saraamini698

saraamini698

سارا امینی

نکاتی برای تجارت موفق در بازار فارکس

 
اکثر مردم آماده هستند تا ابتدا به هر فرصت تجاری که خود را نشان می دهد، وارد عمل شوند. متأسفانه، به همین دلیل است که بسیاری از افراد در پلتفرم فارکس کسب درآمد نمی کنند. سرمایه گذاران نادان تصمیمات بدی می گیرند. این نکات را بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه به طور مداوم مانند یک سرمایه گذار موفق عمل کنید. برنامه ریزی کنید و آن را دنبال کنید. معاملات فارکس بالا و پایین‌های زیادی دارد که می‌تواند احساسات شما را به عقب براند. برای جلوگیری از تصمیم گیری بر اساس حرص یا ترس، برنامه ریزی و پایبندی به آن از نظر مذهبی بسیار مهم است. پیروی از یک برنامه ممکن است گاهی اوقات دردناک باشد، اما در دراز مدت شما را قوی تر می کند. هنگام معامله در بازار فارکس، مهم است که از کوچک شروع کنید و فقط از پولی که از معاملات به دست می آورید برای سرمایه گذاری بیشتر در سرمایه گذاری خود استفاده کنید. اگر از همان ابتدا پول زیادی را برای آن خرج کنید، در معرض خطر از دست دادن تمام پول خود با یک سرمایه گذاری بد هستید. ریسک کردن پول در حسابی که از آن مطمئن نیستید عاقلانه نیست.
 برای مراجعه به سایت آموزش ساده بورس کلیک کنید!
برای موفقیت در معاملات فارکس، به بازار حمله نکنید، بلکه شکست های خود را بپذیرید و برای حذف کامل آنها یا پذیرش آنها تلاش کنید. مهمتر از همه، در دام این فکر نیفتید که به نوعی از تمام اسرار تجارت فارکس آگاه هستید.


یک نکته خوب برای تجارت فارکس این است که معاملات خود را به طور منظم تغییر دهید. وقتی تنوع می دهید، ریسک خود را در معاملات مختلف پخش می کنید. این به سود شما کمک می کند. شما نباید تمام پول خود را در یک معامله سرمایه گذاری کنید زیرا اگر آن معامله شکست بخورد، پول شما از بین می رود.
 
اگر با ضرر بزرگی مواجه شدید، مدتی دور شوید. استراحت کنید. بسیاری از معامله گران فارکس زمانی که ضررهای زیادی را تجربه می کنند، استراتژی معاملاتی خود را کنار می گذارند. آنها در نهایت تلاش می کنند تا با کار کردن با یک ارز - که در زمان ضرر استفاده می شود - در بازار "انتقام" بگیرند و تلاش می کنند تا بهبود یابند.
 
قبل از شروع سرمایه گذاری واقعی در فارکس، ابتدا باید آماده شوید. برای آماده شدن، فرد باید فارکس را مطالعه کند و بداند چگونه موفق شود. همچنین، استفاده از یک حساب عملی یا آزمایشی فارکس به شما اطلاع می‌دهد که این روند را قبل از اینکه وارد معامله شوید. قبل از سرمایه گذاری باید آماده باشید.
 
آماده باشید که معاملات فارکس را در زمانی که بازار به مسیر شما پیش نمی رود متوقف کنید. خرید می تواند استرس زا باشد و به سلامت روان و رفاه شما آسیب وارد می کند، به خصوص زمانی که ضرر می کنید. استراحت های منظم کاری به شما کمک می کند به جای معامله بر روی احساسات خود، به برنامه خود پایبند باشید. وقتی سود خوبی به دست آوردید، به بازار بعدی بروید. اگر چه خوب است که سود خود را برای مدت کوتاهی نگه دارید، اما اگر حریص باشید و آن را برای مدت طولانی رها کنید، همه چیزهایی را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. برای اطمینان از حفظ آن سود، به خود اجازه دهید سودهای کوچکی کسب کنید.


مشتریان جدید اغلب تعجب می کنند که چه زمانی عاقلانه است که از یک حساب آزمایشی به یک حساب واقعی ارتقا دهید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که بعد از دو یا سه ماه به یک اکانت میکرو و بعد از شش ماه به یک حساب کاربری ارتقا دهید تا زمان زیادی برای یادگیری بدون ضرر زیاد به خودتان اختصاص دهید.
 
پیگیری اخبار جهان می تواند یک عادت خوب در هنگام استفاده از فارکس باشد. آشفتگی های سیاسی مانند جنگ ها، درگیری های داخلی و بسیاری موارد دیگر می تواند ارزش پول را کاهش دهد. همچنین حوادثی مانند بلایای طبیعی قابل پیش بینی می تواند ارزش سرمایه ها را کاهش دهد. اگر کسی می خواهد از سرمایه خود محافظت کند، باید از آنچه در جهان اتفاق می افتد، آگاه باشد.

برای کسب درآمد و تجارت پول، مهم است که قبل از انجام معامله، وضعیت برخی از وجوه را بررسی کنید. این را می توان با خواندن مقالات مختلف و داده های سیاسی مربوط به کشوری که برای تجارت با آن انتخاب می کنید انجام داد. واحد پول یک کشور اغلب بازتابی از خود کشور است.
 
معاملات فارکس می تواند خطرناک باشد. بنابراین، هنگام سرمایه گذاری، باید پول خود را محدود کنید. یک راه خوب برای انجام این کار استفاده از گزینه ها است. گزینه ها اساساً به شما این امکان را می دهند که در آینده پول را با نرخ ثابت معامله کنید. اگر نرخ فعلی بهتر باشد؛ با این حال، هنوز هم می توانید با نرخ فعلی مذاکره کنید. هنگامی که تصمیم به سرمایه گذاری در پول دارید، داشتن گزینه بازگشت می تواند ریسک شما را کاهش دهد.


 
قبل از شروع کار در فارکس، مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی دارید. شما به یک کامپیوتر سریع با مقدار حافظه خوب نیاز دارید. به یاد داشته باشید که پلتفرم های فارکس برنامه های بلادرنگ هستند: برای اینکه بتوانید پلتفرم های فارکس را اجرا کنید به حداقل 512 مگابایت رم نیاز دارید. به دنبال کارگزاران فارکس باشید که به شما حساب های عملی می دهند. بهترین راه برای یادگیری معاملات فارکس این است که یک حساب تمرینی داشته باشید و آب را آزمایش کنید. ممکن است در ابتدا عملکرد خوبی نداشته باشید، اما بهتر خواهید شد. فقط بررسی کنید که کجا اشتباه کرده اید و دوباره امتحان کنید. از شاخص های هفتگی و روزانه استفاده کنید. دنبال کردن سیگنال‌های هفتگی می‌تواند مسیر حرکت بازار را به شما نشان دهد، اما سیگنال‌های روزانه بهترین نقاط ورود و خروج را به شما می‌دهند. از هر دو برای به حداکثر رساندن سود یا به حداقل رساندن ضرر خود استفاده کنید. سیگنال روزانه باید با سیگنال هفتگی مطابقت داشته باشد. برای کمک به تجارت صحیح فارکس، درک اصول اولیه قیمت ارز و ارز بسیار مهم است. فارکس یا ارز خارجی بر اساس ارزش درک شده دو ارز در برابر یکدیگر است و از جمله بر ثبات سیاسی کشور، قیمت ها و نرخ بهره تأثیر می گذارد. این را در هنگام معامله در نظر داشته باشید و در مورد فارکس بیشتر بدانید تا تجربه یادگیری خود را به حداکثر برسانید.
 
از بین تمام افرادی که تا به حال از بازار فارکس سود برده اند، می توانید 100٪ مطمئن باشید که هیچ یک از آنها خوشحال نیستند. همه آن‌ها می‌دانند دارند چه کار می‌کنند و همه از فرصت استفاده می‌کنند. اگر از توصیه های بالا پیروی کنید، نحوه انجام آن را یاد خواهید گرفت.

برای آشنایی با اصول تجارت فارکس کلیک کنید:

 

https://www.ig.com/us/learn-to-trade/ig-academy/the-basics-of-forex-trading?psafe_param=1&gclid=EAIaIQobChMIg7Cpyq7C_QIVaDizAB254Q14EAAYAiAAEgL8DvD_BwE&gclsrc=aw.ds

saraamini698
saraamini698 سارا امینی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋