sanaabbasi9093

sanaabbasi9093

جابجایی غضروف بینی بعد از عمل

عمل بینی امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از سوالاتی که افراد ممکن است نگران آن باشند جابجایی غضروف بینی بعد از عمل است. دلایل جابجایی غضروف بینی بعد جراحی شامل موارد زیر میباشد:

 

1- انتخاب جراح نامناسب

2- وارد شدن ضربه به بینی

3- ماساژ غیر اصولی بینی

 

اگر شما به بهترین جراح بینی مراجعه نکنید و پزشک شما تجربه و سابقه کافی در زمینه عمل جراحی نداشته باشد ممکن است نتیجه خوبی از عمل بینی نداشته باشید و باعث جابه جایی غضروف بینی بعد عمل شود.

مورد بعدی وارد شدن فشار یا ضربه ای به بینی است که ممکن است بعد عمل باعث جابجایی و بدشکل شدن بینی شود در این صورت باید فوری به جراح خود مراجعه کنید و پزشک خود را در جریان قرار دهید. یکی دیگر از دلایلی که باعث جابه جایی غضروف بینی بعد عمل میشود ماساژ غیر اصولی بینی به منظور کاهش تورم بعد عمل بینی است که اگر استاندارد نباشد باعث بدشکل شدن بینی میشود. استخوان بینی بعد عمل آسیب پذیر تر است تا زمانی که کامل جوش خورده و فرم خود را به دست آورد. بنابراین در این دوران باید دقت کافی داشته باشید تا ضربه ای به بینی شما وارد نشود و از ماساژهای غیر اصولی که تاثیری در کاهش تورم بینی ندارد، خودداری کنید. همچنین در انتخاب دکتر عمل بینی دقت کافی داشته باشید تا با اعتماد به جراح خود بهترین نتیجه را از عمل بینی خود داشته باشید.

اگر تا یک ماه اول به خوبی از بینی خود در برابر ضربه و فشار مراقبت نکنید. بینی شما شکل خود را از دست داده و ممکن است به عمل ترمیم بینی نیاز پیدا کنید.

 

sanaabbasi9093
sanaabbasi9093

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋