sanhavakeshsanati

sanhavakeshsanati

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران کجاست؟

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران کجاست؟ موسیقی همواره جزو هنرهای مورد علاقه جوانان بوده و هست. امروزه جوانان از سنین پایین علاقه خود رو به هنر موسیقی نشان داده و نیاز به آموزش صحیح در این حوزه دارند. تهران از مستعدترین شهرهای کشور در زمینه آموزش موسیقی و تنوع کلاس های موسیقی محسوب میشود. مراکز آموزش موسیقی زیادی در تهران با بکارگیری بهترین اساتید موسیقی در حال آموزش دوره های آموزش ساز، دوره های آهنگسازی، سلفژ، تنظیم موزیک و غیره هستند.آموزشگاه موسیقی چکاد بهترین گزینه در غرب تهران برای شما هنرجویان عزیز می باشد

 

چی دوست داری یادبگیری ؟

آموزش پیانو 

آموزش هنگدرام

آموزش ویولن 

با ما همراه باشید …!

 

پیانو چیست ؟

پیانو  یک ابزار موسیقی صوتی (آکوستیک) است .این ساز توسط یک کیبورد (صفحه کلید ) نواخته می شودبه این صورت که نوازنده با انگشتان یا انگشت شصت هر دو دستکلید ها را می فشارد تا چکش ها به سیم ها ضربه بزنند و ملودی نواخته شود.کلمه ی پیانو مخفف کلمه ی ایتالیایی فورته پیانو هستش کهمدل های اولیه پیانو در سال ۱۷۰۰ با این نام شناخته شده بودند.کلمه ی پیانو به معنای نرم و کلمه ی فورته به معنای بلند است.میزان صدای تولید شده از این ساز بستگی به میزان فشار انگشت پیانیست بر کلید ، دارد:هرچه سرعت فشار بر کلید بیشتر باشد، فشار چکش نیز بیشتر می شودو صدای آهنگ تولید شده  بالاتر خواهد بود.

 

کلاس های آموزش  پیانو به چند دسته تقسیم می شوند:

  • دوره ی آموزشی پیانو مقدماتی

  • دوره ی آموزشی پیانو کلاسیک

  • دوره ی آموزشی پیانو کودکان

  • دوره ی آموزشی پیانو جاز

  • دوره ی آموزشی پیانو بزرگسال

  • دوره ی آموزشی پیانو پاپ


 

ویولون چیست ؟

ساز زهی آرشه‌ای است. این ساز کوچک‌ترین عضو خانواده ویولن است.

برای نواختن معمولاً روی شانه چپ قرار می‌گیرد و با آرشه که در دست راست نوازنده است نواخته می‌‌شود.

سیم‌های ویولن از زیرترین تا بم‌ترین سیم به ترتیب زیر کوک(ساز) می‌‌شوند: می سیم اول، لا سیم دوم، ر سیم سوم، سل سیم چهارم.

برای آموزش ویولن با ما همراه باشید

 

کلاس آموزش ویولن آنلاین و حضوری

یکی از محبوب‌ترین کلاس‌های آموزشگاه چکاد کلاس آموزش ویولن است. علت این محبوبیت، هم استادان حاذق و هم روش‌های آموزش متناسب با سنین مختلف است.

همانطور که می‌دانید ویولن یک ساز زهی-آرشه‌ای است که نواختن آن به ظرافت و دقت زیادی نیاز دارد. یک باور عامیانه در مورد یادگیری ویولن وجود دارد و آن هم این است که سال‌ها طول می‌کشد کسی بتواند نواختن این ساز را یاد بگیرد و بهتر است آموزش ویولن از کودکی آغاز شود. در مورد این موضوع باید بگوییم که ویولن هم مانند سازهای دیگر، اصول و ساز و کار خودش را دارد و اگر این اصول به درستی آموزش داده شوند، هنرجو با هر سنی که داشته باشد می‌تواند در مدت زمان کافی، نواختن صحیح ویولن را بیاموزد.

هنگ درام چیست؟

ساز کوبه ای هنگ از دو قسمت فلزی تشکیل شده است. یک قوس بالایی که به آن “دینگ ساید” گفته می‌شود و نت‌ها بر روی آن قرار گرفته و طرف دیگر که به “گو ساید” معروف بوده و در مرکز آن یک دایره بزرگ تعبیه شده است. این قوس یا به صورت بیضی یا به صورت دایره است که تجربه نشان داده شکل بیضی آن از نظر حجم و کیفیت صدا بسیار بهتر از نوع دایره‌ای آن است.هنگ درام دارای یک فضای مشخصی است که نت‌ها در آن قرار گرفته و Tone Field نامیده می‌شود.

نت های هنگ درام اصلی این ساز در واقع همان نت های هنگ درام دینگ است که با حرف D به صورت مجزا از سایر نت‌ها نشان داده می‌شود.


 

کلاس آموزش هنگ درام (هند پن) آنلاین و حضوری

هنگ درام یا هند پن یک ساز فولادی است که با دستان نواخته می‌شود. برخی شکل آن را استوانه‌ای، بیضوی و یا حتی بشقاب پرنده نامیده‌اند.  اغلب آن را مانند دو گنبد که به هم چسبیده‌اند تصور می‌کنند که از دو ورق فلزی ساخته شده است که به هم چسبیده‌اند و یک محفظه صوتی طنین‌انداز ایجاد می‌کند. این توضیح بسیار ساده است، اما در واقع مهارت و استادکاری زیادی برای ساختن ابزاری مورد علاقه‌یتان نیاز دارد.

در این مطلب نکات زیادی در مورد آموزش هنگ درام و چگونگی تسلط بر آن بیان می‌کنیم که می‌تواند تاثیر زیادی روی سرعت و نحوه یادگیری شما داشته باشد. این روزها آموزش هنگ درام بیش‌تر به صورت آنلاین و حضوری است و روش‌های دیگر(مانند کتاب‌های آموزش و مشاهده ویدیو) تقریبا به حاشیه رفته‌اند. یادگرفتن این ساز به شدت استاد محور است و شما به عنوان هنرجوی این ساز باید دقت زیادی روی انتخاب استاد این ساز داشته باشد. کلاس‌های حضوری و آنلاین در موسسه موسیقی فردوس برگزار می‌شود اما شما باید ویژگی‌های هر نوع کلاس را بدانید تا بتوانید بهترین نوع کلاس را برای خود انتخاب کنید.


 

sanhavakeshsanati
sanhavakeshsanati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋