Sara

Sara

AHMADI

درمان هموروئید با طب سنتی

 

9- گیاه کوله خاس
یکی از موثر ترین درمان های گیاهی بواسیر استفاده از گیاه کوله خاس می باشد. این گیاه خاصیت ضد التهابی دارد و علاوه بر این به کاهش تورم و در بواسیر بسیار کمک می کند.

10- شاه بلوط هندی
شاه بلوط هندی دارای خواص ضد التهابی می باشد و می تواند باعث کاهش تورم و التهاب رگ های هموروئیدی شود. گفته می شود که شاه بلوط هندی به خونریزی های خفیف نیز کمک می کند.

11- گیاه ریشه سنگ
گیاه ریشه سنگ دارای دو ماده ساپونین و فلاونوئید می باشد که در درمان بواسیر موثر هستند. برای استفاده از این گیاه باید عصاره آن را روی بواسیر بمالید.

12- سیب زمینی
یکی از بهترین درمان بواسیر در طب سنتی استفاده از سیب زمینی است. سیب زمینی حاوی مقادیر بالایی از فیبر و فلاونوئید می باشد. توصیه می شود که سیب زمینی را برای هموروئید همراه با پوست مصرف کنید زیرا بسیاری از فیبر آن در پوست قرار داد. سیب زمینی درد هموروئید را متوقف می کند و به کنترل خونریزی هموروئید کمک می کند. خوردن یک سیب زمینی با معده خالی در روز به درمان هموروئید بسیار کمک می کند.

13- چای سبز
چای سبز حاوی اسید تانیک می باشد. این اسید به به کنترل خونریزی ناشی از هموروئید کمک می کند و همچنین باعث کم شدن تورم توده های هموروئیدی می شود.

14- گل همیشه بهار
گل همیشه بهار نیز خواص ضد التهابی دارد و به تسکین سوزش بواسیر کمک می کند. این گل برای سایر بیماری های مقعدی مانند شقاق نیز مفید است. ترکیب همیشه بهار با آب و  استفاده آن به کاهش علائم هموروئید کمک می کند. همچنین پماد همیشه بهار نیز در بازار وجود دارد که می تواند به درمان بواسیر کمک کند.

15- درمان گیاهی بواسر با پیاز
پیاز یکی از در دسترس ترین موارد و موثرترین آنها برای درمان بواسیر می باشد. پیاز خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد و علاوه بر این به بهبود هضم و کاهش علائم بواسیر کمک می کند.

ونک لیزر مرکز تخصصی لیزر هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی و زگیل تناسلی

Sara
Sara AHMADI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋