Sara

Sara

AHMADI

بهترین کرم پودر ها

1- بهترین کرم پودر با پوشش کامل ( Il Makiage )
بهترین برند کرم پودر برند Il Makiage است . این کرم پودر به طور شگفت انگیزی ماندگاری طولانی دارد، همچنین آبرسانی و سبکی فوق العاده ای دارد که در طول روز باقی می ماند. این کرم پودر پوشش خوبی دارد و قرمزی های پوست را به خوبی می پوشاند و در عین حال احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین بعد از استفاده آن در طول روز پوست خشک نمی شود.

2- بهترین کرم پودر مات با پوشش کامل (Charlotte Tilbury)
وقتی صحبت از یک آرایش بدون عیب و منافذ می شود، برند زیبایی شارلوت تیلبری این کار را بهتر از همه برندها انجام می دهد. کرم پودر این برند در طیف گسترده ای از سایه ها موجود است. این محصول از ترکیبی از آبرسان و مواد مراقبت پوستی درست شده است که به درخشندگی آن در تمام طول روز و شب کمک می کند، به خصوص در پوست های خشک.

3-بهترین کرم پودر با پوشش کامل برای پوست های چرب ( Estée Lauder)
بهترین کرم پودر برای پوست های چرب کرم پودر برند استی لودر است. این کرم پودر مقاوم در برابر آب، عرق و گرما است. همچنین این کرم پودر داری SPF 10 است و ضدآفتاب خوبی محسوب می شود.
پایه های استی لودر به سه دسته تقسیم می شوند. سرد (C)، خنثی (N) و گرم (W) – انتخاب بهترین رنگ کرم پودر استی لودر بستگی به رنگ پوست شما دارد. اما معروف ترین رنگ آن 3N1 Ivory Beige می باشد.

4-بهترین کرم پودر ضد آب با پوشش کامل (Huda Beauty)
این کرم پودر پوشش 24 ساعته ضد آب، ضد لکه، ضد تعریق و رطوبت را ارائه می دهد که برای زمان طولانی روی پوست باقی می ماند. کرم پودر هدی بیوتی بدون رایحه است و منافذ را به خوبی پوشش می دهد، به علاوه در 39 رنگ موجود است و ظاهری طبیعی ارائه می دهد.

5-بهترین کرم پودر سبک با پوشش کامل (KVD Beauty)
این کرم پودر پوشش کامل به همراه پوشش طبیعی و احساس سبکی روی پوست را به شما میدهد. تمام پوست را به خوبی پوشش دهی می کند و بدون مشکل سیاهی و جای آکنه را می پوشاند.

برای مشاهده لیست کامل کلیک کنید.

Sara
Sara AHMADI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋