samirsa1400

samirsa1400

توسط ۲ نفر دنبال می شود

راهنمای استایل مردانه: 9 نکته طلایی برای کسانی که می خواهند سبک لباس خود را بسازند

 

کسانی که می خواهند شیک به نظر برسند اینجا هستند! لیستی را به عنوان راهنمای مردانی که می خواهند سبک پوشش خود را بسازند تهیه کرده ایم

نه تنها مردان، بلکه بدون شک هر فردی دوست دارد در مورد لباس بسیار مراقب باشد. با این حال، بسیاری از مردم فکر می کنند که خوب لباس پوشیدن معادل خرج کردن پول زیاد است. اما همیشه لازم نیست برای آن پول زیادی خرج کنید. برخی از قوانین کلیدی برای شیک بودن برای مردان و زنان وجود دارد. برای این، اول از همه، لازم است که کد لباس را به درستی اعمال کنید. وقتی ترفندهایی را در مورد لباس به کار می گیرید و این را در انتخاب لباس خود منعکس می کنید، می توانید بدون تلاش زیاد شیک به نظر برسید. با توصیه های مهم تر از جزئیات کوچک، این محتوا به شما کمک می کند هر بار شیک به نظر برسید! این راهنمای استایل مردانه است.

 

1. لباس های گران قیمت همیشه شیک نیستند!

لباس پوشیدن بدون شک یک ضرورت برای همه افراد است. یکی از نیازهای اساسی در سلسله مراتب نیازهای مزلو. خوب! همه چیز تا اینجا عادی است، اما لباس پوشیدن به این معنی نیست که شما خوب لباس می پوشید. کتی که در زمستان به طور معمولی می پوشید ممکن است شما را گرم نگه دارد، اما شیک نباشد. کفش های شما ممکن است کیفیت و دوام خوبی داشته باشند، اما آیا مطابق با روند مد هستند؟

هر لباسی که از یک برند گران قیمت خریداری شود ممکن است شما را نیز شیک نشان ندهد. این یکی از اشتباهات اصلی مردان است. لباس های گران قیمت همیشه ظرافت را تضمین نمی کنند. حتی یک تی شرت و شورت متناسب با روند مد می تواند به جای پیراهن و شلواری که برای آن هزینه می کنید، بهتر به نظر برسید.

 

2. انتخاب لباس متناسب با سایز بدن شما بسیار مهم است.

وارد یک فروشگاه می شوید، قطعه ای را انتخاب می کنید که به چشمان شما خوب می آید و آن را می پوشید. سایز مناسب نبود و بدترین چیز این است که سایز مناسبی برای شما باقی نمانده است. در چنین شرایطی، اکثر مردان اهمیتی نمی دهند که لباسی که می خرند کمی گشاد باشد یا کمی تنگ. با این حال، این یکی از بزرگترین اشتباهات مردان در مورد لباس است. در این راستا توصیه ما قطعا به نفع خرید لباس های متناسب با سایز اندام شما خواهد بود.

 

3. کمد خود را رنگ کنید!

هیچ چیز در دنیا جنسیت ندارد. در واقع رنگ ها زن و مرد ندارند. رنگی متفاوت برای هر فردی مناسب است. در حالی که قرمز به برخی انرژی می دهد، برخی دیگر با پوشیدن مشکی شیک تر به نظر می رسند. وقتی در مورد رنگ سخت گیری می کنید، از همان ابتدا بسیاری از انتخاب های زیبای لباس را حذف می کنید.

 

4. از پایبندی به فرهنگ عامه پرهیز کنید.

به لطف تکنولوژی که عصر ما به ارمغان آورده است، می توان سبک لباس پوشیدن مردان مشهور را راحت تر دنبال کرد. در نتیجه بسیاری از افراد سعی می کنند به همان سبک لباس بپوشند. هر لباسی برای همه به یک اندازه چشمگیر به نظر نمی رسد. یک مثال از این متغیرها متغیرهایی هستند که بر روی لباس شما تأثیر می گذارند، از رنگ پوست گرفته تا رنگ مو. به عنوان مثال، یک کت بلند اگر کوتاه قد هستید، جذابیت مورد نظرتان را برای شما فراهم نمی کند. با دقت به سبک های لباس محبوب نزدیک شوید و لباس پوشیدن مطابق با ویژگی های بدنی خود همیشه شما را شیک تر نشان می دهد!

 

5. به دلیل ویژگی های فیزیکی که می خواهید پنهان کنید، نسبت به خودتان بی انصافی نکنید

از پوشیدن پیراهنی که به دلیل شانه های باریک به نظرتان می رسد نترسید. به دلیل داشتن پاهای کوتاه، خود را از شلوار کوتاهی که می تواند شما را زیبا جلوه دهد، محروم نکنید. بله، همه ما ویژگی های فیزیکی داریم که دوست نداریم، اما با خاموش کردن و نشان ندادن آنها نمی توان آنها را حل کرد. با خودت بی انصافی نکن.

 

6. اجازه دهید جزئیات در خدمت کل باشد

اگرچه در بین مردم بحث می شود که جزئیات کل را تشکیل می دهد، اما وضعیت لباس منعکس کننده این دیدگاه نیست. البته، جزئیات مهم هستند، اما درگیر شدن بیش از حد در جزئیات لباس می تواند باعث شود که کل را نادیده بگیرید. به احتمال زیاد ظاهر کلی لباس را به طور کلی خراب می کند تا چند جزئیات بی اهمیت را منسجم نگه دارد. بنابراین، ارزیابی جزئیات به روشی جامع، رویکردی بسیار منطقی تر خواهد بود. مثلا در لباس های کلاسیک اول از همه باید به الگو و انتخاب رنگ توجه شود. عاقلانه نیست که پیراهنی مناسب برای دکمه سرآستین در دست انتخاب کنید و کت و شلوار خود را بر اساس آن انتخاب کنید. بگذارید جزئیات در خدمت کل باشد.

 

7. کمد لباس خود را متحول کنید

داشتن یک سبک خاص از لباس پوشیدن خوب است، اما یک رویکرد یکسان برای لباس پوشیدن عاقلانه نیست. یکی از رایج ترین اشتباهات مردانی که می خواهند موثر و جذاب لباس بپوشند، پوشیدن لباس فرم است. به عنوان مثال، مدل های اسپرت ممکن است برای مردی مناسب باشد که بیشتر لباس های کلاسیک را دوست دارد. لباس های کلاسیک می تواند روی مردی که به لباس ورزشی عادت دارد معجزه کند. وقتی صحبت از لباس می شود، استایل به وفاداری نیاز ندارد. شما باید فضای بیشتری در کمد لباس خود برای سبک هایی که امتحان نکرده اید ایجاد کنید.

 

8. به انتخاب کفش توجه کنید!

مفهوم کفش در مورد لباس مردانه بیش از آنچه فکر می کنید مهم است. انتخاب اشتباه کفش بعد از یک لباس بسیار موفق می تواند تمام تلاش های شما را به باد دهد. یک کفش معیوب که زیر یک لباس باشکوه پوشیده می شود یکی از مهم ترین عناصری است که ظرافت مورد انتظار شما را از بین می برد. بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب کفش خود متناسب با سبک لباس انتخاب کنید.

 

9. مهمترین توصیه; برای خودتان لباس بپوشید نه برای اطرافیانتان

ما به انتهای لیست راهنمای استایل مردانه رسیدیم! رویکردی که بر سلیقه همه افراد در لباس متمرکز باشد، بدون شک شما را آزار خواهد داد. عامل انسانی بسیار پیچیده و سرشار از لذت ها، سلیقه ها و رویکردهای گوناگون است. شما نمی توانید به طور همزمان کسی را تحت تاثیر قرار دهید و کاری کنید که لباس های خود را دوست داشته باشید. به همین دلیل، ترکیب هایی که برای خودتان مناسب است و به طور منظم تهیه می کنید، شما را با وضوح بیشتری منعکس می کند.

samirsa1400
samirsa1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋