من و بازار

من و بازار

توسط ۲ نفر دنبال می شود

کرم بیسکویت لوتوس Lotus

 

کرم بیسکویت لوتوس Lotus میان‌وعده فوق العاده خوشمزه و پر انرژی است که در هر 100 گرم 584 کالری انرژی دارد. حاوی فیبر رژیمی است و سرشار از کربوهیدارت است. این محصول فاقد هرگونه رنگ‌دهنده مصنوعی است که پروتئین موجود در آن به جذابیت آن افزوده است. یک ورق نان تست را با کره بیسکوییت لوتوس تست کنید. قطعا مشتری پروپاقرص این محصول برند لوتوس بخصوص کرم لوتوس خواهید شد.

ترکیبات کرم بیسکویت لوتوس Lotus

 

کرم بیسکویت لوتوس از 58 درصد بیسکویت لوتوس کاراملیزه شده، آرد گندم، شکر، روغن‌های گیاهی (روغن نخل روغن کلزا)، سویا و نمک می‌باشد. کره بیسکویت لوتوس سرشار از انرژی است. این محصول دارای پروتئین ، کربوهیدارت ، فیبر غذایی و ... می باشد .

یکی دیگر از خواص کرم لوتوس فاقد رنگ‌ها و طعم‌دهنده مصنوعی و همچنین مواد نگه‌دارنده باشد. یکی دیگر از مشخصات جذاب کرم بیسکوییتی لوتوس کالری آن است.

اگر مقدار کالری کرم بیسکوییت لوتوس برای شما سوال است، باید بگویم در هر 100 گرم چیزی حدود 584 کالری دارد. انرژی خالص

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث شده تا کره بیسکویت لوتوس بسیار محبوب باشد، دسر ها هستند . با کرم بیسکویت لوتوس می توانید انواع دسر های خوشمزه را تهیه کنید. شما اگر مایل هستید تا این دسر های خوشمزه را تهیه کنید می توانید به سادگی و با جستجویی ساده به انواع دسر ها برسید.

مطالب بیشتر: طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس خانگی در 2 دقیقه

خرید و قیمت کرم بیسکویت لوتوس Lotus

 

برای خرید کرم بیسکویت لوتوس به فروشگاه های معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند مراجعه کنید. این محصول تولید کشور بلژیک است. در خرید این محصول به بارکد ان توجه کنید. بارکد کرم بیسکویت لوتوس باید به سه رقم 541 شروع شود. این بارکد متعلق به کشور بلژیک است. درب این محصول یک پلمپ از جنس فویل نسوز دارد. تاریخ انقضای آن روی کناره های درب محصول چاپ شده است. قیمت کره بیسکویت لوتوس اصل بستگی به موارد بالا و کیفیت آن دارد.

کرم لوتوس چیست ؟

 

کرم لوتوس یک میان وعده خوشمزه است که مناسب افراد گیاه خوار نیز است. کرم لوتوس از آن دسته خوراکی های بینظیر است که در تمامی وعده‌ها از آن می تواند استفاده کرد. لوتوس یک میان وعده فوق‌العاده مغذی و مفید است که می‌تواند مهمان روزانه سبد غذایی فرزندان شما باشد. وجود پروتئین، کربوهیدرات و فیبر باعث شده تا ارزش غذایی بالای لوتوس از دلایل جلب نظر مردم باشد.

تنوع این محصول باعث جذابیت آن شده و مشتریان فراوانی را به خود جذب کرده است. کرم بیسکویت لوتوس کرانچی، و معمولی از جمله آن هستند. كرم لوتوس 200 گرم، 400 گرم ، 720 گرم و مسافرتی در هر دو طعم در بسیاری از فروشگاه خودنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: کرم لوتوس چیه؟ خلاصه، مفید و خودمونی

لوتوس Lotus

 

بد نیست بدانیم که شرکت lotus ابتدا در دهه 1950 نانوایی بنام جان بون Jan Boone شروع به تولید و بسته‌بندی بیسکویت کرد. به‌سرعت این محصول در بین رستوران‌ها و کافه‌ها محبوب و پای ثابت سرو قهوه و نوشیدنی‌ها شد. طرفداران این محصول خیلی سریع افزایش یافت. و نهایتاً به تولید بیسکویت لوتوس انجامید.

کرم بیسکویت لوتوس در بلژیک ایجاد شد. مردم بلژیک برای مدت زیادی علاقه خاصی به استفاده از بیسکویت لوتوس همراه با نان داشتند. برخی آن را خرد می‌کردند. بعضی به‌صورت پودر در چایی می ‌ریختند و ... که البته سختی‌های خاص خود را داشت. تا اینکه مادری بلژیکی با ایده‌ای خاص، در یک برنامه تلویزیونی از این کرم بیسکویت که با دستورالعمل خاصی تهیه‌شده بود، رونمایی کرد.

همین باعث شد تا او و نانوایی بون شروع به همکاری کنند که امروز کرم بیسکویت لوتوس به‌عنوان یکی از محصولات پرطرفدار دنیا شناخته شود.

یک تنوع جذاب و لذت‌بخش برای صبحانه: کره لوتوس. من و بازار برای شما یک سوپرایز ویژه در سبد صبحانه دارد. لوتوس می‌تواند یک مزه کاملاً متفاوت و البته یک حس و حال خوب را برای شما ایجاد کند. کرم لوتوس می‌تواند یک جایگزین مناسب برای کرم بادام‌ زمینی باشد.با خرید این کرم بیسکویت طعمی جدید در زندگی خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: کره بیسکویت لوتوس ، یک طعم جهانی

من و بازار Manobazar

فروشگاه اینترنتی من و بازار همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را از بهترین برند ها تامین کند. شما میتوانید با خیالی آسوده کرم بیسکویت لوتوس اصل را در من و بازار خریداری کنید. اصالت و کیفیت را در اختیار شما قرار داده ایم تا تجربه خریدی لذت بخش داشته باشید. ما از بندر بوشهر برای کرم لوتوس اصل در کنار شما هستیم.

 

من و بازار
من و بازار

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋