مرکز اکستنشن سارا دماوندی

مرکز اکستنشن سارا دماوندی

مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده عالی ترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده دوره های اکستنشن مژهريال لیفت و لمینت ابرو

اکستنشن مژه کلاسیک در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی

در روش اکستنشن مژه کلاسیک از مژه های تک تار استفاده میشود. به این صورت که روی هر تار مژه ی فرد، یک تار اکستنشن مژه گذاشته می شود. بدین ترتیب حجم اکستنشن متناسب با حجم مژه ی شخص پر میشود. سایز و قد مژه در این روش متناسب با فرم چشم و سلیقه ی شخصی تغییر میکند.

 ضخامت مژه کلاسیک زیاد است چون تنها از یک تار روی هر مژه استفاده می شود. در این نوع اکستنشن، مژه ها طبیعی تر به نظر می رسند و با این که اولین سبک اکستنشن مژه محسوب می شود، در حال حاضر روشی متداول بین بانوان نچرال پسند می باشد.

در اکستنشن مژه کلاسیک چشم های شما زیبا تر و طبیعی تر نشان داده می شود که این موضوع برای صورت شما زیبایی و جذابیت را به ارمغان می آورد. زمانی که شما احساس زیبایی کنید احساس بهتری را خواهید داشت و اعتماد به نفس شما بیشتر خواهد شد. با استفاده از روش اکستنشن مژه کلاسیک شما سطح تازه ای از اعتماد به نفس را تجربه خواهید داشت.




اکستنشن مژه کلاسیک برای چه افرادی مناسب است ؟




کسانی که چهره طبیعی تر و بسیار ظریف می خواهند مژه های نازک برای کاربرد روزانه برای آن ها بسیار مناسب است. برای موقعیت های خاص می توانید مژه های بلند تر و فر تر را انتخاب کنید.

افرادی که تجربه اولشان است و تا به حال کاشت مژه را انجام ندادند و مطمئن نیستند که آیا اکستنشن مژه به آن ها می آِید یا خیر، می توانند از اکستنشن مژه کلاسیک استفاده کنند .

افرادی که مژه های خوبی دارند اما تار های مژه آن ها کوتاه و یا نازک است اکستنشن مژه در این افراد می تواند مژه ها بلند تر و جذاب تر نشان دهد.

کسانی که سبک زندگی پر مشغله‌ای دارند، اما از طرفی دوست دارند که چشمان‌شان همواره جذاب به نظر برسد.اکستنشن مژه کلاسیک گزینه خوبی برای آنها می باشد.





تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم در چیست؟




همان طور که می دانیم اکستنشن مژه در سایزهای مختلف و با توجه به سلیقه افراد انجام می شود. در انجام اکستنشن مژه کلاسیک حجم اکستنشن با توجه به مژه های مشتری انتخاب می شود. در این متد به ازای هر مژه فقط یک مژه را در کنار مژه ها قرار داده می شود. در این مدل اکستنشن مژه می توان از مژه های ضخیم تر استفاده کرد. اکستنشن مژه کلاسیک خروجی طبیعی تری برای چشم ها دارد.

اما در اکستنشن مژه والیوم بیشتر از یک تار استفاده می شود در نتیجه پر حجم تر نشان داده می شود. با توجه به مژه های فرد و استقامت مژه تعداد تار ها در آن انتخاب می شود.


ماندگاری اکستنشن مژه کلاسیک چقدر است؟




از آنجا که طول عمر مژه ها از مو به مو متفاوت بوده و سرعت رشد آنها نیز یکسان نیست، مطمئناً اکستنشن هم در زمان های بسیار متفاوت و نه به طور هم زمان، با آنها می ریزند. بنابراین، راه حل این وضعیت ترمیم دوره ای اکستنشن در مرکز تخصصی اکستنشن مژه می باشد.

برای اجرای اکستنشن مژه کلاسیک با برترین متریال مصرفی و با بهترین متدها در شرایط استرلیزه با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در تماس باشید.




https://instagram.com/sarahdamavandi
09122032051

مرکز اکستنشن سارا دماوندی
مرکز اکستنشن سارا دماوندی مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده عالی ترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده دوره های اکستنشن مژهريال لیفت و لمینت ابرو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋