها خود بسته بندی محصول میتواند بهترین تبلیغات باشد. چاپ لوگو روی روبان در یک بسته بندی ساده میتواند بهترین تبلیغات شما باشد. چرا که اولین نگاه مشتری به بسته بندی محصول است. شما نیز تصویر زیبایی از اولین برداشت مشتری از یک خرید به جا بگذارید. ما با بهترین طراحان و ایده پردازان در زمینه هدایای تبلیغاتی و چاپ روبان در خدمت شماست . همین حالا برای سفارش چاپ روبان تماس بگیرید و کلی تخفیف از ما بگیرید .

چرا چاپ روبان؟

چاپ روبان برای موارد متنوعی کاربرد دارد برای تزئین و بسته بندی محصولات این روزها اکثر مصرف کنندگان این محصول را انتخاب می کنند. روبان ها شکل کار و دیسیپلین محصولات را بسیار بالا می برند و این باعث جذابیت چند برابر محصول و تبلیغ برند شما می شود و این امر به فروش بیشتر شما بسیار کمک خواهد کرد.

 از روبانها برای مجالس، مهمانی، سمینار و گردهمایی، عروسی ها و سایز رویداد ها استفاده می شود.

یکی از بهترین تصمیمات برای زیبایی و اعتبار محصول و هنمچنین تبلیغات برند شما استفاده از روبان تبلیغاتی است. این کالا ظاهری لاک چری به بسته شما می‌دهد. با چاپ و سفارش این محصول سطح بالایی از جزئیات را خواهید داشت که همه را متعجب می‌کنید.

بسیار از مشاغل و حتی خرده‌فروش‌ها با استفاده از چاپ روبان سود زیادی می‌برند، چرا که ظاهر اقلام و جنس‌های آنان را بهبود می‌دهد و آن را نزد مشتری با ارزش‌تر می‌کند. شکل بسته بندی کالا چشم‌نواز می‌شود و محصول زیباتر و گران‌تر به نظر می‌رسد. در بازار پر از رقابت و شلوغ خود را از سایر رقبا متمایز کنید.

قوانین طراحی روبان برای چاپ چیست؟

فرمت طرح باید وکتور و با نرم افزار Corel یا Al طراحی شود.
فرمت خروجی برای نرم افزار کرل را 14 بگیرید.
درصورت انتخاب هر رنگی شما زمینه سفید و طرح را مشکی 100% بگیرید.
طول طرح 54 cm تا انتهای طرح و عرض مطابق با نوع انتخاب شده و فاصله بین لوگو ها 2 cm باشد.
ابعاد کادر برای طراحی 56cm با عرض روبان انتخاب شده باشد.
طرح باید به شکل وکتور یا برداری باشد و امکان طراحی با نرم افزاری مانند فوتوشاپ نمی باشد
نوشته های خیلی ریز در طراحی نباشد می تواند یکی در میان لوگو و متن تکرار شود.

روبان تبلیغاتی در چه رنگ‌هایی چاپ می‌شود؟

روبان تبلیغاتی تقریباً در همه رنگ‌ها قابل چاپ است البته این نکته را باید توجه داشته‌باشید رنگ چاپ که انتخاب می‌کنید بایستی با رنگ خود روبان هارمونی داشته‌باشد. به‌طور مثال برای چاپ روی ربنانهای مشکی چاپ بهتر است طلایی یا نقره‌ای باشد یا محصولی با رنگ سفید چاپ‌های تیره دید بهتری خواهند داشت البته این مواد فقط پیشنهاد است و بسته به سلیقه شما دارد و هیچ قانون حتمی برای آن نیست.
 

تولید و چاپ روبان تبلیغاتی

حال با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید برای بسته بندی طرح خود با روبان از روبان هایی استفاده نمائید که برند و نام طرح شما بر روی آن چاپ شده است و یا اینکه این روبان ها را با احترام تقدیم کنید به تمام کسانی که شما را در به وجود آمدن این طرح یاری کرده اند. به این شکل از چاپ روبان استفاده کرده اید.

صنعت چاپ روبان

همانطور که گفته شد روبان تنها برای زیبایی در بسته بندی استفاده نمی شود، بلکه روبان ها می توانند معرف مشخصات افراد باشند. این نوع از روبان اغلب برای نگه داشتن آی دی کارت ها بر روی گردن افراد استفاده می شود بنابراین باید لوگو و برند که متناسب با مشخصات افراد بر روی آن چاپ شود.

برای چاپ روبان در وهله اول نیاز به دستگاه های تخصصی است که وظیفه چاپ را به دوش می کشد و در وهله دوم جنس روبان است. برخی از بهترین جنس ها که برای چاپ روبان مناسب هستند عبارتند از ساتن و ابریشم. که این دو پارچه به راحتی برای چاپ با دستگاه تطبیق پیدا می کنند.

این روش از لحاظ صرف هزینه بسیار به صرفه است. اما عیب این روش آن است که تنوع رنگی را کاهش می دهد. یعنی در واقع برای چاپ روبان مورد نظر تنها می توان از یک رنگ به خصوص استفاده کرد. ایراد دیگری که به این روش وارد است، فراوانی ضایعات است که در واقع این ضایعات میزان بازده دستگاه را کاهش می دهد.

حداقل سفارش چاپ روبان چقدر است ؟ 

روبان‌ها در دو عرض 13 و 25 میل هستند و حداقل سفارش 200 متر هست، روبان‌ها برای بسته‌بندی‌ها بسیار پرکاربرد هستند و بسته‌های شما را بسیار شکیل می‌کنند. بعضاً شما می‌توانید به جای لیبل از روبان برای بسته‌بندی محصولاتتان استفاده کنید. 

انواع روبان کدام است ؟ 

روبان‌ها در سه نوع ساتن، کبریتی و کاغذی دسته‌بندی می‌شوند. به‌صرفه‌ترین نوع روبان، روبان ساتن هست که با چاپ لوگو می‌توانید بسته‌بندی زیبایی رقم بزنید. نوع بعدی روبان، روبان‌های کبریتی هستند، این نوع روبان‌ها طرفداران خاص خودشان را دارند. در نهایت لیبل‌های کاغذی هستند که مناسب شست‌و‌شو هستند. 

با این تفاسیر اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که جزئیات محصول برایتان مهم است و در زمان تحویل کالا از خود سوال می پرسید:

آیا همه چیز عالی است؟

این بهترین بسته بندی برای تحویل به مشتری است؟

آیا مشتری برای کالا ارزش قائل می شود؟
این کالا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

چاپ روبان چه کاربردی دارد ؟ 

روبان‌ها کاربردهای زیادی دارند و وقتی روبان‌ها با بگ پارچه‌ای ترکیب می‌شوند یک بسته‌بندی بسیار شکیل و زیبا را تشکیل می‌دهند. همچنین برای ساک‌دستی مقوایی هم بسیار کاربردی و قشنگ هستن و می‌توانید برای بستن بگ‌های مقوایی به‌جای لیبل از روبان استفاده کنید. 
شما با چاپ لوگو روی روبان‌ها می‌توانید یک گام جلوتر بروید و با بسته‌بندی با این روبان‌ها ارزش محصول خود را بالاتر ببرید و به آن جلوه بدهید. 

با سفارش این کالا و چاپ روی آن در مراسم های خاص جشن ها، افتتاحیه ها و غیره برند شما به نمایش گذاشته می شود بدون اینکه شما به خود زحمتی بدهید برندسازی انجام می شود. و این نشان از حرفه ای بودن و تفاوت شما با سایر رقبا است. بله چاپ ربان جدا از استفاده برای بسته بندی تبلیغی موثر و کارآمد برای برند شما است. ربان ها قابل شست و شو هستند درنتیجه تا مدت ها لوگوی شما روی آن باقی می ماند و تبلیغ شما به نمایش درخواهد آمد.

مهم ترین مزیت های خرید روبان تبلیغاتی

خرید روبان آگاهی را بیشتر می کند

خرید روبان و چاپ روی آن ظاهر کسب و کار شما را افزایش می دهد و این باعث آگاهی بیشتر از برند شما در سطح شهر می شود. استفاده و خرید روبان و چاپ روی آن باعث می شود مشتریان شما آن را به خاطر بسپارند و باعث می شود فراموش نکنند که از کدام فروشگاه خرید کرده اند این امر برای برند سازی شما و افزایش فروش بسیار موثر است. استفاده از این محصول در کنار چاپ روی آن همچنین جعبه یا ساک دستی چاپ شده یه راه عالی برای تبلیغ و فروش بیشتر محصولات شما می باشد.

استفاده از روبان ها احساس منحصر به فرد بودن به خرید اضافه می کند

خرید روبان تبلیغاتی چاپ شده حس خاص و لاکچری بوده به خرید می دهد. مشتریانی که محصول را خرید می کنند با مشاهده یک محصول روبان پیچ شده احساس منحصر به فرد بودن محصول را خواهند داشت و این ارزش کالا را بیشتر می کند و همچنین باعث می شود افرادی که کالا را خریده اند حالا به دقت می دانند کالا را از کجا و چه برندی خریده اند.

چاپ روبان در تهران

چاپ انواع روبان در تهران انجام می شود و مجموعه چاپ تندیس پس از ثبت سفارش امکان ارسال این کالا را به سایر شهرهای کشور را خواهد داشت. برای مشتریان تهارن از طریق اسنپ یا پیک موتوری و سفارش از طریق تیپاکس برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید نوع جنس این ربان ها با دسته های بندی کیسه های پارچه ای تفاوت دارد.

تولید و چاپ روبان با لوگوی اختصاصی

امروزه مهمترین راه پیشرفت و موفقیت در تجارت تبلیغ است بطوریکه بدون تبلیغ پیشرفتی وجود ندارد و گاهی هم تجارت، به شکست ختم میشود. در این بین بر اساس ارتباط حرفه و شغل با انواع مختلف تبلیغ و معرفی تجارت و فن خود در بستر های تبلیغاتی مختلف میتوان، از تبلیغ بر روی روبان برای این موضوع استفاده کرد. امروزه بیشتر برندهای موفق یکی از ابزارهای تبلیغاتی خود تکنیک بسته بندی را رعایت و به آن بها میدهند در کنار اهمیت این موضوع ابزارهای استفاده برای ارائه بهتر خدمات و تبلیغات تولید و چاپ روبان اختصاصی با لوگو و آرم شرکت و یا برند است.

mohammad farahani
mohammad farahani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋