sari-mahdavi

sari-mahdavi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

شاد باش!!!!

 

 

شاد باش!!!!

همه مردم تو زندگي مشکلات بسيار دارن و هميشه درگير مشکلات هستن ولي در حين حال بايد براي خود خوشي ها و شادي هاي ايجاد کنيم تا بتونيم زندگي رو زيباتر ببينيم

شوخي کنيد و بخنديد

در شرايط زماني دشوار، لبخند و يا خنديدن را از خود دريغ نکنيد. سعي کنيد در هر زمان و در هر رخدادي، به دنبال جنبه‌ي شوخي ماجرا باشيد. با خنده و روحيه‌ي شاد، کمتر دچار اضطراب مي‌شويد؛ همان‌طور که مي‌گويند: «بخند تا دنيا به روت بخنده.»

 

 

گوش دادن به موسيقي شاد !!

با يک قانون ساده شروع کنيد: اگر که مايل نيستيد مسئله اي را به کس ديگري بگوييد پس به خود هم نگوييد. ملايم و دلگرم کننده با خود صحبت کنيد. اگر يک فکر منفي وارد ذهنتان شد، به طور منطقي آن را بررسي کنيد و سعي کنيد نکته مثبت مربوط به خود را پيدا کنيد.

 

Description: C:\Users\omid\Desktop\2022-03-29_162122.jpg

هر روز براي داشتن افکار مثبت تمرين کنيد

اگر با ديدي منفي به همه يا اکثر مسائل نگاه مي‌کنيد، انتظار نداشته باشيد که طي يک شب به تفکر مثبت دست پيدا کنيد. با تمرين مداوم، در نهايت هنگام گفتگوي دروني‌تان خودتان را بيشتر قبول خواهيد داشت و کمتر از خود انتقاد مي‌کنيد؛ حتي ممکن است از دنياي پيرامون خود هم کمتر انتقاد کنيد.

 

وقتي که در اکثر مواقع با خوش‌بيني به قضايا نگاه کنيد، مي‌توانيد به شکل پربازده‌تري با استرس خود در طول روز مقابله کنيد. اين توانايي تاثيرات مثبتي بر سلامتي‌تان دارد.

 

 

شکرگزار باشيد

هروقت اسير افکار مغشوش و ناراحت‌کننده شديد، به نعمت‌ها و داشته‌هاي‌تان فکر کنيد. کافي است سعي کنيد چند مورد از اين داشته‌ها و نعمات را براي خود نام ببريد. احساس‌تان با اين کار تغيير خواهد کرد. در شکرگزاري نيرويي وجود دارد که تمرکز شما را از افکار منفي به‌سمت خوش‌بيني و شادي مي‌برد. وقتي درباره‌ي دارايي‌ها و خوبي هاي زندگي‌تان عميق مي‌شويد، پي مي‌بريد که تمام ترس‌ها و نگراني‌ها بيهوده بوده‌اند.

sari-mahdavi
sari-mahdavi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋