sanaz.97.norozi

sanaz.97.norozi

قیمت به صرفه پرده پانچی مهم ترین دلیل خرید

 

از دیگر مزیت های مهم و اساسی پرده های آماده قیمت به صرفه این مدل پرده است. در صورتی که پرده پانچی آماده را خریداری کنید، هزینه های بالای خرید پارچه، هزینه پرداختی مربوط به دوخت پرده و… را نمی پردازید. این موارد مزایای بی شماری برای شما به همراه دارد. سایز و ابعاد هر یک از این پرده ها به گونه ای استاندارد تعیین شده است که مطابق با سایز بندی پنجره های شما است. از این رو توصیه می کنیم که به جای پرده های سنتی که در مدت زمان بسیار زیادی برای محیط منزل شما آماده شده و با هزینه بالایی نصب می شوند، انواع دسته بندی های پرده های آماده را انتخاب کنید. سبک طراحی آن ها به صورت پانچی است و به این ترتیب نصب هر یک از آن ها به سادگی در محیط منزل شما صورت می گیرد. قیمت پرده پانچی آماده همانند قیمت روفرشی، مشتریان را برای خرید و انتخاب هر یک از دسته بندی های این محصولات ترغیب کرده و قدرت خرید آن ها را در این زمینه افزایش می دهد.

حرکت ساده و روان پرده در محل نصب

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های استفاده از انواع پرده پانچی آماده حرکت ساده و روان آن ها در محل نصب است. با وجود این ویژگی مهم، کاربری این پرده ها در محل نصب افزایش می یابد. مشتریان به سادگی می توانند هر یک از این پرده ها را در محل نصب باز یا بسته کنند و نگران گیر کردن اجزای به کار رفته در بخش بالایی پرده نباشند. به این ترتیب استفاده از آن ها در محیط هایی که در طول روز به نورگیری نیاز دارند، بدون هیچ مشکلی انجام می گیرد. برخی از پرده ها در طولانی مدت به دلیل گیر کردن پرده در حین حرکت، دچار مشکل شده و بخش های مختلف آن ها آسیب می بیند. اما پرده های آماده پانچی چنین مشکلاتی را به کلی از بین برده اند. از این رو بسیاری از خانم ها در دنیای امروز از خرید انواع پرده پانچی آماده استقبال می کنند. شما می توانید با خرید یکی از این محصولات مدرن و به روز کار خود را ساده تر کنید!

زیبایی ظاهر پرده های پانچی

یکی از مهم ترین مؤلفه هایی که در خصوص خرید و انتخاب هر یک از دسته بندی های پرده مورد توجه قرار می گیرد، زیبایی ظاهر این محصولات است. انواع دسته بندی های پرده پانچی آماده با ظاهری مدرن و به روز تولید شده و کلیه نیازهای مشتریان را در محل نصب برآورده می سازند. شما می توانید با نصب یک پرده شیک پانچی در محیط منزل خود ظاهری مدرن و امروزی به محیط سالن پذیرایی خود بدهید. استفاده از آن ها برای اتاق خواب نیز میسر خواهد بود و فضایی دلپذیر و خاص به وجود می آورند.

 هر یک از این پرده ها با طراحی استاندارد تولید شده اند و نصب آن ها با هر مدل دکوراسیون در محیط پذیرایی شما همخوانی خواهد داشت. رنگ بندی فراوان و متنوع این محصولات نیز دست دکوراتورهای حرفه ای منازل و محیط های کاری و اداری را برای استفاده از پرده های آماده باز گذاشته است! با وجود این قابلیت به سادگی می توان انواع پرده های آماده را با هر محیطی ست کرده و تطابق داد. رنگ های خنثی این پرده ها برای استفاده در محیط های کاری و اداری بهترین انتخاب هستند. این روزها بسیاری از خانم ها از سبک طراحی مینیمال و ساده در محیط منزل خو استفاده می کنند که  پرده پانچی آماده این نیاز را در خانه های امروزی برآورده می کند.

این پرده های خاص و زیبا برای محیط های مختلف به کار می برند و دیزاین محیط را زیباتر می کنند. سادگی و زیبایی آن ها زینت بخش محیط پذیرایی و بخش های مختلف ساختمان شما خواهد بود.

قابلیت دوخت با انواع پارچه

استفاده از پرده های پانچی در خانه های امروزی کار خانم ها را ساده تر کرده است. با استفاده از این سبک پرده، از هر نوع پارچه ای در ساختار پرده های منزل شما استفاده خواهد شد و محدودیتی برای انتخاب الیاف پارچه ای نخواهید داشت. این مزیت مهم و اساسی امکان دیزاین محیط منزل را در سبک های مختلف فراهم کرده است و یکی از مهم ترین مواردی است که سبب افزایش محبوبیت این محصولات کاربردی شده است. شما می توانید انواع پرده آماده را با الیاف پارچه ای منطبق با ست مبلمان، صندلی ها و… انتخاب کرده و دوخت آن ها را به کارشناسان حرفه ای مجموعه مربوطه بسپارید. کارشناسان و تولید کنندگان، نحوه ساخت و آماده سازی پرده ها را بر اساس جنس پارچه مد نظر شما تعیین می کنند. به این ترتیب ساختار پرده ها با استفاده از هر یک از دسته بندی های پارچه منظم و شکیل خواهد بود.

کاربری ساده در همه محیط ها

یکی از دیگر از مزایای استفاده از انواع دسته بندی های پرده پانچی آماده کارایی ساده آن در هر محیط است. با خرید یک پرده شیک آماده به سادگی می توانید آن را در هر یک از بخش بندی های محیط منزل خود به کار ببرید. به این ترتیب دیزاین فضاهای مختلف با استفاده از این پرده ها به سادگی انجام می گیرد. هر یک از مدل های این پرده ها برای محیط های اداری و رسمی نیز مناسب هستند و علاوه بر منازل مسکونی برای این محیط ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به این ترتیب کاربری آن ها همه جانبه شده و به میزان قابل توجهی در بازارهای امروزی خریداری می شوند. هر یک از دسته بندی های پرده های پانچی در رنگ بندی متنوعی ارائه می شوند که هر یک از رنگ های آن ها برای محیط های به خصوصی به کار برده می شوند. در سال های اخیر انواع دسته بندی های پرده پانچی آماده برای نصب در محیط هتل ها نیز به کار می روند. به همین خاطر انواع مدل های این محصولات را برای مکان های عمومی نیز به کار می برند. استفاده از آن ها در همه این مکان ها به سادگی انجام می پذیرد.

مقاومت و دوام بالای پرده های پانچی

یکی دیگر از مجموعه مزیت هایی که استفاده از انواع دسته بندی های پرده پانچی آماده با طرفداران بیشتری روبه رو کرده است، مقاومت بالا و دوام زیادی است که در محل نصب دارند. هر یک از مدل های این محصولات کاربردی برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و همه نیازهای مشتریان را در محیط مورد نظر برآورده می کنند. مقاومت و دوام بالای هر یک از آن ها در محل نصب در برابر عوامل آسیب زای محیطی بسیار بالا است. هر یک از دسته بندی های آن ها در برابر نور آفتاب و اشعه های مضر آن مقاومت خود را حفظ کرده و تا سال های سال سالم باقی می مانند. به همین خاطر نیز میزان استفاده از آن ها در میان مشتریان امروزی افزایش یافته است.

دوام بالای این پرده ها در برابر رطوبت نیز مورد توجه قرار گرفته است. پرده پانچی آماده در سال های اخیر با استفاده از الیاف پارچه ای گوناگونی تولید می شود که کیفیت ساختار آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. تاروپود هر یک از مدل های این پرده های کاربردی بسیار مقاوم است و ضخامت بالایی در ساختار هر یک از آن ها به وجود می آورد. به همین خاطر نیز دوام و مقاومت آن ها بسیار بالا ارزیابی می شود.

تنوع در مدل های پرده پانچی

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از این پرده ها را در میان مشتریان امروزی با محبوبیت بیشتری همراه کرده، تنوع بالا در میان انواع دسته بندی های این پرده ها است. هر یک از مدل های این محصولات در طرح ها و رنگ بندی متفاوتی عرضه می شوند. برخی از دسته بندی های این پرده های کاربردی به صورت دو رنگ و سایه روشن نیز تولید می شوند. تنوع در پارچه های به کار رفته در ساخت و آماده سازی هر یک از دسته بندی های پرده های پانچی سبب افزایش مدل های این محصولات در این عرصه شده است. هر یک از دسته بندی های این پرده ها با روش های مختلفی دوخته می شوند و به همین خاطر مدل های متفاوتی از این محصولات در بازارهای فروش ارائه می شود.

معایب پرده پانچی آماده چیست؟

جدای از ویژگی های مثبت، باید مشکلات  پرده پنلی را هم بدانید:

  • پرده پانچی جزو پرده های یک جا مصرف به شمار می روند؛ چرا که نمی توانید آن ها را به راحتی برش دهید و به شکل دیگری در بیاورید.
  • باید بدانید که خرید پرده مدل پانچی مانند خرید روفرشی کشدار،  اصالت پرده های سنتی و سلطنتی را ندارند
sanaz.97.norozi
sanaz.97.norozi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋