samiyapars

samiyapars

تجهیزات، قطعات و مواد اولیه تولید یخچال فریزر خانگی

 

یخچال فریزر خانگی از اجزا و قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است. از انواع مواد اولیه پلاستیکی و فلزی تا انواع قطعات صنعتی و الکترونیکی. در این مقاله قصد داریم تا مراحل تولید یخچال فریزر خانگی را از منظر تولید کنندگان و چالشهایی که با آن روبرو هستند مورد بررسی قرار داده و در حوزه تجربیات این شرکت راهکارهای عملی و کاربردی را مورد بررسی قرار دهیم.

تولید درب و بدنه یخچال فریزر خانگی:

مهمترین اجزای تشکیل دهنده درب و بدنه یخچال فریزر را میتوان به سه بخش زیر تقسیم کرد. قسمت بیرونی یا بدنه فلزی، قسمت داخلی یا کابین پلاستیکی و قسمت میانی یا عایق بندی. در ادامه مراحل تولید هر یک از این قسمتها را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

قسمت بیرونی یا بدنه فلزی یخچال

مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت بدنه و درب یخچال فریزر ورق آهن پیش رنگ میباشد. ورق آهن در طرح، رنگ و ضخامتهای مختلف و البته با پوشش های رنگی و یا طرحهای لمینت شده با توجه به نیاز شرکت به تعیین ابعاد و قیمت تمام شده محصول انتخاب میشود. برای شروع ساخت یخچال ابتدا ورقهاي فلزي به کارخانه منتقل مي شود تا براي ساخت کابين آماده شود. ورق آهن وارد خط تولید بدنه یخچال در دستگاه رول فرمینگ شده و در ایستگاههای مختلف کاری سوراخ کاری، برش کاری، خم و جوشکاری میشود. در پایان خط تولید بدنه یخچال آماده اتصال به قسمت داخلی یا کابین پلاستیکی میشود.

برای ادامه مطلب کلیک کنید

 

samiyapars
samiyapars

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋