مرکز اکستنشن سارا دماوندی

مرکز اکستنشن سارا دماوندی

مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده عالی ترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده دوره های اکستنشن مژهريال لیفت و لمینت ابرو

آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی با تضمین یادگیری

برای دیدن بهترین دوره برگزار شده صفر تا صد آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در شمال تهران همراه باشید. در این دوره غیر از آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی به آموزش چندین استایل پر طرفدار دیگر نیز می پردازیم.

 

شما هنرجویان گرامی اگر به دنبال آموزش جامع و کاربردی صفر تا صد مباحث مربوط به  اکستنشن مژه هستید با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در شمال تهران همراه باشید.

 

اکستنشن مژه روسی در واقع نوعی کاشت والیوم است، که در آن فن سازی در محل و درست قبل از اکستنشن انجام می‌شود. اکستنشن‌ها در این روش بسیار سبک هستند و هیچ آسیبی به مژه طبیعی وارد نمی‌کنند. واضح است که زیبایی و بدون آسیب بودن این متد باعث پرطرفدار شدن این شیوه شده و بالطبع بازار کارسود آوری را به خود اختصاص داده.

 

 

آموزشگاه معتبر برای آموزش اکستنشن مژه

اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر است، که

تجربه و مهارت مدرس آن،

سر فصل های آموزشی،

 

مدرک ارائه شده،

و یا نحوه ی پشتبانی آن مورد اعتماد باشد.

مادر مرکز تخصصی مژه سارا دماوندی در شمال تهران با تجربه آموزش و پشتبانی بیش از ۴۰۰ کارآموز در نقاط مختلف ایران و‌خاورمیانه، برگزار کننده دوره های آموزش اکستنشن مژه با ارائه مدرک رسمی معتبر هستیم.

 

آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی

دوره آموزش اکستنشن مژه به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و ورکشاپ برگزار می شود. پس اگر شاغل هستید و با محدودیت زمانی مواجه هستید، می توانید با هماهنگی مربی در کلاسهای آموزش مژه اکستنشن مژه شرکت نمایید.

 

مدرس دوره

سرکار خانم سارا دماوندی مدرس دوره جامع  آموزش اکستنشن مژه می باشند. ایشان آموزش دیده ی کالج بیوتی ملبورن بوده، و با داشتن سابقه ۲ سال تکنسین Senior و مربی اکستنشن مژه در سالن Lash Design Studio در ملبورن استرالیا و انجام بیش از ۲۰۰۰ نمونه کار موفق از بهترین مدرسان در زمینه اکستنشن مژه می باشند.

 

همچنین سابقه ۲ سال مربیگری کمپانی پرولانگ و پشتیبانی بیش از ۲۵۰ کار آموز در استرالیا و بیش از ۴۰۰ کارآموز در نقاط مختلف ایران و‌ خاورمیانه را در کارنامه خود دارند.

 

سرفصل های آموزشی اکستنشن مژه

آموزش وشناخت سه المنت اصلی تضمین کننده کار بر اساس قانون پرولانگ

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک 1:1

 

آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی

آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم و انواع تکنیک های پر مخاطب

 

آموزش انواع تکنیک های فن سازی مژه

آموزش فرم دهی به چشم با تکنیک دیزاین

 

 

آموزش ابداع و اجرای مپ های متناسب با فرم چشم

نحوه تصمین کار و گارانتی مشتری در جهت سلامت مژه

آموزش ترمیم مژه و ریموو اکستنشن مژه

 

آشنایی با مواد و متریال و تشخیص کیفیت مواد

آشنایی با عوارض و ری اکشن های احتمالی

 

 

شما در طی گزارندن این دوره مهارتهای بی نظیری چون، نحوه آمادگی جهت ورود به بازار کار، نحوه مشاوره صحیح با مشتری، نحوه تصمین کار و گارانتی مشتری در جهت سلامت مژه را می آموزید.

 

مدرک قابل ارائه بعد از برگزاری دوره آموزش اکستنشن مژه

آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود.

در پایان این دوره، هنرجویان موفق به دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای اکستنشن مژه خواهند شد. لازم به ذکر است در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی با تجربه آموزش و پشتیبانی بیش از ۲۵۰ کار آموز در استرالیا، بعد از برگزاری دوره جامع خود هنر جویان را به صورت نامحدود پشتیبانی خواهد کرد .

 

برای آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی به صورت حرفه ای با ما در تماس باشید.

https://instagram.com/sarahdamavandi

09122032051

مرکز اکستنشن سارا دماوندی
مرکز اکستنشن سارا دماوندی مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده عالی ترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده دوره های اکستنشن مژهريال لیفت و لمینت ابرو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋