sanaz1998.m

sanaz1998.m

من ساناز مسگری هستم و دارای مدرک کارشناس ارشد بهداشت از دانشگاه آزاد تهران شمال هستم و میخواهم در مورد وسایل آرایشی و بهداشتی به صورت حرفه ای بنویسم

نیاسینامید اوردینری درمان موثر جوش، آکنه و لک

 

نیاسینامید یک ویتامین B است که فواید زیادی برای پوست دارد. این ماده می‌تواند به آبرسانی، روشن شدن، جوانسازی و بهبود بافت پوست کمک کند.

نیاسینامید اوردینری؛ یک محصول پرطرفدار

سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری یکی از محصولات پرطرفدار برند اوردینری است. این سرم حاوی 10% نیاسینامید و 1% روی است که می‌توانند به درمان طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی کمک کنند.

نیاسینامید اوردینری برای جوش و آکنه

نیاسینامید می‌تواند به کاهش تولید سبوم و چربی پوست کمک کند. این ماده همچنین می‌تواند به کاهش التهاب و قرمزی پوست ناشی از جوش و آکنه کمک کند.

در یک مطالعه، استفاده از سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری به مدت 12 هفته منجر به کاهش 48% تعداد جوش‌های فعال و 38% میزان جوش‌های جدید در افراد مبتلا به آکنه شد.

نیاسینامید اوردینری برای لک و کک و مک

نیاسینامید می‌تواند به کاهش تولید ملانین، رنگدانه‌ای که باعث تیرگی پوست می‌شود، کمک کند. این ماده همچنین می‌تواند به روشن شدن و یکدست شدن رنگ پوست کمک کند.

در یک مطالعه، استفاده از سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری به مدت 12 هفته منجر به کاهش 24% شدت لک‌های پوستی در افراد مبتلا به لک‌های ناشی از آفتاب شد.

sanaz1998.m
sanaz1998.m من ساناز مسگری هستم و دارای مدرک کارشناس ارشد بهداشت از دانشگاه آزاد تهران شمال هستم و میخواهم در مورد وسایل آرایشی و بهداشتی به صورت حرفه ای بنویسم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋