samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

19 رنگ محبوب و همیشگی کابینت آشپزخانه

یک لایه رنگ تازه یک راه آسان و ارزان برای به روز رسانی کابینت آشپزخانه شما است. چه یک ظاهر خنثی واضح را ترجیح دهید یا سایه های برجسته و برجسته، این رنگ های کابینت آشپزخانه مورد علاقه مردم مطمئنا الهام بخش خواهند بود. از این رنگ های محبوب رنگ کابینت به عنوان راهنمای تازه سازی آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

  1. کابینت آشپزخانه چوبی و سفید

ظاهر دو رنگ یک انتخاب محبوب برای کابینت آشپزخانه است، اما برای تأثیرگذاری لازم نیست رنگ های تند را انتخاب کنید. این آشپزخانه بلوط سفید اره شده را در بالا با کابینت سفید نرم در زیر جفت می کند. کنتراست ظاهری پویاتر ایجاد می کند، اما رنگ های خنثی جذابیت بی انتها را ارائه می دهند.

 

  1. کابینت آشپزخانه خاکستری

رنگ های خاکستری به دلیل تطبیق پذیری و ظاهر امروزی، مورد علاقه کابینت آشپزخانه هستند. هنگام انتخاب رنگ کابینت خاکستری ، به گرم یا سرد بودن ته رنگ توجه کنید. این کابینت‌های آشپزخانه دارای دمای رنگ گرم‌تری هستند که به خوبی با رنگ‌های مایل به قهوه‌ای و مایل به سفید کاشی کف هماهنگ می‌شود.

 

  1. رنگ کابینت سفید

رنگ های سفید کابینت آشپزخانه ظاهری شفاف و کلاسیک را ارائه می دهند. هنگامی که با عناصر سنتی مانند کاشی مترو و لهجه های قدیمی برنجی همراه می شود، آشپزخانه های سفید دارای سبکی ماندگار هستند. برای افزایش علاقه، جزیره را با رنگ متضاد نقاشی کنید. در اینجا سفید حس خنک و ساحلی را به این آشپزخانه سفید رنگ می بخشد.

 

  1. رنگ های زرد غنی کابینت

با رنگ زرد کابینت فضایی شاد و پرانرژی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. در این اتاق، کابینت‌های زرد شاد همراه با آویزهای عتیقه و میزهای سنگ صابون، ظاهر جذابی را ایجاد می‌کنند. رنگ آفتابی سبک کابینت ساده را تقویت می کند و از مهمانان در این آشپزخانه دنج کلبه استقبال می کند.

 

  1. کابینت آشپزخانه کرم

با کابینت های کرم رنگ، جذابیت کلاسیک را به آشپزخانه خود وارد کنید. سایه ملایم این امکان را به شما می دهد که با رنگ های مختلف روی لوازم آشپزخانه آزمایش کنید و در عین حال اتاق را گرم و جذاب نگه می دارد. رنگ‌های سفید کرم رنگ کابینت به‌ویژه در آشپزخانه‌هایی به سبک خانه‌های کشاورزی که دارای عناصر روستایی مانند چوب قدیمی یا فلز هستند، به خوبی کار می‌کنند.

 

  1. رنگ های رنگ کابینت سبز پاستلی

کابینت های سبک و سبز پاستلی لبه های سخت کوش این آشپزخانه را نرم می کند. رنگ پاستلی فضا را روشن می کند و براق و براق کاشی مترو را منعکس می کند . همراه با یک چراغ روشنایی با الهام از عتیقه و سخت افزار برنزی با روغن ساییده شده، این جلوه به همان اندازه مدرن و قدیمی است.

 

نکاتی برای انتخاب رنگ رنگ کابینت آشپزخانه

رنگ آمیزی کابینت یک راه کم هزینه برای تازه کردن آشپزخانه شما است. مطمئن شوید که با این نکات برای انتخاب رنگ مناسب، ظاهری را به دست می آورید که دوست خواهید داشت.

با یک لایه رنگ تازه به کابینت های آشپزخانه یک لیفت ارزان قیمت بدهید . اول، چند نکته وجود دارد که باید برای تصمیم گیری در مورد رنگ کابینت خود در نظر بگیرید. تماشا کنید که ما نکات خود را برای انتخاب رنگ مناسب برای استایل خود به اشتراک می گذاریم.

 

  1. کابینت آشپزخانه خاکستری روشن

کابینت‌های سفارشی توکار یک پوشش خنثی براق را از پوششی از رنگ خاکستری دریافت می‌کنند. ترکیب دلپذیر کابینت های سنتی با رنگ خاکستری گرم مدرن، فضای آشپزخانه ای معمولی و راحت را ایجاد می کند. کف‌های چوبی غنی و تزئینات سفید شفاف، کنتراست را ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند رنگ کابینت به‌عنوان نواری ملایم خوانده شود.

 

  1. رنگ های رنگ کابینت آبی کلاسیک

کابینت های آرامش بخش به رنگ آبی اقیانوسی، راحتی ساحلی را به آشپزخانه می بخشد. در تقابل با دیوارپوش سفید و پیشخوان‌های بتنی، رنگ آبی ساحلی در مرکز این آشپزخانه قرار می‌گیرد. این رنگ آبی روشن کمی خاکستری متمایل است، بنابراین با سخت افزار نیکل برس خورده و لوازم فولادی ضد زنگ به خوبی کار می کند .

 

  1. کابینت آشپزخانه سبز مریم گلی

مریم گلی خاکی به تنهایی خوش طعم است اما به اندازه کافی ملایم است که رنگ های دیگر را در آشپزخانه تقویت کند. این رنگ کابینت سبز بسته به نور به صورت سبز خنثی شنی یا سبز کم رنگ خوانده می شود. سعی کنید کابینت آشپزخانه را با این رنگ سبز ظریف به عنوان جایگزینی برای خاکستری رنگ آمیزی کنید.

 

  1. رنگ کابینت آشپزخانه نارنجی زستی

با رنگ مرکباتی آبدار شروعی تازه به آشپزخانه خود بدهید. رنگ نارنجی پررنگ کابینت کنتراست درخشانی را با میزهای مشکی شفاف و پشتی سفید براق این اتاق ایجاد می کند. بیشتر رنگ‌های خاکستری، از جمله رنگ‌های بی‌صدا و زغالی، با طیفی از رنگ‌های نارنجی به خوبی کار می‌کنند .

 

  1. کابینت آشپزخانه ترکیب سفید و کرم

کابینت های سفید کرمی مشخصه آشپزخانه سنتی است. میزهای سنگی تیره و پوششی از رنگ سفید تمیز به کابینت جذاب این آشپزخانه الهام گرفته از صنعتگران اجازه می دهد تا با رنگ دیوار زرد گرم ظاهر شود. فنجان های نیکل صیقلی، استایل قدیمی را تقویت می کند.

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋