savagblack

savagblack

8 مرحله برای ایجاد یک وب سایت تخفیف

دو تا از بهترین راه ها برای کسب درآمد از خانه کمک به مردم در صرفه جویی در هزینه یا زمان است. با ساخت سایت تخفیف یا سایت معاملات روزانه توسط وب سایت های فروشگاه ساز، می توانید هر دو را انجام دهید.

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مزایا و کاربرد فروشگاه ساز چیست؟

اگرچه اینترنت مملو از سایت های پس انداز است، اگر بتوانید جایگاه خود را پیدا کنید و خدمات عالی ارائه دهید، می توانید به خوبی انجام دهید. در اینجا نکاتی برای راه اندازی سایت تخفیف یا معاملات روزانه خود آورده شده است.

 

مزایای داشتن یک وب سایت تخفیف یا معاملات روزانه

برای شروع مقرون به صرفه است. برای شروع ساخت سایت خود تنها به یک میزبان وب و نام دامنه نیاز دارید. برنامه هایی که برای ارائه تخفیف استفاده می کنید معمولاً رایگان هستند.

راه اندازی سریع با استفاده از یک پلتفرم سایت ساز مانند وردپرس، می توانید پایه یک سایت تخفیف را در عرض چند ساعت راه اندازی کنید.

انعطاف پذیر برای اجرا شما می توانید یک سایت تخفیف یا معاملات روزانه را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنید. شما می توانید آن را در اطراف یک شغل یا بزرگ کردن کودکان یا زمانی که در حال سفر به دنیا هستید، اجرا کنید.

صرفه جویی بزرگ از آنجایی که زودتر معاملات را دریافت می کنید، می توانید در خریدهای خود صرفه جویی کنید.

بازار بزرگ. همه دوست دارند در پول خود پس انداز کنند، بنابراین کسب و کار شما جذابیت زیادی خواهد داشت.

معایب داشتن یک وب سایت تخفیف یا معاملات روزانه به کمک سایت ساز

رقابت زیادی وجود دارد. نه تنها باید با سایر سایت‌های معاملات روزانه و تخفیف رقابت کنید، بلکه درآمد حاصل از آن‌ها، مانند بازاریابی وابسته، از کوکی‌ها استفاده می‌کند، و اگر کوکی شما اولین باری نیست که مصرف‌کننده دریافت می‌کند، ممکن است سایت دیگری کمیسیون دریافت کند.

وقت گیر است. این یک سرمایه گذاری با درآمد غیرفعال نیست. مردم هر روز به دنبال آخرین تخفیف ها و معاملات هستند، بنابراین شما باید فرصت های جدیدی را هر روز یا حتی چندین بار برای گفتن پست کنید.

چگونه به طراحی و ساخت سایت تخفیف یا معاملات روزانه بپردازیم؟

اگر برای کمک به دیگران در پس انداز پول آماده هستید، در اینجا نحوه شروع کار با سایت تخفیف و معاملات روزانه آورده شده است.

 

1. تصمیم بگیرید که چه چیزی می خواهید ارائه دهید.

 

سایت های تخفیف،  تخفیف ها یا منابعی را برای تخفیف ها ارائه می دهند در حالی که معاملات روزانه معاملاتی را برای یک محصول یا خدمات ارائه می دهند. راه اندازی و ایجاد سایت تخفیف به کمک فروشگاه ساز به شما امکان می دهد از منابع وابسته یا تجمیع کننده استفاده کنید و درصدی را پرداخت کنید. معاملات روزانه، به خصوص معاملاتی که خودتان با آنها مذاکره می کنید، می توانند تا 50 درصد پرداخت کنند. این امکان وجود دارد که سایتی داشته باشید که هر دو را ارائه دهد.

 

2. یک طاقچه را تعیین کنید.

 

امروزه، تبدیل شدن به یک متخصص عمومی بسیار دشوار است، به خصوص در بازار رقابتی تخفیف و معاملات روزانه. در عوض، بازاری را انتخاب کنید که می‌خواهید از آن تهیه کنید. به عنوان مثال، می توانید تخفیف ها یا معاملات سلامت، تندرستی و تناسب اندام را ارائه دهید. یا روی معاملات محصولات کودک تمرکز کنید.

 

3. کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

 

ساختار کسب و کار خود را تعیین کنید، یک نام تجاری ایجاد کنید و طبق نیاز شهر یا شهرستان خود مجوز کسب و کار دریافت کنید. قبل از ثبت نام کسب و کار خود، مطمئن شوید که به عنوان دامنه وب سایت در دسترس است. همچنین بررسی کنید که نام قبلاً گرفته نشده باشد یا علامت تجاری نداشته باشد.

 

4. وب سایت خود را برنامه ریزی کنید.

 

برای یک وب‌سایت آسان است که بدون برنامه کاری سخت‌گیرانه شود. هدف شما ایجاد وب سایتی است که استفاده از آن برای بازدیدکنندگان آسان باشد. این شامل طرح بندی تمیز و ناوبری واضح است.

 

5. نام دامنه و میزبانی وب خود را بخرید.

 

سعی نکنید با استفاده از یک میزبان وب رایگان یا با نداشتن نام دامنه، کمی و صرفه جویی کنید. غیرحرفه ای به نظر می رسد و محدودیت هایی دارند که می تواند مانع از موفقیت شما شود. با کمتر از 100 دلار می توانید یک نام دامنه و یک سال هاست بخرید.

 

6. وب سایت خود را با فروشگاه ساز بسازید.

 

دریافت تخفیف در قالب های وب سایت معاملات روزانه را در نظر بگیرید تا کار خود را آسان تر کنید. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت خود را بر روی وردپرس می‌سازید، می‌توانید یک موضوع تخفیف یا معامله روزانه دریافت کنید. به یاد داشته باشید، هدف شما ایجاد یک سایت آسان به کمک سایت ساز برای استفاده و درآمدزایی است، بنابراین از زنگ ها و سوت های بیش از حدی که می تواند حواس بازدیدکننده شما را پرت کند یا سرعت سایت شما را کاهش دهد، خودداری کنید. فراموش نکنید که بیانیه حفظ حریم خصوصی و خط مشی هایی را هم برای مشتریان و هم برای مشاغل اضافه کنید. و مطمئن شوید که وب سایت شما پاسخگو است زیرا افراد بیشتری از تلفن و میز خود برای جستجوی معاملات استفاده می کنند.

 

7. شامل یک ثبت نام.

 

در حالی که می خواهید تخفیف ها و اطلاعات خود را به صورت رایگان ارائه دهید، بخشی از چیزی که باعث موفقیت برنامه ها می شود عضویت یا لیست هدفمند است. ساده ترین راه داشتن یک لیست ایمیل است. لیست ایمیل استفاده از تخفیف ها و معاملات شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این به شما امکان می دهد پیشنهادات و معاملات ویژه را به لیست خود ایمیل کنید و به شما کمک می کند تا با منابع تخفیف و معامله اعتبار ایجاد کنید.

 

8. برای برنامه های تخفیف و معاملات روزانه ثبت نام کنید.

 

بسیاری از برنامه‌های تخفیف و پس‌انداز، مانند Ibotta، Ebates، و Swagbucks، پرداخت‌های ارجاعی را ارائه می‌دهند و آنها را به منابع ایده‌آل برای توصیه به خوانندگان تبدیل می‌کنند.


 

savagblack
savagblack

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋