sanhavakeshsanati

sanhavakeshsanati

قیمت روز پروفیل

 

جعبه یا پروفیل مربع یا دایره فلزی است که فضای داخل آن کاملا خالی است که بنا به نیاز بازار به اشکال مختلف تولید می شود.| اندازه پروفیل 25 x 25، ضخامت 1.25 میلی متر است. در 40 ضخامت 0.7 میلی متر است کلمه پروفایل در انگلیسی به معنی نیمرخ است. در صنعت برق از آن به عنوان پارتیشن با طول های مختلف یاد می شود. به این معنی که با توسعه فرآیند تولید، صنعتگران قادر به ایجاد جعبه ای با جریان طولانی و مداوم هستند. سقف یا روغن پروفیلی است که از ورق کمتر از 2 میل تولید می شود، این ورق ها هستند. همیشه سرد و ضخامت آن بین 0 است.|اگر با کارهای ساختمانی آشنایی دارید، با این محصول آشنا هستید یا حداقل با آن سر و کار دارید. در واقع اغلب در ساخت و ساز استفاده می شود و برای اهداف مختلف در صنعت استفاده می شود. قیمت روز  پروفیل 60*40 ضخامت 0.7 میلیمتر

 از شرکت تهران آهن است.

 این نوع جعبه ای است و از شمش آهن ساخته شده است. قیمت پروفیل 60*40 ضخامت 1.4 میلیمتر کارخانه خاورصنعت | پروفایل ساختمان در موسسات و شرکت های آموزشی با استفاده از تبدیل گرما و سرما ایجاد می شود. در حالت ذوب داغ ابتدا از شمش فلزی داغ برای ذوب استفاده می شود .

سپس از مواد مذاب قسمت پروفیل مورد نظر ایجاد می شود. پروفیل تولید شده توسط فرآیند نورد گرم از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به فرآیند نورد سرد برخوردار است. بانکی که می چرخد. تکنیک های مدرن ساخت ، اجازه می دهد تا فلزات از قبل ساخته شده و کهنه ، با مواد نگهدارنده پوشانده شوند ، یا با طیف گسترده ای از رنگ و بافت ، رنگ شوند.

نتیجه گزارشات نشان می دهد که مقاطع قوطی و ناودانی با ابعاد بزرگ، کمترین آسیب را در مقایسه با سایر مقاطع از جمله لوله، میلگرد، نبشی، تیرآهن و … داشته اند بنابراین نوع ورق ها و جنس آنها نیز تعیین کننده قیمت نهایی قوطی پروفیل می باشد.|محاسبات نشان می دهد که در بارهای کمتر که ابعاد مقطع مورد نیاز کوچک تر است، استفاده از مقاطع تو خالی مزیت اقتصادی بیشتری دارد.

sanhavakeshsanati
sanhavakeshsanati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋