sanhavakeshsanati

sanhavakeshsanati

تیرآهن در بازار آهن آلات 1402

 

تیر دارای ساختاری بلند است که در برابر بارهای عمودی، نیروهای برشی و لنگرهای خمشی مقاومت می کند. این پروفیل ها بارهای وارد شده را در طول خود به دیوارها، ستون ها، پی ها و غیره منتقل می کنند.

 سطح مقطع تیر به دو شکل اچ و ای می باشد که نوع کاربرد هر کدام به نوع کاربرد بستگی دارد.

انواع مختلفی از این پروفیل در ساخت و ساز استفاده می شود. به همین دلیل تغییرات قیمت تیرآهن فولادی بر قیمت تمام شده آنها تاثیر می گذارد.

 پرتو اچ بسیار سنگین تر است، بنابراین می تواند وزن بیشتری را تحمل کند. اما در برخی ساختمان ها که وزن و نیروی وارده به دیوار می تواند مشکلات سازه ای ایجاد کند، نوع یک بهتر عمل می کند.

در اینجا به بررسی نمودار قیمت تیرآهن در سه سایز پرکاربرد 14، 16 و 18 به عنوان یکی از پرفروش ترین تیرآهن ها در سال گذشته می پردازیم. برای مشاهده جزئیات بیشتر این نمودارو خرید تیرآهن در اندازه های مختلف تیرآهن و کارخانه های مختلف می توانید صفحه قیمت تیرآهن را در سایت  بررسی کنید.

در سال 1402 شاهد نوسانات زیادی در قیمت آهن آلات از جمله قیمت تیرآهن و سایر مصنوعات فولادی بودیم که گاهاً خریداران را با چالش های زیادی مواجه می کرد.

 قیمت تیرآهن فولادی در سال گذشته به عوامل مختلفی از جمله نوسانات دلار، تصمیمات سیاسی و قیمت مواد اولیه بستگی دارد و در برخی از ماه‌های سال شاهد رکود قیمتی و در ماه‌های دیگر شاهد تصمیمات هیجانی و هیجانی بوده‌ایم. 

افزایش بازار این محصول در این مقاله می توانید نمودار نوسان قیمت 14 تیر ذوب، نمودار نوسان قیمت 16 تیر و نمودار نوسان قیمت 18 تیرچه سال های اخیر و دوره های مهم را بررسی کنید

یکی از پرکاربردترین پروفیل های فولادی در صنعت ساختمان و سایر بخش های ساختمانی، تیرآهن می باشد. این بخش در اندازه ها و برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. در ادامه این صفحه نمودار قیمت تیرآهن ریخته گری آهن 1401 در شماره های 14، 16 و 18 را ارائه کرده ایم. 

بررسی و تجزیه و تحلیل نمودار قیمت تیرآهن های 16، 18 و 14 به عنوان پرفروش ترین و پرکاربردترین سایزها به شما امکان پیش بینی دقیق بازار را می دهد. با توجه به اهمیت این محصولات فولادی در ساخت و ساز، برآورد صحیح هزینه آنها بر اساس نوسانات روزانه و حتی لحظه ای یکی از الزامات تعیین بودجه پروژه های عمرانی می باشد.

 از سوی دیگر، نوسانات قیمت تیرآهن فولادی بر سایر بخش‌ها و صنایع مانند خودروسازی، پتروشیمی، نفت و گاز تأثیر می‌گذارد. بنابراین نتیجه تحلیل فنی نمودار قیمت این محصول برای بسیاری از صنعتگران و خریداران در بازار فولاد حائز اهمیت است.

مهمترین عواملی که بر قیمت هر کیلوگرم تیرآهن تأثیر می گذارد عبارتند از:  

میزان تقاضا از سوی صنایع مرتبط به ویژه بخش ساختمان. 

عرضه آهن به بازار. 

نرخ جهانی آهن و سنگ آهن 

قیمت جهانی نفت 

قیمت ارز 

نرخ تورم 

تغییر شرایط آب و هوایی 

شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه. 

 

sanhavakeshsanati
sanhavakeshsanati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋