واقعیت افزوده نباید اینطور به نظر برسد که در یک بازی تجربه شده است.بازیهای زیادی مانند بازی Pikmin Bloom وجود داشتهاند که سعی کردهاند به نوعی مفهوم پوکمون گو را در خود کپی و پیست کنند.
واقعیت افزوده چیزی است که نباید احساس کند که در یک تجربه بازی قرار گرفته است. بهارگاوا میگوید، باید احساس کند که واقعاً به این تجربه اضافه میکند. ما هنوز در مراحل اولیه هستیم، فکر میکنم برای اینکه مفهوم AR جریان اصلیتری پیدا کند، نیاز به تکرار زیاد، کار زیاد است. واقعیت افزوده، همانطور که از نامش پیداست، تصاویر دیجیتال و اطلاعات را با دنیای واقعی ترکیب می کند.
امیدوار است که قمار بزرگ این شرکت برای توسعه بازار بازیهای موبایل مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) در آینده نتیجه خوبی داشته باشد. جدیدترین بازی آن، Pikmin Bloom بسیاری از عناصر اساسی را از پوکمون گو به عاریت گرفته است اما تجربه ای کاملاً متفاوت را ارائه می دهد. این بازی اواخر سال گذشته در بازارهای غربی عرضه شد و اکنون به هند، دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان، می رود.
هدف اصلی بازی Pikmin Bloom این است که شما را با استفاده از موجودات کوچک زیبا به نام Pikmin آشنا کند. شما Pikmin را می کارید، که با راه رفتن به طور خودکار رشد می کند، سپس آنها را می چینید. هرچه بیشتر راه بروید، دوستان Pikmin بیشتری می توانید پیدا کنید.
استودیوی توکیو Niantic مستقیماً با نینتندو در Pikmin Bloom کار کرده است. Pikmin به اندازه IPهای اصلی نینتندو محبوب نیست، اما طرفداران وفاداری دارد.این بازی یک تلاش مشترک بین Niantic و Nintendo بود.
وقتی بازی در سال گذشته عرضه شد، فاقد تعدادی ویژگی بود، اما Niantic و Nintendo به سرعت متوجه شدند که چه چیزی از دست رفته است. برای جذابتر کردن برای کاربران، Niantic اخیراً چالشهای پیادهروی و توانایی دعوت دوستان خود را بدون توجه به جایی که هستند معرفی کرده است. ایده این است که به شما انگیزه دهد تا از خانه خارج شوید و بیشتر راه بروید و از بازی لذت ببرید.
پاسخ ها