مرکز اکستنشن سارا دماوندی

مرکز اکستنشن سارا دماوندی

مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده عالی ترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده دوره های اکستنشن مژهريال لیفت و لمینت ابرو

آموزش اکستنشن مژه استایل عروسکی در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارادماوندی

اگر به دنبال آموزش اکستنشن مژه استایل عروسکی، یه صورت جامع وکاربردی هستید. این مژده را به شما خواهم داد که خانم سارا دماوندی با تجربه ۲۰سال آموزش و پشتیبانی مستمر از۴۰۰هنرجو در حال برگزاری دوره‌های آموزشی اکستنشن مژه می باشند. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و همین حالا ثبت نام کنید.

 

اکستنشن مژه استایل عروسکی چیست؟

این سبک شامل تار های بلندی و کوتاهی است که در گوشه های داخلی و خارجی پلک قرار می گیرند. در حالی که مژه های بلندتر در وسط پلک قرار گرفته اند.اکستنشن مژه استایل عروسکی برای چشمهای یکپارچه و بادامی مناسب است. زیرا باعث ایجاد یک ظاهر جذاب وعروسکی می شود که این ویژگی چهره را شاداب تر نشان خواهد داد. این زیبایی و جذابیت چشمها باعث شده تا این متد مورد توجه طرفداران بسیاری قرار گیرد. بازار کار سود آوری را به وجود بیاورد.

 

مشخصات دوره آموزش اکستنشن مژه استایل عروسکی در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی؛

موارد آموزشی؛

این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به اکستنشن مژه از جمله:

آموزش طراحی اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم مشتری،
آموزش اکستنشن مژه کلاسیک،

 


آموزش اکستنشن مژه والیوم روسی،
آموزش اکستننشن مژه مگاوالیوم،

 


آموزش اکستنشن مژه استایل کیم کارداشیان،
آموزش اکستنشن مژه استایل عروسکی
و آموزش مراقبت های بعد از اکستنشن مژه می شود. همچنین هنرجو در این دوره نحوه انتخاب مدل مناسب اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم های مشتری را می آموزد.
برای شرکت در این دوره ها و استفاده از این فرصت طلایی با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در تماس باشید.

 

مدت زمان برگزاری؛

دوره آموزش اکستنشن مژه استایل عروسکی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و ورکشاپ اجرا میشود.اگرشاغل هستید و با محدودیت زمانی مواجه هستید می توانید با هماهنگی مربی در کلاسهای آموزش اکستنشن مژه شرکت کنید.

 

ارایه مدرک  بعد از برگزاری دوره آموزش اکستنشن مژه؛

آموزش اکستنشن مژه استایل عروسکی با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان این دوره، هنرجویان موفق به دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای اکستنشن مژه خواهند شد.
برای دیدن بهترین دوره برگزار شده صفر تا صد آموزش اکستنشن مژه استایل عروسکی با ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در تماس باشید.

https://instagram.com/sarahdamavandi

09122032051

مرکز اکستنشن سارا دماوندی
مرکز اکستنشن سارا دماوندی مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده عالی ترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده دوره های اکستنشن مژهريال لیفت و لمینت ابرو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋